پسر 9 ساله تگزاس شلاقی را به ایوان یک خانواده سیاهپوست می آورد تا دخترشان ظهور کند. پدر پسر هنگام مواجهه با اسلحه دست و پا می زند، نزدیک بود به فرزندش شلیک کند

این زوج ادعا می‌کنند که به دلیل اینکه این دو خردسال در مدارس جداگانه تحصیل می‌کنند، غیرممکن بود که پسر درگیر شود.

دوربین رینگ که روی درب خانواده نش قرار داشت، پسر بچه را در حال نزدیک شدن به ایوان خانه و ضربه زدن به در شکار کرد. یک تازیانه در دستانش بود و چند بار آن را دم در زد.

کاریسا گفت: “برادری بود و او وارد آنجا شد و گفت: “من باید از خواهرم دفاع می کردم. داشت خواهرم را می زد.»

او نوشت: «او نزدیک بود به خودش و دخترش که پشت سرش ایستاده بود شلیک کند.

نش‌ها که چندین پست متناقض در رسانه‌های اجتماعی درباره دلیل حضور پسر در خانه‌شان منتشر کرده‌اند، می‌گویند همه چیز به این دلیل شروع شد که پسر ناراحت ادعا کرد که با پسر 13 ساله این زوج دعوا کرده است – اگرچه روایت دیگری این را می‌گوید. دختر 9 ساله آنها بود – در حالی که او از مدرسه به خانه می آمد.

کودک از این که دختر در حال مبارزه است عصبانی بود. بدتر از آن، در حالی که او با کودک دعوا می کرد، پسر دیگری او را از پشت به داخل آب هل داد. وقتی بلند شد، اولین کسی که دید جردن بود و به شدت به او حمله کرد.

دوربین رینگ کودک 9 ساله را در خانه یک خانواده سیاه پوست ثبت می کند. زن شوهرش را در حال رویارویی با پدر پسر اسیر می کند. (دوربین زنگ دار/فیلم تلفن همراه نش)

اول، مادر می‌گوید که می‌شنود پدر پسر به او دروغ می‌گوید و می‌گوید او خانه نیست، اما دقایقی بعد مرد بیرون می‌آید و «با اسلحه به در می‌آید».

کاریسا درباره حادثه ای که در روز پنجشنبه، 12 می، در شهرستان کافمن تگزاس رخ داد، نوشت: “این بچه با شلاق به دنبال دختر 9 ساله ام می آید، سپس یک خراش بزرگ روی آئودی ما می گذارد.” “پلیس بیرون آمد و به ما می‌گوید، “چون او به زودی حرکت می‌کند، خودش حل می‌شود.”

کاریسا نش گفت که پسر بچه های دیگر توهین های نژادی را فریاد می زد.

هفته گذشته در یکی از حومه دالاس، یک پسر 9 ساله سفیدپوست شلاق شکن به ایوان یکی از همسایگانش آمد و در حالی که خواستار مقابله با یک کودک سیاه پوست در خانه شد، به درب خانه آنها کوبید. ویدئویی از دوربین حلقه پس از انتشار در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شد.

دوربین رینگ کودک 9 ساله را در خانه یک خانواده سیاه پوست ثبت می کند.  زن شوهرش را در حال رویارویی با پدر پسر اسیر می کند.  (دوربین زنگ دار/فیلم تلفن همراه نش)

ظاهراً سایر کودکان سیاه پوست با کودک درگیر شدند و او اسکیت برد خود را گرفت و شروع به زدن سایرین اطرافش کرد. او یک دختر را زد و برادرش او را کتک زد.

نش ها همچنین می گویند که این اولین حادثه ای نیست که با همین پسر روبرو می شوند و اظهار می کنند که پسر ادعا کرده است که پسرشان قبلاً به او تعرض کرده است. پدر می‌گوید که پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی دارد که مربوط به سال ۲۰۱۹ در رابطه با این کودک بلوند است.

شنیده می شود که کاریسا می گوید: “همه شما خیلی خشن هستید.”

