چگونه دیسانتیس تلاش می کند رای دهندگان مسن را از ترامپ دور کند؟

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، به عنوان یک عضو 44 ساله از نسل X، ممکن است نامزدی بعید برای دور کردن رای دهندگان مسن تر حزب خود از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، یک کودک 76 ساله باشد.

طرح ترامپ اساسی بود. آنتونیو سیاچیا، مدیر عامل 46بروکلین، یک گروه غیرانتفاعی مستقر در اوهایو که بر آموزش و تحقیق قیمت گذاری دارو متمرکز است، گفت: اما در نهایت بیشتر پوست درخت بود تا نیش. “طرح دیسانتیس بیشتر نیش است تا پارس.”

تلاش‌ها برای برجسته کردن هزینه‌های دارو در حالی صورت می‌گیرد که ترامپ، که رقیب اصلی جمهوری‌خواه دسانتیس خواهد بود، به او به دلیل حمایت از طرح‌های بازسازی امنیت اجتماعی و مدیکر – برنامه‌هایی که برای بسیاری از آمریکایی‌های مسن‌تر مقدس است- حمله کرده است. (خود ترامپ در گذشته نیز احساسات مشابهی را ابراز کرده است.)

هنگامی که دسانتیس به طور عمومی این موضوع را مورد بحث قرار می دهد، گاهی اوقات ممکن است مبهم ظاهر شود. او تمایل دارد به طور خلاصه در مورد اینکه چگونه فکر می‌کند مدیران سود هم به مصرف‌کنندگان و هم به داروخانه‌های همسایگی آسیب می‌رسانند، پیش از توضیح دقیق اقداماتی که او آنها را تحقیر می‌کند، با استفاده از اصطلاحات فنی مانند «فرصت آربیتراژ» و «موجودات یکپارچه عمودی» صحبت کند. او اغلب به مدیران مزایای داروخانه با مخفف “PBMs” اشاره می کند.

فرماندار در حالی که در سراسر کشور سفر می کند و در جمع آوری کمک های مالی جمهوری خواهان ظاهر می شود، خطی را در مورد قانون جدید به سخنرانی خود اضافه کرده است.

موضوع داروهای تجویزی، که قیمت آنها در سال‌های اخیر افزایش یافته است، نشان‌دهنده یکی از مزیت‌های دسانتیس در دوره اولیه است: توانایی تبلیغ فهرست طولانی از قوانینی که او امسال امضا کرده است.

مدیران مزایای داروخانه با تولید کنندگان دارو، طرح های بیمه و داروخانه ها همکاری می کنند تا داروها را با تخفیف در اختیار بیماران قرار دهند. اما حامیان صبور این سوال را مطرح می کنند که آیا مدیران مزایا پس انداز کافی را به مصرف کنندگان منتقل می کنند یا خیر. طبق گفته آکادمی ملی سیاست بهداشت ایالتی، همه 50 ایالت به دنبال نظارت بیشتر بر آنها بوده اند.

اما صحبت در مورد هزینه های دارو همچنین چالش های پیام رسانی بالقوه ای را که DeSantis می تواند به عنوان یک نامزد با آن روبرو شود را نشان می دهد. فرماندار که خود را یک کارشناس سیاست می داند، گاهی اوقات در تلاش برای ملموس ساختن موضوع برای رأی دهندگان با مشکل مواجه شده است. هزینه‌های دارو بسیار خشک‌تر و پیچیده‌تر از گوشت قرمزی است که او به دلایل محافظه‌کارانه‌ای مانند کاهش بودجه برنامه‌های تنوع در مدارس دولتی، ممنوعیت مراقبت از انتقال جنسیتی برای خردسالان و محدود کردن توانایی مهاجرانی که به‌طور غیرقانونی در این کشور زندگی می‌کنند، کار می‌کند. و به خدمات اجتماعی دسترسی پیدا کنید.

دولت همچنین می‌تواند قراردادهای مدیران سود را که تقریباً در هر مرحله از قیمت‌گذاری دارو دخیل هستند، بازرسی کند. سه واسطه بزرگ، CVS Caremark، Express Scripts و OptumRx، اکثریت بازار را در اختیار دارند. آنها تحت مالکیت مشترک با طرح های بیمه و گاهی اوقات داروخانه های خرده فروشی هستند. برای مثال، CVS Health مالک CVS Caremark، و همچنین زنجیره داروخانه‌های خرده‌فروشی CVS و شرکت بیمه سلامت Aetna است.

جمعیت با تشویق ملایم واکنش نشان دادند و لحظاتی قبل هنگامی که دیسانتیس لایحه‌ای را که امضا کرده بود مبنی بر اجازه مجازات اعدام برای سوء استفاده جنسی علیه کودکان شرح داد، به تشویق پرداختند.

دیسانتیس هنگام امضای این لایحه در شهرستان پالم بیچ گفت: “ما فکر می کنیم که مراقبت های بهداشتی بسیار گران است.” داروهای تجویزی خیلی گران هستند.»

سناتور جیسون برودور، جمهوری خواه منطقه اورلاندو که حامی این لایحه بود، گفت: «نظارت باید به روشن کردن جعبه سیاه قیمت دارو کمک کند.

اما او به هر حال تلاش می کند.

دیسانتیس اخیراً گفت: «دولت بایدن و FDA آن را متوقف کردند زیرا آنها می گویند خرید دارو از کانادا ایمن نیست. آنها فقط برای شرکت های داروسازی مداخله می کنند.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

لابی‌گران صنعت مناقشه دارند که مدیران به مصرف‌کنندگان کمک نمی‌کنند. و آنها می گویند که قانون جدید فلوریدا که با حمایت گسترده دو حزبی تصویب شد، هزینه های دارو را کاهش نخواهد داد.

السالوی 61 ساله از آن دسته از رأی دهندگانی است که به نظر می رسد احتمالاً از قانون جدید اطلاع دارد. سالوی، یک نجات یافته از سرطان که داوطلب AARP در فلوریدا است، از فلوریدا جنوبی به تالاهاسی سفر کرد تا در جلسه قانون‌گذاری امسال درباره سه لایحه شهادت دهد. در سال 2019، او با DeSantis در رویدادی ظاهر شد که ابتکار عمل برای واردات داروهای تجویزی از کانادا و سایر کشورها را تبلیغ می کرد. اما او در مورد قانون هدف قرار دادن مدیران مزایای داروخانه ها چیزی نشنیده بود.

او در ایستگاهی در روستایی ویسکانسین، به طور خلاصه به قانون مربوط به مدیران مزایای داروخانه اشاره کرد.

او گفت: «ما با روشن کردن نور و مهار چیزهایی مانند مدیران مزایای داروخانه که باعث می‌شود شما برای داروهای گران‌قیمت هزینه بیشتری بپردازید، بیگ فارما را مسئول نگه داریم.»

بر اساس قانون جدید فلوریدا، یک وکیل ایالتی شکایات مصرف کنندگان و داروخانه ها را علیه واسطه های دارو مطرح خواهد کرد. و تنظیم‌کننده‌های ایالتی اختیارات اجرایی گسترده‌ای خواهند داشت، از جمله توانایی پرداخت جریمه‌های سنگین و حتی لغو حق یک مدیر مزایای داروخانه برای فعالیت در فلوریدا.

در حال حاضر، به نظر می رسد DeSantis همچنان در حال کارگاه آموزشی پیام های خود در مورد داروهای تجویزی است.

او به ویژه بر تلاش‌های خود برای کاهش هزینه‌های داروهای تجویزی در فلوریدا، از جمله فشار دادن دولت فدرال برای دریافت مجوز برای واردات داروهای ارزان‌تر از کانادا، تمرکز کرده است. در این ماه، او لایحه‌ای را امضا کرد که به گفته او با تنظیم واسطه‌های صنعت دارو، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

او ادامه داد: «در سیستم مراقبت های بهداشتی ما، شما شاهد بوروکراسی و تشریفات اداری زیادی هستید. و مردم از این سیستم پول در می آورند که واقعاً ارزشی برای سیستم ایجاد نمی کند.

