پس از اعتراض به یک صحنه سکس، تهدید به شکایت شدم

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

چهارشنبه اولین باری نبود که ریچی علناً تجربه تهدید شدن به شکایت را بازگو کرد و به سیدنی سوینی گفت. بازیگران روی بازیگران گفتگو برای تنوع ژوئن گذشته، “الان هرگز این اتفاق نمی افتاد.”

ریچی گفت که اکنون 43 سال سن دارد و پروژه های سینمایی و تلویزیونی دیگری را در دست دارد. منظره که او دید ژاکت زرد به عنوان “یکی از باورنکردنی ترین تجربیات” حرفه او.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

“خوب بود. به هر حال این کار را نکردم. ریچی گفت و آنها از من شکایت نکردند.

سارا هاینز مجری برنامه در مورد تفاوت های بین تجربه خودش و آنچه که از تماشای بازیگران زن جوان در محل کار مشاهده کرده بود، پرسید، ریچی گفت: «این واقعا عالی است. ما خانم های مسن همیشه در مورد آن صحبت می کنیم. شگفت‌انگیز است که می‌بینیم آن‌ها لزوماً مجبور نیستند چیزهایی را که ما باید طی می‌کردیم بگذرانند.»

“آنها می توانند بگویند، “من نمی خواهم این صحنه جنسی را انجام دهم”، “من برهنه نمی شوم.” ژاکت زرد ستاره ادامه داد آنها می توانند برای خود مرزهایی تعیین کنند که ما هرگز اجازه انجام آن را نداشتیم.»

در او تنوع او به سوینی گفت که شروع کار بر روی سریال Showtime در سال 2019 «اولین باری بود» که او متوجه شد که صنعت تا چه اندازه برای مشاهده رضایت و نمایندگی اجراکنندگان در زاویه‌ای متفاوت متمرکز شده است.

او گفت: «با صحبت‌هایی که در مجموعه ما درباره صمیمیت و راحتی مردم انجام شد، اولین بار بود که متوجه شدم اوضاع واقعاً تغییر کرده است، و اکنون زنان اجازه دارند بگویند: «من راحت نیستم». ”

رویترز/ماریو آنزوونی

در قسمت چهارشنبه منظرهکریستینا ریچی، هنرپیشه، در طول مکالمه‌ای در مورد اینکه چگونه مجری‌ها به تدریج بر صحنه‌های جنسی خود در هالیوود اختیار بیشتری پیدا کرده‌اند، به اشتراک گذاشت که در اوایل کارش به دلیل ابراز ناراحتی از جزئیات یکی از این صحنه‌ها تهدید به پیگرد قانونی شده بود.

“چی؟ اوه خدای من، خیلی متاسفم،” سوینی پاسخ داد.

ریچی اولین فیلم خود را در سن 9 سالگی انجام داد و با بازی در نقش چهارشنبه آدامز در فیلم معروف شد. خانواده آدامز یک سال بعد. او نام خود را به عنوان یک بت نوجوان با پروژه هایی مانند کاسپر، هر از گاهی، و جویندگان طلا: راز کوه خرس.

رویترز/ماریو آنزوونی

ریچی بدون نام بردن از پروژه اضافه کرد: “یکی از من یک بار تهدید به شکایت کرد زیرا من نمی خواستم این صحنه جنسی را به روش خاصی انجام دهم.” واقعاً تغییر کرده است و دیدن آن عالی است.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع