چرا مالیات دهندگان باید 31 میلیون دلار برای عکس های صحنه تصادف کوبی برایانت پوشش دهند؟

چه کسی فکر می‌کند یا می‌تواند فکر کند که اشتراک‌گذاری عکس‌های وحشتناک افراد مرده قابل قبول باشد، به‌ویژه زمانی که کودکان در آن نقش دارند؟ این یک لکه بر آتش نشانی شهرستان و بخش کلانتری است.

من می خواهم ببینم که جایزه تجدید نظر شود.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

این عکس‌ها ممکن است از نظر فنی حقوق حریم خصوصی او را نقض کرده باشند، اما به عنوان فردی که اغلب در انظار عمومی است، نمی‌دانم که او چگونه می‌تواند ادعا کند که قرار گرفتن در معرض محدود آنها واقعاً چنین آسیب عاطفی وحشتناکی را وارد کرده است که باید میلیون‌ها دلار غرامت دریافت کند.

ونسا برایانت دادگاه در لس آنجلس را پس از آنکه هیئت منصفه روز چهارشنبه 31 میلیون دلار غرامت به او و مرد دیگری پرداخت کرد، ترک کرد. (رابرت گوتیه / لس آنجلس تایمز)

..

لیندا کوپر، استودیو سیتی

چیزی که مرا آزار می دهد این است که ما مالیات دهندگان باید این 31 میلیون دلار را سرفه کنیم. چطور عادلانه است؟ چرا باید مالیات ما به خاطر اعمال بد عمدی دیگران باشد؟ آیا نهادهای درگیر نباید به نحوی این پول را جمع آوری کنند؟

مایکل ارنستوف، لس آنجلس

به سردبیر: به عنوان یک مالیات دهنده، من از اینکه لس آنجلس کانتی در مبارزه با ادعای خسارت برایانت که ناشی از توزیع محدود عکس های صحنه تصادف شوهر فقیدش است، کار بهتری انجام نداده است.

به سردبیر: من خوشحالم که خواندم که ونسا برایانت و شاکی دیگر 31 میلیون دلار در دعوای خود علیه لس آنجلس کانتی به خاطر معاونان کلانتر و آتش نشانانی که از کوبی برایانت و سایر قربانیان سقوط هلیکوپتر در سال 2020 عکس گرفته و به اشتراک گذاشته بودند، بردند.

ونسا برایانت، بیوه ستاره لیکرز، کوبی برایانت، دادگاه فدرال لس‌آنجلس را در روز چهارشنبه، ۲۴ آگوست ۲۰۲۲، پس از اینکه هیئت منصفه به او و مرد دیگری ۳۱ میلیون دلار غرامت به خاطر عکس‌های گرافیکی که معاونان کلانتر و آتش‌نشانان از سقوط هلیکوپتر در سال ۲۰۲۰ گرفته‌اند را ترک کرد. صحنه ای که برایانت، دخترش و هفت نفر دیگر را کشت.