‘چی با عث خوشحالی شما میگردد’

پستی که نوجوان در مورد فرآیند انتقال باز می کند: «آنچه را که شما را خوشحال می کند انجام دهید» اولین بار در In The Know ظاهر شد.

@tech_zombie گفت: “فقط خودتان باشید و کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند.”

برایان کلارک، BSN و بنیانگذار United Medical Education، به In The Know گفت: «از نظر پزشکی، تغییر وضعیت ممکن است شامل چالش‌های فیزیکی و عاطفی بالقوه، مانند عدم تعادل هورمونی، تنظیمات روانی، و نارضایتی احتمالی از روند معکوس شود.

In the Know by Yahoo برای اظهار نظر با غرب تماس گرفت، اما پاسخی دریافت نکرد.

«خانه مد مبتنی بر هوش مصنوعی» Finesse می‌گوید این یک برند پایدار است. خریداران چندان مطمئن نیستند که چه فکری کنند.

بیشتر از In The Know:

In The Know by Yahoo اکنون در Apple News در دسترس است — ما را در اینجا دنبال کنید!

وست با توصیف خود به عنوان “سیال جنسیتی” توضیح داد که آنها در ابتدا جنبه زنانه خود را فقط به نحوه درک خود و آنچه که دیگران با آنها انجام داده بودند نسبت می دادند – حتی شروع حساب TikTok برای مستندسازی روند انتقال. با این حال، وست دریافته است که تبدیل شدن به یک پسر راهی مناسب برای آنها نیست.

غرب در اقلیت افراد ترنس است که نظر خود را تغییر داده یا ابراز پشیمانی کرده اند. در سال 2020، Kaiser Permanente مطالعه‌ای را منتشر کرد که در سال 2013 آغاز شد و گزارش داد که کمتر از 1٪ از بیمارانی که در طول فرآیند انتقال تحت ماستکتومی قرار گرفتند، احساس پشیمانی کردند.

اضافه کردن چوب شور باعث افزایش سطح هر میان وعده شیرین یا شور می شود

وست در ژوئن 18 ساله می شود و در آن زمان رها می شود، که سفر آنها را به دنیای بزرگسالان خواهد برد. با این حال، وست بارها به همه کسانی که تماشا می کردند اطمینان داد که اوضاع خوب است.

پس از گفتن این موضوع به فالوورها و میلیون ها بیننده، وست از حمایت کامنت گذاران زیادی برخوردار شد.

اگر شما یا کسی که می‌شناسید پس از تجربه خشونت جنسی به حمایت نیاز دارید، با آن تماس بگیرید شبکه ملی تجاوز، سوء استفاده و محارم (RAINN) در 1-800-656-4673 یا چت آنلاین با یک مشاور آموزش دیده. همچنین می توانید با a ارتباط برقرار کنید خط متن بحران مشاور بدون پرداخت هزینه با پیامک کلمه ”HOME” به 741741.

یکی دیگر از جنبه‌های حقوقی مهمی که باید در نظر گرفته شود، نقض احتمالی قراردادها یا توافق‌های مربوط به انتقال، مانند قراردادهای خدمات پزشکی یا بیمه‌نامه‌ها است. در برخی موارد، ممکن است فرد برای نقض چنین قراردادهایی با چالش‌های قانونی یا مجازات‌های مالی مواجه شود.»

وست، 17 ساله، می گوید که آنها سفر ترنسجندر خود را در 11 سالگی آغاز کردند. در چند سال بعد، وست چهار بار قربانی تجاوز جنسی مکرر شد، که باعث شد والدینشان آنها را از دبیرستان بیرون بکشند و از روشی غیرمدرسه استفاده کنند. دانش آموز به مدرسه نمی رود یا از برنامه درسی مشخصی پیروی نمی کند. این سلسله رویدادها غرب را در یک ذهنیت منفی رو به جلو قرار داد.

وست گفت: “من هنوز ضمایر خود یا چیزی شبیه به آن را نمی دانم، اما می دانم که پسر نیستم.” من این کار را بسیار آهسته انجام می‌دهم، اما فکر می‌کنم بالاخره به نقطه‌ای رسیدم که یا از نظر جنسیت روان هستم یا نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.»

6 تا از بهترین روغن های بدن برنزه کننده برای درخشش سوپر مدل (نگران نباشید، آنها چرب نیستند)

آنها گفتند: “همه چیز اوکی است.” “برای هر کسی که این را تماشا می کند، مهم نیست که چه کاری انجام می دهید یا چه چیزی را زیر سوال می برید، مشکلی نیست.”

همچنین موانع بالقوه ای در قانون وجود دارد که ممکن است یک فرد در حال انتقال مجبور به غلبه بر آنها باشد.

TikTok نشان می دهد که چرا باید همیشه جت های آپارتمان جدید خود را قبل از حمام تمیز کنید



منبع

وست در مورد سالهای دوم و دومی که در حال ترک تحصیل بودند، گفت: «این احتمالاً بدترین سال زندگی من بود. “من شروع به متنفر شدن از ظاهر و صدایم کردم و خیلی بدتر از همیشه شد. فکر می‌کردم باید در بدن اشتباهی باشم.»

یادداشت سردبیر: این مقاله حاوی مواردی از خشونت جنسی است. لطفا در حین خواندن دقت کنید و به منابع مفید انتهای این داستان توجه کنید.

مین هوان هان، وکیل نیویورک، Esq، به In The Know گفت که یکی از نگرانی های اصلی ناشی از اسناد حقوقی به روز شده است که در فرآیند انتقال اصلاح شده است، مانند شناسنامه و گذرنامه.

یک نوجوان در TikTok به نام West (@theneorin)، که حساب کاربری خود را برای باز کردن در مورد سفر انتقال خود شروع کرده است، اخیراً به این پلتفرم رفته است تا دلیل این تغییر را به اشتراک بگذارد – فرآیندی که در آن فردی که تحت نوعی تغییر جنسیت قرار گرفته است. به جنسیت قبلی برمی گردد.