پس از اینکه یک کشتی کروز رویال کارائیب 17 نفر را از یک قایق کوچک در باهاما نجات داد، مسافران کف زدند و “واقعا احساساتی” شدند.

بردفورد گفت که در مجموع حدود 45 دقیقه طول کشید. وقتی نزدیک می شدند، مردم کف می زدند».

از طریق اینترکام، کاپیتان اعلام کرد که قصد انجام یک ماموریت نجات را دارند. برادفورد به اینسایدر گفت: «ما از قبل می‌توانستیم سرعت کشتی را احساس کنیم.

آنها قبل از اینکه قایق کوچک خود را به آب انداختند مقداری رنگ قرمز روی قایق خود اسپری کردند تا به سایر کشتی ها اطلاع دهند که کشتی رها شده و مسافران آن نجات یافته اند.

بردفورد گفت که این یک تصادف “خوش شانس” بود، زیرا در نهایت با قایق کوچکی که کاپیتان سلطنتی کارائیب گفت هفته ها سرگردان بود، از مسیر عبور کرد.

جاستین برادفورد به اینسایدر گفت که پس از اینکه آنها با موفقیت سوار بر لیبرتی آو سیز شدند، تشویق ها بلند شد.

  • هنگامی که مهاجران سرانجام به آنها رسیدند، یکی از خدمه طنابی را پرتاب کرد تا بتوانند کشتی خود را به کشتی تفریحی 1112 فوتی متصل کنند.

    برادفورد گفت که افراد روی قایق کوچک تکه های پارچه قرمز را تکان می دادند. مسافران به عرشه رفتند تا از نزدیک نگاه کنند.

    هنگامی که مهاجران یکی پس از دیگری سوار لیبرتی آو سیز شدند، موج بلندتری از تشویق به راه افتاد.

    یک کشتی تفریحی رویال کارائیب 17 نفر را که گمان می‌رود مهاجران کوبایی باشند، روز شنبه در حالی که به سمت باهاما در حال حرکت در یک قایق کوچک بودند، نجات داد.

    به دلیل وزش بادهای شدید، آزادی دریاها نمی‌توانست کشتی نجات خود را بفرستد، اما سرعت آن را متوقف کرد و منتظر ماند تا قایق کوچک راه خود را به کشتی نزدیک‌تر کند.

    بردفورد گفت: «واقعاً احساسی شد. مهم نیست که مردم در مورد مهاجرت چه فکر می کنند، دیدن این افراد تلاش مذبوحانه ای مانند آن باعث می شود فکر کنید: آنها باید از چیز بسیار بدی فرار می کردند.

    بردفورد در حال خوردن صبحانه بود که برای اولین بار متوجه یک لکه رنگ در دوردست شد. وی گفت: در ابتدا برخی فکر می کردند که این شناور است. اما وقتی نزدیک‌تر شدیم، متوجه شدیم: این یک قایق است. مردم آنجا هستند.

    این آخرین مورد از یک سری نجات مشابه است که توسط کشتی های مسافربری انجام شده است.

  • یک کشتی تفریحی رویال کارائیب 17 نفر را از یک قایق کوچک در باهاما نجات داد.

  • رویال کارائیب در بیانیه‌ای به اینسایدر گفت: “در حالی که لیبرتی آف سیز در مسیر باهاما بود، با یک کشتی کوچک روبه‌رو شد و به کمک نیاز داشت. خدمه کشتی بلافاصله عملیات نجات را آغاز کردند و 17 نفر را به سلامت وارد کردند. خدمه کشتی بلافاصله عملیات نجات را آغاز کردند. فعالانه به آنها مراقبت های پزشکی می کند و با گارد ساحلی ایالات متحده کار می کند.”

    Freedom of the Seas، کشتی خواهر Liberty of Seas

    کشتی های کروز به طور فزاینده ای با قایق های مهاجران از مسیرهای عبور می کنند.جو رادل/گتی ایماژ

    • این آخرین مورد از یک سری حوادث مشابه در عبور کشتی های کروز با قایق های مهاجران بود. هفته گذشته، کاپیتان کروز سلبریتی، کیت مک کیو، ویدیویی ویروسی از تلاش موفقیت آمیز خدمه خود برای نجات 19 مهاجر در سواحل فلوریدا به اشتراک گذاشت.

      به دلیل وزش باد شدید، کشتی کروز یک سفر یک روزه برنامه ریزی شده به کوکو کی، جزیره خصوصی در باهاما متعلق به رویال کارائیب را نادیده گرفت.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    جاستین برادفورد 39 ساله یکی از مسافران کشتی لیبرتی آو سیز بود. او به اینسایدر گفت: “اگر آمریکایی هستید، افرادی از کوبا را دیده اید که این سفر را در تلویزیون انجام می دهند. اما دیدن آن در زندگی واقعی واقعاً احساسی بود – و همه در شوک و ناباوری بودند.”