چمن کاخ سفید به زمین بازی برای درمانگاه فوتبال کودکان تبدیل می شود


واشنگتن (AP) – در حالی که گروه‌هایی از کودکان عرق‌ریز از فرصتی که روز دوشنبه با بازیکنان حرفه‌ای لیگ برتر در کاخ سفید به دور توپ‌های فوتبال پا می‌زنند، از شادی می‌درخشیدند.

کودکانی که پیراهن تیم‌های فوتبال مورد علاقه خود در لیگ برتر فوتبال را بر تن کرده بودند، در یک بعدازظهر غم‌انگیز به بانوی اول جیل بایدن و بازیکنان تیم‌های اف سی سینسیناتی، دی سی یونایتد، شیکاگو فایر و سایر تیم‌ها برای یک کلینیک فوتبال جوانان در چمن جنوبی کاخ سفید پیوستند.

آنها تا اوایل عصر بازی های پیکاپ فوتبال را انجام دادند. کارکنان کاخ سفید مشتاقانه به بچه ها و والدینشان آب دادند.

کاخ سفید این رویداد را به عنوان بخشی از تلاش‌های مستمر بایدن برای «تشخیص اینکه چگونه ورزش ما را متحد می‌کند، و جوانان را حمایت و توانمند می‌سازد» اعلام کرد.

بایدن در طول این مراسم که در کنار دون گاربر، کمیسر MLS و نوای باروز 16 ساله، از DC Parks ایستاده بود، گفت: “ورزش زبان بین المللی است، از هیجان گل گرفته تا لذت برد.” نماینده تفریحی.

باروز قبل از معرفی بانوی اول گفت که فوتبال اهمیت “فداکاری، کار سخت و تعهد” را به او آموخت.

زمانی که ما به عنوان یک نفر برای کسب آن امتیاز کار می کنیم، یا تیم خود را تشویق می کنیم، ورزش ما را در سراسر زمینه ها و مرزها متحد می کند. بایدن گفت: «هیچ غریبه‌ای در سکوها یا زمین بازی وجود ندارد. ستاره های MLS، از جمله کریستین بنتکه، لوچو آکوستا و کی کامارا به این رویداد ملحق شدند و در حالی که بچه ها به سؤالات آنها پاسخ می دادند، به دور توپ ها پرداختند.

پرزیدنت جو بایدن دیر در مراسم حاضر شد تا با موافقان گفتگو کند. MLS بازی ستارگان خود را چهارشنبه در میدان آئودی واشنگتن برگزار می کند.

تمرکز کاخ سفید روی فوتبال درست در زمان جام جهانی زنان است که این هفته در استرالیا و نیوزلند آغاز می شود.

تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز جمعه در شهر اوکلند به مصاف ویتنام می رود. جیل بایدن گفت که آقای دوم داگلاس امهوف از روی سکوها نماینده کاخ سفید خواهد بود.

بازیکنان تیم زنان در مارس 2021 از کاخ سفید بازدید کردند تا در مورد تبعیض حقوقی در “روز حقوق برابر” بحث کنند – پس از اینکه تیم در سال 2019 از فدراسیون فوتبال ایالات متحده به دلیل تبعیض دستمزد شکایت کرد. در سال 2022 یک توافق تاریخی 24 میلیون دلاری و همچنین یک تعهد امضا شد. برای یکسان کردن دستمزد و پاداش برای مطابقت با تیم مردان.



منبع