چه کسی اهمیت می دهد که جو منچین یک پیشنهاد شخص ثالث برای ریاست جمهوری ارائه دهد؟

با این حال، برخی از نزدیکان او استدلال می کنند که او این کار را نخواهد کرد واقعا به یک بلیط No Labels بپیوندید، به همین دلیل است که او همچنین در حال بررسی گزینه دیگری است: رئیس دانشگاه ویرجینیای غربی.

با توجه به فقدان شور و شوق عموم مردم نسبت به چرخه دیگر انتخابات بایدن در مقابل ترامپ، ظاهراً گروه‌هایی مانند No Labels به دنبال دسترسی 50 ایالت به صندوق رأی برای یک بلیط فرضی ریاست جمهوری دو حزبی در سال 2024 هستند. بگذارید آنها بگویند، آمریکا به یک جایگزین میانه رو نیاز دارد. به افراط گرایی هر دو حزب سیاسی. در حالی که نمی توان بحث کرد که چگونه نژادپرستی، تضادهای عجیب و غریب و ترانس، و اقتدارگرایی عمومی که به ایدئولوژی جمهوری خواهان دامن می زند، آنها را افراطی می کند، حزب دموکرات توسط جو بایدن، یک میانه رو قدیمی سفیدپوست رهبری می شود.

به نظر می رسد جو مانچین ممکن است در حال ارزیابی این باشد که آیا یک مناقصه شخص ثالث ریاست جمهوری را آغاز کند یا خیر.

با یک چرخه انتخاباتی سخت در پیش رو، او به دنبال کاری برای انجام دادن است. این مناقصه شخص ثالث احتمالی شبیه آخرین تلاش او برای نمایش قایق و دزدی در مرکز توجه به نظر می رسد در حالی که هنوز می تواند.

این شامل ترس از شکست شرم آور در بلیط شخص ثالث است.

اگرچه این گروه تا حد زیادی در مورد عملکرد درونی و استراتژی کلی خود مخفی بوده است، صدای ایمن را جمع کنید از یک کنفرانس تلفنی No Labels که اخیراً با اهداکنندگان خود برگزار شد.

دین فیلیپس، نماینده دموکرات از مینه سوتا، “اگر No Labels جو منچین را علیه دونالد ترامپ و جو بایدن اجرا کند، فکر می کنم یک فاجعه تاریخی خواهد بود.” به تی گفتاو نیویورک تایمز. و من تقریباً به جای همه دموکرات‌های میانه‌رو و صادقانه بیشتر دوستان میانه‌رو جمهوری‌خواهم صحبت می‌کنم.»

او تا ژانویه فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که آیا برای انتخابات مجدد شرکت کند یا خیر – رقابتی که انتظار می رود شکست بخورد اگر رقیب او جیم جاستیس، فرماندار فعلی ویرجینیای غربی است.

وقتی یک سیاستمدار از اصطلاحات پوچ برای نخبگان ساکن در ایالت های اولیه ریاست جمهوری استفاده می کند، این درست است که استنباط کنیم که چه جایزه ای ممکن است در نظر داشته باشند.

به نظر می رسد جو مانچین ممکن است در حال ارزیابی این باشد که آیا یک مناقصه شخص ثالث ریاست جمهوری را آغاز کند یا خیر.

برای یک حزب ثالث مملو از میانه‌روهایی که خود را توصیف می‌کنند، جذابیت محدودی وجود دارد، مهم نیست که در ماه‌های آینده چقدر مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا مطبوعات خلأ بین اکنون و تاجگذاری رسمی احتمالی ترامپ به عنوان نامزد جمهوری‌خواه در سال آینده را پر می‌کنند.

وقتی مردم می گویند، سیاست شما چیست؟ من می گویم که از نظر مالی مسئول و از نظر اجتماعی دلسوز هستم، که فکر می کنم اکثر آمریکایی ها چنین هستند. گفت اکسیوس در یک سخنرانی 30 دقیقه ای گزارش داد.

گویا ما به اندازه کافی زجر نکشیده‌ایم، گفته می‌شود جو مانچین با ایده نامزدی برای ریاست‌جمهوری معاشقه می‌کند.

برد اشنایدر نماینده دموکرات از ایلینویز به این نشریه گفت: «من نمی‌توانم چیزی بدتر از یک دوره ریاست‌جمهوری دیگر ترامپ و هیچ راهی بهتر از نامزدی حزب ثالث برای کمک به او فکر نکنم».

مانچین است یکی از نامحبوب ترین سناتورهای کشور.

