پلیس آریزونا 17 مرد را در حومه فینیکس طی عملیات چند هفته ای جنایت جنسی دستگیر کرد

پلیس آریزونا 17 مرد را به اتهام تلاش برای انجام فعالیت‌های جنسی غیرقانونی با افراد زیر سن قانونی در طی یک حمله سه هفته‌ای که رویدادهای مهم در منطقه متروی فینیکس متوقف شد، دستگیر کرد.

پلیس همچنین در این عملیات سه قبضه سلاح گرم و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کرد.



منبع

در برنامه FOX NEWS بخوانید

این عملیات بخشی از یک تلاش بزرگتر بود که به مدت سه هفته به طول انجامید، زمانی که رویدادهایی مانند Super Bowl، Waste Management Phoenix Open و Barrett-Jackson Auto Auction در این منطقه توقف کردند.

عضو هیئت مدیره مدرسه آریزونا می‌گوید که منطقه باید استخدام معلمان با ارزش‌های مسیحی را رد کند: “نه…امن”

در توییتی در روز شنبه، اداره پلیس چندلر پست کرد که یک عملیات چند سازمانی را با هدف قرار دادن شکارچیان آنلاین، بین 24 تا 26 ژانویه در چندلر، واقع در سمت جنوب شرقی فونیکس انجام داد.

عملیات مجرم جنسی پلیس چندلر

پلیس چندلر به همراه ادارات پلیس گیلبرت، مسا و گلندیل، دفتر دادستان کل آریزونا، امنیت داخلی و FBI 17 مظنون را در جریان این عملیات دستگیر کردند که در مجموع به 43 جنایت جنایی مرتبط با جنسی متهم شدند.

طبق گفته اداره پلیس چندلر، رویدادهای مهم جمعیت زیادی از مردم را از سراسر کشور جذب می‌کنند، اما همچنین می‌توانند بازار بزرگ‌تری برای فعالیت‌های مرتبط با قاچاق جنسی انسان ایجاد کنند.

مردانی که به دلیل جنایات ادعایی دستگیر شدند عبارتند از: جیکوب گرین، کایل کورنلیوس، استیون بینفورد، آلبرت آهومادا، خورخه آمزکیتا، زاخاری هورتل، آلبرتو کورتس، کریستوفر لاکان، عمر میراندا ورا، کیث ویلسون جکسون، رابرت اسپانکل، مایکل ترنر، “خوان” مارتین دومینگز، پاتریک ماتزکه، ماریو ماسیاس، آستین گریبیل و جیمز مارشال.

اداره پلیس چندلر 17 نفر را به جرم جنایات جنسی در طی یک عملیات چند هفته ای چند آژانس دستگیر کرد.