چرا بایدن در رای مقدماتی نیوهمپشایر حضور ندارد – چه معنایی برای انتخابات دارد؟

آخرین بار جو بایدن دوید در مقدماتی نیوهمپشایر او برای دیدن نتایج به اطراف نمی چسبید.

برای انتخابات مقدماتی این ایالت در سال 2024، نام او حتی در برگه های رای نیست.

در سال 2020 او یک پیشتاز ظاهراً بود که تلاش می‌کرد شبیه به آن به نظر برسد، با یک عملکرد ضعیف در کنگره های حزبی آیووا 2020. او از رای دهندگان نیوهمپشایر خواست تا به او کمک کنند تا روایت را تغییر دهد و به او بازگردد. او به منتقدان پاسخ داد، یک رقیب جوان‌تر را تحقیر کرد و یک زن را «یک سرباز پونی دروغ‌گو با چهره سگ» در یک رویداد کمپین نامید.

سپس او از حزب کمپین خود صرف نظر کرد، به کارولینای جنوبی رفت و در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر رتبه پنجم دور را به پایان رساند، با وضعیت بدتر از شهردار سابق یک شهر متوسط ​​غرب میانه.

چرا بایدن در رای گیری اولیه نیوهمپشایر 2024 شرکت نمی کند؟

تقریباً چهار سال بعد، آقای بایدن و دموکرات‌های ملی به ایجاد موقعیتی کمک کردند که نام رئیس‌جمهور در آن نامیده شود حتی در رای گیری اولیه نیوهمپشایر 2024 حضور نخواهد داشت. او در عوض محدود به این است که تنها گزینه ای برای نوشتن باشد، در حالی که یک نماینده جوان کنگره از حزب خود سعی می کند او را به عنوان نامزد احتمالی دموکرات ها جایگزین کند، و دلیل آن ترس از شکست دادن رئیس جمهور فعلی به نامزد احتمالی جمهوری خواه، رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ است. انتخابات

اقدام آقای بایدن برای نادیده گرفتن انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر – تبدیل شدن او به اولین رئیس جمهور فعلی در بیش از نیم قرن گذشته که در انتخابات زودهنگام این ایالت ثبت نام نکرده است – برای نامزدی که با سؤالاتی در مورد سن و جایگاه سیاسی خود مواجه است، بسیار ایده آل نیست.

نیوهمپشایر چند نماینده برای انتخابات مقدماتی 2024 دارد و چگونه به آنها اعطا می شود؟

استیو دوپری، یک عضو کمیته ملی جمهوری‌خواه سابق از نیوهمپشایر که از آقای بایدن در انتخابات عمومی 2020 حمایت کرد، اما از نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی در انتخابات ریاست جمهوری امسال حمایت کرد، گفت: «این فقط یک رئیس‌جمهور فعلی را برای شرمساری احتمالی تعیین می‌کند. اولیه.

چه کسی در رای گیری انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر 2024 حضور دارد؟

دموکرات های مصمم نیوانگلند پیشتاز هستند کمپین نوشتن برای کمک به آقای بایدن در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه علیه دین فیلیپس، نماینده مینه‌سوتا و نویسنده ماریان ویلیامسون، دو نامزد پیشرو که نامشان در رای‌گیری اولیه دموکرات‌ها در نیوهمپشایر وجود دارد..

اگرچه قانون دیرینه نیوهمپشایر به این معنی است که این ایالت باید اولین انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری را برگزار کند، بایدن و کمیته ملی دموکرات پس از اینکه او رئیس جمهور شد، تلاش کردند تا آن را تغییر دهند.

