پلیس می‌گوید مردی در حین بازی به چند بسکتبالیست دختر ضربه زد و اسلحه به اهتزاز درآورد

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

سوابق رزرو نشان می دهد که بروکس به جای وثیقه 350000 دلاری در بازداشتگاه رابرت پریسلی در ریورساید نگهداری می شود و قرار است روز دوشنبه در دادگاه حاضر شود.

پلیس کرونا در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از اینکه فرد دیگری از میان جمعیت او را مهار کرد، او در پارکینگ به سمت ماشینش رفت، یک اسلحه را بیرون آورد، آن را به سمت چند دانش‌آموز گرفت و تهدید کرد که به آنها شلیک خواهد کرد. او درست قبل از رسیدن ماموران فرار کرد.

ناحیه مدرسه یکپارچه کرونا-نورکو روز جمعه در بیانیه‌ای گفت که بازی بسکتبال دختران در کوارتر چهارم بود که غوغا آغاز شد.

والدون گفت که بروکس سه دختر 16 و 17 ساله را در زمین بسکتبال مجروح کرد.

بازیکنان تیم های حریف – هاسکی های سنتنیال و کوسه های دبیرستان سانتیاگو – پس از انجام یک خطا برای گرفتن توپ درگیر شدند. چند بازیکن همدیگر را هل دادند.

طبق سوابق دادگاه عالی شهرستان سن برناردینو، بروکس چندین محکومیت جنایی دارد.

سپس پلیس می گوید، مردی از جایگاه بیرون پرید، به سمت دادگاه دوید و چند دختر را با مشت زد.

هم تیمی های Corona Centennial Jayda Curry (30)، ترینیتی سن آنتونیو (23)، وسط و بلا لاو (2) پس از باخت به Mater Dei در وقت اضافه در مسابقات قهرمانی بخش آزاد بخش جنوبی در 10 ژوئن 2021 در کورونا، کالیفرنیا از یکدیگر دلجویی می کنند. .(جینا فراتزی / لس آنجلس تایمز)

والدون گفت: «هنگامی که مظنون در پارکینگ بود، اسلحه دستی خود را به سمت چند دانش آموز دختر دیگر نشانه رفت و آنها را تهدید به شلیک کرد. او گفت که آن دختران 13 تا 17 ساله بودند.

منطقه گفت: «این حادثه بسیار ناراحت‌کننده بود و ما می‌خواهیم روشن کنیم که CNUSD هیچ رفتاری را که ایمنی دانش‌آموزان، کارکنان یا جامعه ما را تهدید کند، قبول نمی‌کند.

اداره پلیس کرونا روز جمعه این مرد را تادیس بروکس، 39 ساله، از پریس شناسایی کرد.

بروکس روز پنجشنبه در خانه خود به ظن تهدید جنایی، به اهتزاز درآوردن سلاح مرگبار، جنایتکار داشتن سلاح گرم، داشتن سلاح گرم در محوطه مدرسه و کودک آزاری دستگیر شد.

گروهبان پلیس کرونا جیسون والدون در ایمیلی به تایمز در روز جمعه گفت که بروکس “با یکی از بازیکنان یکی از تیم ها مرتبط بود” که در بازی 24 ژانویه در دبیرستان سنتنیال بازی می کرد. او گفت که اداره پلیس نام کدام تیم را اعلام نکرده است.

این منطقه گفت که اقدامات ایمنی بیشتری را در مسابقات ورزشی داخل سالن اجرا خواهد کرد، از جمله افزایش حضور نیروهای اجرای قانون و کارکنان و فلزیاب‌ها. ورود مجدد برای افرادی که ترک می کنند مجاز نخواهد بود و کیف ها مشمول جستجو خواهند شد.

پس از باخت در وقت اضافه در سال 2021، اعضای تیم بسکتبال دختران Centennial High از یکدیگر دلجویی می کنند. این تیم در ماه گذشته درگیر حادثه ای شد که در آن مردی از سکوها بیرون آمد و مشت پرتاب کرد. (جینا فراتزی / لس آنجلس تایمز)

اداره پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که در بازرسی روز پنجشنبه خانه بروکس در پریس، مقامات هیچ سلاح گرمی پیدا نکردند.

همه چیز با درگیری در جریان بازی بسکتبال دختران ماه گذشته در دبیرستان سنتنیال در کرونا آغاز شد.

او در سال 2006 به جرم وارد شدن جراحت شدید بدنی توسط باتری و در سال 2009 به دلیل تهدیدات جنایی گناهکار خود را پذیرفت. او همچنین به اتهامات متعدد نگهداری مواد مخدر در طول سال ها اعتراف کرد.