پلیس می گوید کشف بمب 1000 پوندی در فرودگاه فلوریدا باعث تخلیه نیم مایلی شده است.

به گفته محققان، کشف یک بمب بزرگ متعلق به دوران جنگ جهانی دوم که در یک فرودگاه منطقه ای فلوریدا دفن شده بود، باعث تخلیه تخلیه شد که نیمی از آن به هر جهت ادامه یافت.

دفتر کلانتر شهرستان هرناندو در پستی در روز سه شنبه، 6 فوریه، در فیس بوک گزارش داد که یک شرکت ساختمانی مسئول یافتن ماده منفجره 1000 پوندی است، زیرا خدمه در حال حفاری در امتداد هلیکوپتر درایو در نزدیکی فرودگاه منطقه ای بروکسویل-تمپا بی بودند. این فرودگاه در 50 مایلی شمال تامپا قرار دارد.

دفتر کلانتری به مک کلاچی نیوز گفت که این در گوشه شمال شرقی فرودگاه دفن شده است، منطقه ای که “در آن روز به عنوان میدان بمباران استفاده می شد.”

کلانتر کانتی هرناندو، آل نین هویس، گفت که بمب «آنقدر زنگ زده و پوسیده شده است که مطمئناً هیچ راهی برای تشخیص مهمات جنگی یا بی اثر بودن آن وجود ندارد». او گفت که تخلیه شامل بسته شدن جاده ها در منطقه می شود.

به گفته مقامات، این کشف حوالی ساعت 3 بعدازظهر روز سه‌شنبه انجام شد و تقریباً سه ساعت بعد بود که کارشناسان تیم بمب‌گذاری کلانتری شهرستان سیتروس سلاح را خنثی کردند.

دفتر کلانتر گفت: «یک تیم از پایگاه نیروی هوایی مک‌دیل در تامپا همچنان قصد دارد به صحنه واکنش نشان دهد تا به خنثی کردن مهمات کمک کند.

مقامات گفتند که بمب در محلی که برای میزبانی پردیس دانشکده فنی ویلتون سیمپسون در بروکسویل تعیین شده بود، پیدا شد.

کارشناسان مهمات آن را به عنوان یک بمب AN-M65 GP شناسایی کردند.

موزه ملی نیروی هوایی ایالات متحده گزارش می دهد: «بمب 1000 پوندی M65 عمومی (GP) معمولاً علیه اهداف تقویت شده مانند سدها و پل های راه آهن بتنی یا فولادی استفاده می شد. P-47 Thunderbolt می تواند دو M65 حمل کند، در حالی که بمب افکن متوسط ​​B-26 می تواند چهار فروند را حمل کند.

مین زمینی در ساحل محبوب در امتداد ساحل گنج فلوریدا پیدا می شود

پلیس می گوید که دور ضد کشتی جنگ جهانی اول که به گروفروشی برده می شود باعث می شود شهر فلوریدا ترافیک را تغییر دهد

پلیس می گوید یک موشک جنگ جهانی دوم توسط مردی با استفاده از بیل مکانیکی در حیاط فلوریدا کشف شد. او شانس آورد

منبع