پلیس می گوید ویدئوی جدید نشان می دهد که تازه ازدواج کرده های کارولینای جنوبی قبل از اینکه یک راننده مست با آنها تصادف کند رانندگی می کنند.

مقامات اجرای قانون به سی ان ان می گویند که ویدیوی جدید نظارت، آریک هاچینسون و سامانتا میلر تازه ازدواج کرده را نشان می دهد که در جاده ای در فولی بیچ، کارولینای جنوبی، لحظاتی قبل از تصادف یک راننده مست با آنها و کشته شدن عروس، در حال رانندگی در جاده ای در فولی بیچ، کارولینای جنوبی هستند.

سوابق دادگاه آنلاین نشان می دهد که کوموروسکی، 25 ساله، به یک فقره قتل بی احتیاطی و سه مورد جنایت DUI که منجر به صدمات شدید بدنی شده است، متهم شده است. طبق گفته گیلریث، وسیله نقلیه او با سرعت 65 مایل در ساعت در منطقه 25 مایل در ساعت حرکت می کرد.

اندرو گیلرث، رئیس پلیس فولی بیچ، به سی‌ان‌ان گفت: ویدئویی که سی‌ان‌ان به دست آورده است نشان می‌دهد که زوج‌های تازه ازدواج کرده با یک چرخ دستی گلف در حال رانندگی در جاده هستند و راننده مست، جیمی لی کوموروسکی، حدود دو دقیقه بعد با سرعت در همان جاده در حال حرکت است.

برای اخبار و خبرنامه های CNN بیشتر، یک حساب کاربری در CNN.com ایجاد کنید



منبع

مایکل بسوززی از CNN در این گزارش مشارکت داشت.

به گفته گیلریث، این ویدئو پس از خروج این زوج از مراسم عروسی خود در 28 آوریل گرفته شده است و در چند بلوک از محل حادثه ضبط شده است.

این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که اولین امدادگران تقریباً 4 دقیقه پس از مشاهده خودروی با سرعت زیاد به محل حادثه می‌روند.

به گفته WCIV وابسته به CNN، کوموروسکی در 19 مه در دادگاه حاضر شد، جایی که وی از ضمانت نامه محروم شد. WCIV گزارش داد، در درخواست وثیقه، وکلای او پیشنهادی ارائه کردند که کوموروسکی وارد یک برنامه توانبخشی بستری شود و آن را تکمیل کند، سپس تحت نظارت مادرش در خانه خود در نیوجرسی بدون دسترسی به الکل یا وسیله نقلیه موتوری بماند.

طبق قانون کارولینای جنوبی، وسایل نقلیه کم سرعت مجاز هستند در بزرگراه هایی که محدودیت سرعت 35 مایل در ساعت یا کمتر است، حرکت کنند. گیلریث گفت که وسیله نقلیه زوج تازه ازدواج کرده آن شب به طور قانونی در جاده بود.

گیلریث گفت که سامانتا قبلاً با هاچینسون و دو نفر دیگر سوار بر یک وسیله نقلیه مانند گاری گلف بود که راننده با آنها برخورد کرد و باعث شد چرخ دستی چندین بار غلت بزند و سه مسافر که دو نفر از جمله هاچینسون وخیم بودند مجروح شدند.

طبق سوابق آنلاین از شهرستان چارلستون، کوموروسکی بدون وثیقه در بازداشت است و دادگاه بعدی او در 16 ژوئن است.

گیلریث گفت، وسیله نقلیه ای به سبک گاری گلف، که با قوطی ها و تابلوی “تازه ازدواج کرده” تزئین شده بود، “کاملاً درهم ریخته بود و در کنار آن قرار داشت.” او گفت که اولین امدادگران تلاش کردند تا میلر را زنده کنند، اما او در صحنه فوت کرد.