چه چیزی خرس گریزلی را می ترساند؟ راهنما منظره “غیرقابل باور” را در Grand Tetons می بیند

یک کایوت چقدر می تواند بپرد؟ ویدیوی حیاط خلوت از یک مزاحم جسور، تگزاسی ها را غافلگیر می کند

مک کارتنی با توجه به این پست گفت: “ردیابی همه ولورین ها و خرس ها در حین فرار از منطقه برای ما بسیار سخت بود.”

در این پست آمده است که داگ مک کارتنی در 8 آگوست از چهره های دوردستی که با عجله از میان برف هجوم می آورند عکس گرفت. در این پست آمده است که این اقدام در چند صد یارد شرق مسیر مک کارتنی بود و دو کوهنورد دیگر برای رسیدن به مقصد خود در بیابان تتون طی می کردند.

اما تصاویر نشان می دهد که ولورین ها ممکن است آنقدر که تصور می شود منزوی نباشند.

این تصویر بدون تاریخ ارائه شده توسط سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده یک گرگ، یک شکارچی برف دوست را نشان می دهد که گاهی اوقات “شیطان کوهستان” نامیده می شود.

مک کارتنی گفت: «ما چیزی را که به تازگی دیده بودیم باور نمی کردیم. «همه ما از چیزی که اخیراً شاهدش بودیم متحیر و متحیر شده بودیم.»

جف کوپلند، بنیانگذار بنیاد ولورین، به Yellowstone Insight گفت: منابع غذایی مشترک – پروانه کرم بریده ارتش و آجیل کاج پوست سفید – می‌توانند مسئول کشیدن تعداد زیادی ولورین و خرس‌ها به یک مکان باشند.

ویدیوی اسپانیایی نشان می دهد که خرس های جنگنده از صخره کوهستانی سقوط می کنند. فقط یکی زنده ماند



منبع

جونده غول پیکر بومی آمریکای جنوبی به رودخانه ایلینویز ختم شد. یک ماهیگیر آن را کشت

دیدن یک ولورین، بسیار کمتر از دوجین یا بیشتر در یک منطقه، که ظاهراً همه با هم علیه خرس و توله‌ها کار می‌کنند، در مواجهه با اکثر رفتارهای مستند برای این گونه پرواز می‌کند.

طبق یک پست فیس بوک در تاریخ 2 اکتبر توسط آژانس اکوتوریسم Yellowstone Insight، 13 ولورین جمع شده بودند و یک گریزلی و سه توله را در سراسر زمین شیب دار و ناهموار Grand Tetons تعقیب کردند.

آنها زیاد تکثیر نمی شوند و به فضای زیادی نیاز دارند و محدوده خانه از 100 تا 600 مایل مربع متغیر است و ارتفاعات را ترجیح می دهند.

ولورین به ندرت دیده می شود. به گفته کارشناسان حیات وحش، آنها عموماً حیوانات منفرد هستند و جمعیت آنها در 48 ایالت مجاور حدود 400 یا کمتر تخمین زده می شود. برخی دیگر می گویند که ممکن است 25 ولورین در مجاورت ایالات متحده وجود داشته باشد

به گفته مک کارتنی: «به نظر می رسید که ولورین ها برای مدتی طولانی خرس ها را تعقیب می کردند. “اما وقتی خرس ها مسیر آسان تری را از کاسه در امتداد یک طاقچه سنگی در پیش گرفتند، گروه رو به رشد ولورین ها به سمت راست رفتند، در حالی که گروهی دیگر به سمت چپ شکستند و سعی کردند خرس ها را از دو طرف محاصره کنند.

چیز زیادی وجود ندارد که بتواند یک خرس گریزلی را ترسیده به دویدن بفرستد – به خصوص نه مادری که توله هایش را در دوش دارد – اما یک راهنمای طبیعت به تازگی شاهد این موضوع بوده است، و این تنها دومین چیز شگفت انگیزی است که در آن روز دیده است.

عکس‌ها نشان می‌دهند که «خرس روح» سفید کمیاب در جنگل‌های میشیگان به دام افتاده است

ولورین ها جمع و جور اما وحشی هستند و حدود 1.5 فوت ارتفاع دارند و معمولاً بین 17 تا 40 پوند وزن دارند. با این حال، آنها بزرگ‌ترین عضو خانواده راسوها هستند که در خشکی زندگی می‌کنند و به عنوان حیله‌گر، قوی‌تر از اندازه خود و بیش از آن‌که مایل به مبارزه هستند شناخته می‌شوند. چنگال و دندان آنها نیز کمک می کند.

این تصویر بدون تاریخ ارائه شده توسط سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده یک گرگ، یک شکارچی برف دوست را نشان می دهد که گاهی اوقات

Yellowstone Insight گفت: «با این گفته، 12 تا 13 ولورین که در یک زمان در یک کوه مشاهده می‌شوند، در کنار هم جمع شده‌اند، فوق‌العاده باورنکردنی است.

مک کارتنی گفت، در حالی که خرس‌ها در زمین‌های ناهموار به خوبی پیمایش می‌کردند، ولورین‌های کوچک‌تر مدام از آنها پیشی گرفتند.

ولورین ها به نظر مک کارتنی نفوذ کردند. در این پست آمده است که او اولی را روی یک صخره بزرگ دید که از منظره‌اش به دنبال خرس پایین می‌رفت، سپس دومی به آن ملحق شد، سپس سومی و سپس یک مادر و دو کیت.