چه کسی برای ریاست جمهوری 2024 نامزد می شود؟ با نامزدها ملاقات کنید

برنامه‌های آن‌ها بر آن بود که اولین انتخابات مقدماتی در کارولینای جنوبی برگزار شود، ایالت متنوع‌تر جنوبی که اولین پیروزی اولیه بایدن در سال 2020 را به ارمغان آورد و نامزدی او در کاخ سفید را احیا کرد. آیووا از اولین محل برگزاری کنگره کنار گذاشته شد و به نیوهمپشایر گفته شد که می‌تواند به عنوان یک ایالت رای‌گیری زودهنگام باقی بماند، اما به اشتراک گذاشتن روز اولیه خود با نوادا منتقل خواهد شد.

مایکل بلیک، نایب رئیس سابق DNC و اوباما، گفت: «برای ما واقعا سخت است که به مردم سیاه‌پوست و قهوه‌ای بگوییم که شما هسته اصلی پایگاه ما هستید، اما دو ایالت اول، دو ایالت سفیدپوست در آمریکا هستند.» دستیار کاخ سفید

نیوهمپشایر از تسلیم شدن امتناع ورزید و از DNC سرپیچی کرد و این امر باعث نفوذ ملی آنها شد و کمپین آقای بایدن را برای کنار گذاشتن انتخابات مقدماتی ایالت رهبری کرد.

کمپین انتخاب مجدد آقای بایدن در سال 2024 وقتی در مورد انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر سؤال شد، اظهار نظری نکرد. این سکوت به این معنی است که متحدان رئیس جمهور در نیوهمپشایر باید خلاء را پر کنند و توجه بایدن را به سوابق بایدن در زیرساخت ها، ایمنی سلاح و محیط زیست جلب کنند. برخی از دموکرات‌های معروف خارج از ایالت به این امر کمک کرده‌اند، حتی اگر مقامات DNC در نامه‌ای اخیر نوشتند که برگزاری انتخابات مقدماتی حزب نیوهمپشایر “بی معنی است”.

جیم دمرز، یکی از رهبران این روزنامه گفت: «تنها چیزی که از دموکرات‌ها در سراسر ایالت شنیده‌ام این است که اگر تا به حال انتخاباتی وجود داشته باشد که باید متحد باشیم، این انتخابات در ماه نوامبر برگزار می‌شود. پویش. دیویژن بهترین دوست دونالد ترامپ است.

غیبت بایدن در برگه رای برای انتخابات مقدماتی چه معنایی دارد؟

را مسابقه در نیوهمپشایر در حال حاضر طوفانی از تناقضات و سردرگمی را در مورد اینکه چه چیزی می تواند نشان دهد و چقدر اهمیت دارد ارائه می دهد. سکوت کمپین بایدن و نادیده انگاشتن حزب دموکرات، این حس را منعکس می کند که این رقابت برای آنها اهمیت چندانی ندارد.

اما برای متحدان بایدن که دولت را به خوبی می شناسند و امیدوارند تلاش کنند تا چهار سال آینده در صف اول ایالت باقی بمانند، حمایت از رئیس جمهور با نوشتن نامه از او به عنوان یک امر انتقادی در نظر گرفته می شود.

یک روز قبل از انتخابات مقدماتی، سناتور دموکرات نیوهمپشایر، مگی حسن، به خبرنگاران گفت که “حزب دمکراتیک ملی تصمیم وحشتناکی گرفت که نیوهمپشایر را اول نبرد.”

حسن که از بایدن حمایت می کند، گفت: «ما به کشورمان در نیوهمپشایر اهمیت می دهیم. ما به دموکراسی در نیوهمپشایر اهمیت می دهیم. و می دانیم که خطرات در اینجا چیست. می دانیم که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان خواهد شد. و می دانیم که این تهدید برای دموکراسی ما است.”

زمانی که آقای بایدن در دوره مبارزات انتخاباتی سال 1988 برای ریاست جمهوری نامزد شد، پس از آن کنار رفت فقط چند ماه. در سال 2008، او پس از یک پایان ضعیف در آیووا استعفا داد اما به عنوان معاون باراک اوباما انتخاب شد.

