پلیس مخفی لس آنجلس ادعاهایی را در واکنش به عکس ثبت کرد

مک نیکلاس گفت که مشتریانش از امنیت خود – و همچنین خانواده‌هایشان – می‌ترسند و می‌خواهند بدانند که آیا شهر از آنها محافظت می‌کند یا خیر. او گفت که از چندین تحقیقات مربوط به افسران مخفی مانند پرونده های باندها، مواد مخدر و قاچاقچیان جنسی که در پی افشاگری متوقف شده اند، آگاه است. او جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

افسر جف لی، سخنگوی این وزارتخانه، گفت که آژانس در مورد دعوای معلق اظهار نظر نخواهد کرد.



منبع

در حالی که دفتر دادستان شهر تشخیص داد که آژانس از نظر قانونی موظف است سوابق را تحویل دهد – که شامل عکس و اطلاعات مربوط به هر افسر از جمله نام، قومیت، رتبه، تاریخ استخدام، شماره نشان و بخش یا دفتر است – طبق قانون کالیفرنیا، معافیت‌ها وجود دارد. اغلب به دلایل ایمنی یا تحقیقاتی ساخته می شود.

گروه ناظر Stop Spying Coalition LAPD اطلاعات و عکس های بیش از 9300 افسر را ماه گذشته در یک پایگاه داده آنلاین قابل جستجو به دنبال درخواست گزارش های عمومی توسط یک خبرنگار برای خبرگزاری مترقی Knock LA منتشر کرد. صدها افسر مخفی در پایگاه داده گنجانده شده بودند، اگرچه دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد از آنها به دلیل اینکه پایگاه داده مشخص نمی کند کدام افسران مخفی کار می کنند.

لس آنجلس (AP) – بیش از 300 افسر پلیس مخفی لس آنجلس روز سه شنبه پس از انتشار اسامی و عکس های آنها در اختیار یک گروه ناظر فناوری که آنها را به صورت آنلاین منتشر کرد، شکایت های قانونی علیه اداره پلیس و شهر ارائه کردند.

به افسران اطلاع قبلی در مورد افشای اطلاعات داده نشد و واکنش‌ها باعث ناراحتی بخش شد. بازرس کل در حال تحقیق از رئیس میشل مور و مدیر پلیس قانون اساسی آژانس، لیز رودز، پس از طرح شکایت اتحادیه افسران برای سوء رفتار است.

متیو مک نیکلاس، وکیل دادگستری، گفت که 321 افسر مخفی از طریق دفتر او شکایت های حقوقی را مطرح کردند که پیش درآمد یک دعوی قضایی است و انتظار می رود تعداد بیشتری نیز مطرح شوند. نام افسران در اسناد دادگاه درج نشده بود.

مور به لس آنجلس تایمز گفت: «ما از این نظر اشتباه کردیم که عکس‌هایی در آنجا هستند که نباید در آنجا می‌بودند». “اکنون … آن کشتی حرکت کرده است.”

ائتلاف Stop Spying LAPD با جمع‌آوری اطلاعات پلیس مخالف است و می‌گوید که پایگاه داده باید برای «تشخیص متقابل» استفاده شود.

مک نیکلاس روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری با اعلام این پرونده گفت: «فقط زمان نشان می دهد که تعداد کل تعداد آنها چقدر است.

ادعاهای روز سه‌شنبه در پی شکایت‌های جداگانه‌ای است که ماه گذشته توسط لیگ حفاظتی پلیس لس‌آنجلس، اتحادیه‌ای که نماینده افسران درجه یک این اداره است، تنظیم شد. اتحادیه از رئیس پلیس شکایت کرده است تا عکس‌های افسران مخفی را پس بگیرد و از افشای بیشتر جلوگیری کند.

ادعاها ادعای سهل انگاری دارند و به دنبال خسارت نامشخص هستند. شاکیان می گویند که دیگر نمی توانند به عنوان افسر مخفی کار کنند و در برخی موارد ممکن است نتوانند در آینده به طور کلی در پلیس کار کنند.