پیوندهای “کارخانه مار” ممفیس به خانه جدیدشان در لوئیزیانا می رود

استیو ریچلینگ، مدیر حفاظت و تحقیقات باغ وحش ممفیس، گفت: «ما مارها را در کارخانه‌های مارسازی خود، که توسط سازمان جنگل‌داری ایالات متحده تأمین مالی می‌شود، در زیستگاهی قرار می‌دهیم که خدمات ماهی و حیات وحش و خدمات جنگلی ایجاد کرده‌اند». “این فقط یک ازدواج کامل است، واقعا.”

اگرچه مارهای کاج شباهت زیادی به مار زنگی دارند، اما مارهای کاج منقبض کننده های غیر سمی هستند و برای انسان خطرناک تلقی نمی شوند.

بنتلی، لا. (AP) – آنها در اسارت به دنیا آمدند و بزرگ شدند، اما همانطور که به آرامی از دست نگهبانان خود دور می شدند و در سوراخ های گوفر در جنگل ملی کیساچی ناپدید می شدند، گروه مارهای کاج لوئیزیانا درست در خانه به نظر می رسید.

ریچلینگ هنگام رهاسازی مارها گفت: «بر خلاف برخی از مارهای دیگر که در اینجا هستند و می توانند در زیستگاه های مختلف، کاج های لوئیزیانا، زنده بمانند، نمی توانند زندگی کنند.

مک گیل از نیواورلئان گزارش داد.



منبع

___

رهاسازی مارهای کاج نوجوان در باغ وحش ممفیس در کیساچی به یک رویداد سالانه تبدیل شده است، رویدادی که املین اسمیت، زیست شناس خدمات جنگل، مشتاقانه منتظر آن است.

رایشلینگ گفت: “هیچ مار دیگری در جهان مانند آن وجود ندارد.” “و برای من، این تعریف گرانبها است، درست است؟”

رایشلینگ گفت که ویژگی‌های منطقه‌ای که مارها رها شده‌اند – یک تاج درخت مرتفع که بر کاج برگ بلند، پوشش گیاهی سطح متوسط، زمین چمن‌زار و خاک شنی – همه برای بقای مارها حیاتی هستند. این جنگل همچنین محل زندگی گوفرهایی است که هم منبع غذایی برای مارها هستند و هم خالقان سیستم لانه ای که مارها در آن زندگی می کنند و به خواب زمستانی می روند.

پنج مار کاج پرورش یافته در باغ وحش ممفیس در تنسی در اوایل ماه مه به عنوان بخشی از یک تلاش مداوم برای حفاظت از باغ وحش های ممفیس، نیواورلئان و دو شهر تگزاس، فورت ورث و لوفکین، در کیساچی رها شدند. امسال، بیش از 100 مار کاج – گونه‌ای که دولت فدرال آن را در معرض خطر فهرست می‌کند – در جنگل مرکزی لوئیزیانا رها خواهند شد.

او گفت: “من این را دوست دارم.” به همین دلیل است که من هنوز بازنشسته نشده ام، زیرا این پروژه را دوست دارم و بسیار هیجان انگیز است. هر بار که از اینجا بیرون می آیم، این پتانسیل وجود دارد که یک مار کاج را که رها کردیم، ببینم و ببینم که زنده می ماند و رشد می کند و بچه می آورد و بزرگتر می شود.»