پس از دو نامزدی ناموفق در انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای بایدن به عنوان نامزد پیشتاز وارد رقابت‌های 2020 شد.

اما نیوهمپشایر هرگز مانند او با او رفتار نکرد.

رویدادهای مبارزاتی او از حضور نسبتاً خوب تا گاهی اوقات بسیار کوچک بود. او در طول سخنرانی‌هایش پرسه می‌زد، گاهی اوقات آن‌قدر مطالب را کوتاه می‌کرد که تقریباً انگار هیچ رویدادی در کار نبوده است – یا طولانی می‌رفت و به راه می‌افتاد.

جانشینان نسبت به خود آقای بایدن برای بایدن صحبت‌های قوی‌تری ایجاد کردند. با این حال، او مانند یک حرفه ای روی طناب کار می کرد و با رای دهندگان به گونه ای صحبت می کرد که طنین انداز بسیار بهتری نسبت به زمانی که سعی می کرد کل اتاق را به دست آورد.

با وجود مبارزات اولیه، آقای بایدن به پرچمدار حزب خود در انتخابات عمومی 2020 تبدیل شد. و در همان روزی که کریس سونونو فرماندار نیوهمپشایر با بیش از 30 امتیاز دوباره انتخاب شد، بایدن با حدود 7 امتیاز برنده ایالت شد.

نیوهمپشایر به عنوان یک ایالت نوسانی مهم در نظر گرفته نمی شود، اما در اصل یک ایالت باقی می ماند. سونونو به مدت هفت سال به عنوان فرماندار جمهوری خواه این ایالت خدمت کرده است و مجلس نمایندگان و سنای ایالتی آن هر دو تحت کنترل جمهوریخواهان هستند. ال گور در انتخابات سال 2000 ایالت را از دست داد، اما اگر در نیوهمپشایر پیروز می شد، به جای جورج دبلیو بوش رئیس جمهور می شد. و در سال 2016، ترامپ نیوهمپشایر را به هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق با اختلاف کمتر از یک امتیاز شکست داد.

غیبت آقای بایدن در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر بر توانایی او برای نامزدی دموکرات‌ها برای ریاست‌جمهوری در انتخابات سراسری پاییز امسال تأثیری نمی‌گذارد، با این حال خطر از دست دادن کاخ سفید برای دموکرات‌ها، نامزدی او در سال 2024 را تهدید می‌کند.

او قبلا ترامپ را شکست داده است. اما دورنمای بازگشت رئیس جمهور سابق به قدرت پس از تلاش برای براندازی انتخابات 2020، پویایی است که هم می تواند حمایت از آقای بایدن را افزایش دهد و هم مخالفان او را دچار مشکل کند.

اندرو یانگ، که به عنوان یک دموکرات در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۲۰ نیوهمپشایر نامزد شده بود، در حین مبارزات انتخاباتی برای فیلیپس گفت: «جو بایدن، که دفعه قبل از او حمایت کردم، به نظر من، دنباله آن را به ترامپ تحویل خواهد داد».

رئیس‌جمهور اخیراً در نیوهمپشایر نیز حضور پررنگی نداشته است. او از زمان ریاست جمهوری تنها چند بار در ایالت ظاهر شده است، اگرچه مقامات کابینه طی سال گذشته به نیوهمپشایر سفر کرده اند. و در سن 81 سالگی، در حال حاضر مسن ترین رئیس جمهور در حال کار است.

رد انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر توسط آقای بایدن برای برخی از دموکرات‌ها در این ایالت خوشایند نیست. مکنزی مورفی، که مدیر ایالت نیوهمپشایر برای کمپین انتخابات ریاست جمهوری اریک سوولول، نماینده کالیفرنیا در سال 2019 بود، قبل از نوشتن نام آقای بایدن در برگه رای خود احساسات متفاوتی را ابراز کرد اما اذعان داشت که احساس می کند او به عنوان رئیس جمهور کار بزرگی انجام داده است.