این اضطراب بی مورد است. هر چرخه انتخاباتی شکایاتی را در مورد نامزدهای حزب ثالث از احزاب سیاسی مطرح می کند که به دنبال بهانه تراشی برای شکست خود هستند. همانطور که ممکن است درک شود که چرا افرادی مانند رالف نادر و جیل استاین منتخب دموکرات ها را عصبانی می کنند، ال گور بهترین کمپین را اجرا نکرد و در نهایت به هر حال به دادگاه عالی باخت. در مورد استین، شاید آرایی که او به دست آورد به تلاش های هیلاری کلینتون برای شکست دادن ترامپ کمکی نکرد، اما این واقعیت باقی می ماند که به کلینتون ماه ها قبل از روز انتخابات گفته می شد که حمایت او در میان رای دهندگان سیاه پوست ملایم است.

به نظر می رسد مانچین، یک دموکرات محافظه کار، به طور فعال در حال سنجش این موضوع است که آیا او باید سرلوحه چنین تلاشی باشد یا خیر.

در اوایل این ماه، سناتور آمریکایی از ویرجینیای غربی پیشنهادی را ارائه کرد که بسیاری گمان می‌کردند که این یک نامزدی ریاست جمهوری است.

برای ثبت، وقتی شخصی مانند مانچین می گوید که «از نظر مالی مسئولیت پذیر و از نظر اجتماعی دلسوز است»، به راحتی به این معنی است که «فقر بد است، اما برای کمک به پایان دادن به آن از من مالیات نگیرید». اما این یک نوع بیانیه سطحی است که از شرکتی مانند مانچین انتظار می رود. و این نوع عبارات بی معنی و پیش پا افتاده سیاسی است که علاقه افرادی را درست مانند او جلب می کند.

میانه‌روهای سفید آن معجزه‌گر یا تصمیم‌گیرنده انتخابات نیست که برخی از کاندیداتوری بالقوه مانچین شکایت دارند که بخواهند به آن تبدیل شوند.

متأسفانه، این افراد بر رسانه ها و نحوه تولید اخبار تسلط دارند، بنابراین شوکه کننده نیست که شخصی مانند مانچین، که به دلیل توجه فاحشه بودنش معروف است، گزینه های خود را در اینجا بررسی کند.

با این حال، برای اینکه پول کسی را هدر ندهد، او باید این شغل را به عنوان رئیس دانشگاه خود انتخاب کند. به همان اندازه که او به ریاست جمهوری خواهد رسید نزدیک است. در مورد نگرانی دموکرات‌های مضطرب در مورد اینکه مانچین در سال آینده چه خواهد کرد، لطفاً نگران نباشید و روی پایگاه دموکرات تمرکز کنید، که در واقع تعیین می‌کند که آیا بایدن دوباره انتخاب شود یا خیر.



منبع

مدتی است که گروه سیاسی No Labels، ترکیبی از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های میانه‌رو، در مورد تمایل خود برای یک برگه وحدت حزب ثالث در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده 2024 صحبت کرده است – متعهد شده است 70 میلیون دلار برای تحقق آن هزینه کند. آنها کاندیداهای ارجح پیدا می کنند.

من جو منچین را دوست ندارم. به نظر من سیاست او ظالمانه است و توجه او برای آنها غیرقابل جبران است. او آن نوع سیاستمداری است که به بهترین وجه نشان می دهد که چرا بسیاری از آمریکایی ها از سیاستمداران به شدت خشمگین هستند.

مانچین علناً به این شغل ابراز علاقه نکرده است، اما در سن 75 سالگیSpectator پیش‌بینی می‌کند که او «همه گزینه‌هایی را که مستلزم شکست تقریباً قطعی در صندوق‌های رأی در ویرجینیای غربی در سال آینده نیست، بررسی خواهد کرد».

به نظر می رسد جو مانچین ممکن است در حال ارزیابی این باشد که آیا یک مناقصه شخص ثالث ریاست جمهوری را آغاز کند یا خیر.

با این حال، برخی دیگر نگران هستند که نامزدی ریاست جمهوری مانچین چه آسیب هایی به همراه داشته باشد.

پرزیدنت جو بایدن در حال حاضر در مسیر دیدار مجدد با سلف خود، رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ است – سناریویی که همچنان در میان آمریکایی ها بسیار نامحبوب است، همانطور که در بیان شده است. رای گیری.

به طور جداگانه، مانچین برای رهبران تجارت و جامعه آیووا در واشنگتن دی سی سخنرانی کرد – که دیگران آن را نشانه ای از آمادگی او برای ارائه یک پیشنهاد شخص ثالث برای ریاست جمهوری دانستند.

بایدن قوانین شگفت‌آوری مترقی را تصویب کرده است، اما او چنین نیست.

مانچین که به عنوان نزدیکتر به این فراخوان پیوست، گفت: «امید این است که کشوری را که داریم حفظ کنیم، و شما نمی‌توانید این کار را با تحمیل طرف‌های افراطی به هر دو طرف انجام دهید. بیایید سعی کنیم مردم را به خاطر کشور و نه فقط به خاطر حزب، به هم برگردانیم.