کاخ سفید با هدف قرار دادن برنامه بودجه راست افراطی، با حملات نرم بر جنایت جمهوری خواه مقابله کند

تصمیم کاخ سفید برای تمرکز روز دوشنبه بر جنایت در آمریکا، نشان می‌دهد که این موضوع چگونه بر بحث‌های سیاسی کنونی تأثیر می‌گذارد و بایدن چه چیزی را انتخاب می‌کند تا زمانی که انتظار می‌رود کمپین انتخاباتی مجدد را راه بیندازد. از زمان انتخابات مقدماتی سال 2020، بایدن برخی از رویکردهای حزب خود در مورد جرم و جنایت را رد کرده و گفته است که با فشار برخی دموکرات ها برای «کم کردن بودجه پلیس» مخالف است. اما رئیس‌جمهور اخیراً وقتی تصمیم گرفت از لایحه جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان برای لغو قانون جرم و جنایت محلی که به گفته حزب جمهوری‌خواه، تلاش‌های اجرای قانون را تضعیف می‌کند، حمایت کند، برخی از دموکرات‌ها را ناراحت کرد و آنها را غافلگیر کرد.

به گفته یک مقام کاخ سفید، کاخ سفید در حال برنامه ریزی برای ارسال پیام در روز دوشنبه است که به نظر می رسد با هدف مقابله با انتقاد جمهوری خواهان مبنی بر اینکه جو بایدن، رئیس جمهور و دموکرات ها در زمینه جرم و جنایت ضعیف هستند، مقابله کند.

مک کارتی و سایر جمهوری خواهان از بودجه بایدن که در اوایل ماه جاری منتشر شد، انتقاد کردند و آن را غیرجدی و بی پروا دانستند که تا حدی به دلیل افزایش مالیات بر شرکت ها و آمریکایی هایی است که بیش از 400000 دلار در سال دارند. تعدادی از مقامات دولت قرار است این هفته در کاپیتول هیل حضور داشته باشند و درباره مفاد بودجه بایدن شهادت دهند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

در حالی که بودجه رسمی جمهوری‌خواهان مجلس هنوز منتشر نشده است، کاخ سفید به پیشنهادی که دیدگاه‌های راست‌گراترین اعضای جمهوری‌خواه مجلس را نشان می‌دهد، پایبند است. این بودجه، در میان سایر مقررات، محدودیت هزینه‌های اختیاری را در سطوح مالی 2022 برای یک دهه پیشنهاد می‌کند.

روز دوشنبه، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، در بالای جلسه مطبوعاتی روزانه خود، در مورد پیشنهادهای جمهوری خواه بحث خواهد کرد و استدلال می کند که بودجه گروه آزادی بودجه برای اجرای قانون – از آژانس های محلی و کمک های مالی دولتی به FBI – و همچنین کاهش می دهد. کارکنان اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره را کاهش دهید و به طور کلی “اجتماعات را ایمن تر کنید.” به گفته این مقام کاخ سفید، این اظهارات با “فشار دیجیتال تهاجمی” در مورد این موضوع تقویت خواهد شد.

کاخ سفید قصد دارد برای حمایت از ادعاهای خود بر تحلیل دولت خود از بودجه گروه آزادی تکیه کند.

این مقام، تمرکز روز دوشنبه بر جرم و جنایت را به‌عنوان آغازگر یک «تهاجمی» یک هفته‌ای برای برجسته‌کردن مفاد مختلف در بودجه‌ای که توسط حزب راست افراطی مجلس آزادی ارائه شده است، توصیف کرد. به گفته این مقام رسمی، “هفته جاری، کاخ سفید هر روز به این موضوع توجه می کند که چگونه پیشنهاد بودجه MAGA برای خانواده های سخت کوش به شیوه ای متفاوت فاجعه خواهد بود.”

پس از تمرکز روز دوشنبه بر جنایت، مقامات کاخ سفید قصد دارند در روز سه‌شنبه تاکید کنند که چگونه بودجه کنگره آزادی مجلس نمایندگان باعث افزایش هزینه‌ها برای خانواده‌های آمریکایی می‌شود، روز چهارشنبه چگونه معتقدند که چگونه به تولیدات ایالات متحده آسیب می‌رساند، و روز پنجشنبه چگونه معتقدند که چگونه کشور را تضعیف می‌کند. به گفته یک مقام کاخ سفید، در مورد نگرانی‌های امنیت ملی، از جمله چین، و در روز جمعه اینکه چگونه آنها معتقدند که این امر برای سالمندان مضر است.