مورفی گفت: «این برای مردم نیوهمپشایر صحبت می‌کند که بایدن تلاشی نکرد تا به اینجا بیاید تا واقعاً نام خود را در برگه رای بگذارد.

نیوهمپشایر تمایل به نامزدهای فروتن دارد. و در حالی که گذشته همیشه مقدمه نیست، تاریخ یک معیار تعیین کرده است.

در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر در سال 1968، لیندون جانسون، رئیس جمهور فعلی، تنها به عنوان گزینه ای برای نوشتن مطرح شد، زیرا او با مخالفت با خشم جنگ ویتنام در درون حزب خود مواجه شد.

جانسون به سختی بر چالش یوجین مک کارتی سناتور دموکرات مینه‌سوتا غلبه کرد، در این نوع عملکرد که بر روی کاغذ یک پیروزی بود، اما یک ضرر با هر معیار سیاسی.

بیش از نیم قرن بعد، رئیس‌جمهور کنونی، که در نظرسنجی‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، خود را محدود به حضور در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر کرده است. سرسخت ترین رقیب او یک نماینده کنگره از غرب میانه است که خواستار تغییر نسل است و مشتاق به یادآوری آنچه در آخرین باری که یک مینه سوتان علیه رئیس جمهور فعلی حزب خود موضع گرفت، اتفاق افتاد.

فیلیپس که بر عزم خود برای دور نگه داشتن دموکرات ها از شکست ناراحت کننده ای که در سال 2016 به ترامپ متحمل شدند، گفت: «دموکرات ها این بار فرصت دارند تا از این کابوس بیدار شوند، قبل از اینکه دیر شود».

علیرغم سرمایه‌گذاری‌های سنگینی که فیلیپس در رقابت‌های انتخاباتی خود در نیوهمپشایر انجام داده است، به نظر می‌رسد که یک نمایش قوی در برابر آقای بایدن راهگشا باشد. و حتی اگر فیلیپس موفق شود در ایالت غافلگیر کند، بقیه تقویم اولیه به سمتی است که رئیس جمهور راهی آسان برای نامزدی دموکرات ها بدهد.

با این حال، کمپین های نوشتن در مقیاس بزرگ یک تلاش سیاسی بسیار دشوار است. و واقعیت این است که آقای بایدن روز سه‌شنبه در نیوهمپشایر پیروز شود، او احتمالاً باید به برخی از همان رای‌دهندگانی که چهار سال پیش در جریان انتخابات مقدماتی ۲۰۲۰ در مقابل او قرار گرفتند تکیه کند تا این بار به نام او بنویسد.

بیل شاهین، یکی از اعضای کمیته ملی دموکرات در نیوهمپشایر که از رئیس جمهور حمایت می کند، درباره آخرین انتخابات مقدماتی بایدن در این ایالت گفت: «او کارهای زیادی برای این ایالت انجام داده است و فکر می کنم آسیب دیده است».

باخت سختی بود شاهین گفت که آقای بایدن مانند بقیه ما انسان است و هیچ کس سوپرمن نیست و این بار نتیجه بهتری را برای رئیس جمهور پیش بینی کرد.

شاهین که با سناتور ارشد ایالات متحده ازدواج کرده است، گفت: “در ضمن ما کینه ای نداریم.” مانند هیلاری کلینتون، می توانید یک بار برنده شوید و بار دیگر به برنی سندرز ببازید. در نیوهمپشایر هیچ پاس رایگان وجود ندارد.

-جاکوب روزن و آلیسون نوولو در این گزارش مشارکت داشتند

گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان: تصور نکنید که “انتخابات بعدی چه خواهد آورد”

اسقف جین رابینسون: “خدا مرا از گنجه بیرون خواند”

اوزمپیک و سایر داروهای کاهش وزن چگونه دارو را تغییر می دهند

منبع