پلیس اوهایو می گوید ناپدری در مقابل دانش آموزان در کلاس آنلاین به دختری تجاوز کرده است

بر اساس گزارش WOIO، این مرد در مورد تحمیل جنسی خود را بی گناه دانسته و وثیقه 50000 دلاری خود را ارسال کرده است.

پلیس گفت که او همچنین پرونده دانش آموز را بررسی کرد و فهمید که ناپدری دختر یک مجرم جنسی ثبت شده است. او پیش از این به تجاوز جنسی و تحمیل جنسی به یک دختر 9 ساله محکوم شده بود.

مک کلاچی نیوز برای محافظت از هویت دختر نوجوان نامی از ناپدری خود نمی برد.

کریستین استوارت، رئیس مدرسه در بیانیه ای به مک کلاچی نیوز گفت: آکادمی مجازی اوهایو (OHVA) از حادثه ناگوار هفته گذشته آگاه است، بلافاصله با والدین تماس گرفت و به همکاری نزدیک با مقامات مربوطه ادامه می دهد. OHVA تعهدات خود را به عنوان یک گزارشگر اجباری جدی می گیرد. ما از طریق مشارکت خود با Syntero، دسترسی به مشاوران مدرسه دارای مجوز و در دسترس بودن کارکنان بالینی خارجی را ارائه دادیم و ادامه می دهیم.

به گفته پلیس اوهایو، یک دختر 16 ساله در حال شرکت در یک کلاس آنلاین بود که ناپدری اش در مقابل دوربین به او تجاوز کرد.

بر اساس گزارش پلیس Berea، معلم مطالعات اجتماعی آکادمی مجازی اوهایو و 39 همکلاسی این نوجوان، مرد را از پشت به او نزدیک کردند.

مقامات میسوری می گویند مردی که وانمود می کند دانش آموز است در حمام مدرسه به دختری حمله می کند

پلیس گفت که مرد 52 ساله که فقط لباس زیر پوشیده بود، حدود ساعت 10:40 صبح روز چهارشنبه 28 سپتامبر در حال دست زدن به دخترخوانده خود دیده شد.

ستوان تام واکر به WOIO گفت: “معلم با دیدن این رفتار زشت به بخش ما مراجعه کرد… چون می دانست که دانش آموز به صورت آنلاین در خانه اش در Berea شرکت می کند و ما را از آنچه دیده بود آگاه کرد.”

مقامات می گویند جسد معلم جایگزین متهم به تجاوز به نوجوان در زندان میسوری پیدا شد

پلیس کلرادو می‌گوید والدین پسری را که متهم به ربودن کودک 10 ساله خارج از مدرسه هستند، تحویل می‌دهند

پلیس گفت که مقامات مدرسه مادر دختر را از این حادثه مطلع کردند و آنها گزارش دادند که او “قبل از قطع کردن تلفن با عصبانیت منکر هر چیزی شده است.”

یک افسر توانست فیلم ویدئویی را بازبینی کند و مقامات گفتند که حکم بازداشت این مرد را دریافت کرده‌اند. وی به اتهام تحمیل جنسی بازداشت شد.

فدرال می گویند که مشاور دبیرستان دانش آموزان دختری را که به دنبال راهنمایی در میسوری بودند شکار کرد



منبع