کارلی کمپلر، سخنگوی FDA، گفت که آژانس موظف است “اطمینان حاصل کند که واردات پیشنهادی هیچ خطر اضافی برای سلامت و ایمنی عمومی ایجاد نمی کند و در عین حال کاهش قابل توجهی در هزینه محصولات تحت پوشش برای مصرف کننده آمریکایی ایجاد می کند.”

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، به نوبه خود، در میان رای دهندگان مسن تر محبوب است و برنامه های خود را برای کاهش قیمت دارو پیش برده است. اما دولت او فلوریدا و سایر ایالت‌ها را از وارد کردن داروهای کانادایی منع کرده است، که باعث شد DeSantis در سال گذشته از سازمان غذا و دارو شکایت کند. فلوریدا چهار سال پیش لایحه واردات داروهای کانادایی را تصویب کرد.

و از آنجایی که او در حال امضای بسیاری از لایحه‌های جدید – از جمله 37 مورد در یک روز – است – حتی برخی از مردم فلوریدا از آخرین تلاش او برای کاهش هزینه‌های دارو با قانونی که بین‌المللی صنعت به نام مدیران مزایای داروخانه را تنظیم می‌کند، بی‌اطلاع هستند.

در حالی که دیسانتیس به معرفی رسمی کمپین ریاست جمهوری 2024 نزدیک می شود، او به دنبال ورود زودهنگام به این گروه بزرگ و با نفوذ سیاسی از رای دهندگان است و این کار را با توسل به نگرانی های مربوط به جیب آنها انجام می دهد.

فرمانداری می گوید که اگر رای دهندگان از تغییر سیاست اطلاعی نداشته باشند، تقصیر رسانه های خبری است.

او افزود: “مشکل پیام رسانی این است که مردم آن را درک نمی کنند، زیرا آنها باید بدانند زنجیره تامین چگونه کار می کند.”

کسانی که این موضوع را مطالعه می کنند معتقدند که طرح دیسانتیس می تواند تأثیر واقعی بر قیمت و شفافیت دارو، به ویژه در مقایسه با تلاش های ترامپ داشته باشد. زمانی که ترامپ در کاخ سفید بود، با این استدلال که آنها قیمت داروها را بالا می برند، سعی کرد به تخفیف های مدیران داروخانه ها پایان دهد. اما او در نهایت این موضوع را برای بیشتر دوره ریاست خود کنار گذاشت.

c.2023 شرکت نیویورک تایمز



منبع

“جهنم همین است؟” سالوی در مصاحبه ای گفت. هر بار که به داروخانه می روم، یک داروساز را می بینم. من هرگز مدیر مزایای داروخانه را ندیده ام.»

بر اساس گزارش مرکز تحقیقات پیو، بیش از 60 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه و جمهوری خواه بالای 50 سال سن دارند. رای دهندگان مسن تر نیز باعث پیروزی قاطع دسانتیس در انتخابات مجدد سال گذشته شدند. بر اساس نظرسنجی خروجی، او 6 رای از 10 رای افراد بالای 65 سال را به دست آورد.

«آیا ممکن است مردم کارهای بزرگی را که فرماندار دیسانتیس انجام می‌دهد از دست بدهند، زیرا رسانه‌هایی مانند نیویورک تایمز به جای آن تصمیم می‌گیرند که فقط آن زوایا و داستان‌هایی را تقویت کنند که برنامه‌های چپ‌گرایانه آنها را تبلیغ می‌کنند؟» برایان گریفین، دبیر مطبوعاتی دیسانتیس، در ایمیلی نوشت. (گریفین دوشنبه به عملیات سیاسی فرماندار پیوست.) «ما در دو هفته گذشته تقریباً هر روز یک کنفرانس خبری داشتیم که رکورد تعداد دستاوردهای قانونگذاری فرماندار را از این جلسه تبلیغ می کرد. مشکل از ما نیست.»