با این حال، TMZ گزارش می دهد که جیسون جانسون، مدیر ارشد بخش 2 پاسبان شهرستان کافمن، تأیید کرد که گلوله تقریباً به دختر خود برانسون که پشت سر او ایستاده بود اصابت کرده است. بنا بر گزارش ها، پدر به جرم رفتار مرگبار مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

والدین این دختر سیاه پوست، کاریسا نش و همسرش دی نش، می گویند که آنها این ویدئو را منتشر کرده اند تا نشان دهند که چگونه مجری قانون محلی به آنها گفته است که پسر برای مواجهه با هرگونه مجازات کیفری بسیار جوان است. اما پدر پسر، برایان توماس برانسون، چنین نیست، و او بعداً به دلیل اقدامات خود پس از حادثه دستگیر شد.

منتظر بود تا کسی آدرس دیوانه اش را پاسخ دهد. وقتی کاریسا در را باز کرد، او را به خاطر ایجاد چنین غوغایی و بی احترامی به خانه اش سرزنش کرد. او در این کلیپ شنیده می شود که می گوید: «پسر کوچولو، بهتر است قبل از اینکه به پلیس زنگ بزنم، الاغت را بلند کن و از ایوان من خارج شوی و اینطور به در من بزنی! من به پلیس زنگ می زنم، شما باید بروید. هیچوقت اینطوری به خدای من نزنی. برو!”

دی نش در فضای مجازی گفت: «بچه در حالی که به خانه می رفت ادعا کرد که پسرمان او را پرت کرد. پسر ما 13 ساله است. او دو ساعت پس از ترک تحصیل کودک 9 ساله از مدرسه خارج می شود. بنابراین هیچ راهی وجود ندارد که پسر ما بتواند این بچه 9 ساله را لمس کند یا حتی ببیند.»

او در حالی که از ملک خارج می شد غرغر کرد.





Source link

این زوج ویدیویی از بازدید خود از خانه این دختر 9 ساله را در یوتیوب منتشر کردند.

در خیابان برانسون بین این دو مرد مشاجره می شود و پدر پسر اسلحه را روی زمین می گذارد. وقتی آن را برمی دارد، به طور اتفاقی ماشه را می کشد و دوربین صدای شلیک را ضبط می کند.

در این فیلم، دی در حال صحبت با پدر دیده می‌شود که می‌گوید دلیل داشتن یک تپانچه نیمه اتوماتیک روگر به این دلیل است که قبلاً گوشت گاو مصرف کرده‌اند. سپس دی تلاش می کند تا ویدئوی حلقه را از آنچه در خانه آنها رخ داده را به مرد نشان دهد، اما برانسون به آنها می گوید که دارایی او را ترک کنند.

نش ها با پلیس تماس گرفتند و به آنها گفتند که هیچ اتهامی نمی توان علیه پسر 9 ساله داشت و یک سال برای مواجه شدن با اتهامات جنایی بسیار جوان بود.

او همچنین آنچه را که هنگام رفتن به خانه کودک اتفاق افتاد، در میان گذاشت. با بیان اینکه وقتی شوهرش به خانه برگشت، دو نفر رفتند تا با کودک و خانواده‌اش «در مورد خسارات وارده» به وسیله نقلیه خود صحبت کنند.

این زوج ادعا می‌کنند که اتفاقی که بعد افتاد این بود که دختر 9 ساله به دختر نش، جردن نش، ضربه زد و او از خود دفاع کرد.

پدر گفت: «ما با گروهی از بچه‌ها که با یک کودک 9 ساله به خانه راه می‌رفتند، و همچنین دخترم و کل گروه صحبت کردیم. “بچه 9 ساله به گروه بچه ها حرف های بی ادبانه می زد.”

جردن به خانه آمد و به کاریسا گفت که کل این مصیبت چیست. در حالی که آنها صحبت می کردند پسر به در آمد.

دی و کاریسا نش هر دو با ویدئوهایی در اینستاگرام منتشر کردند که در آن گزارشی از اتفاقات روز پنجشنبه ارائه کردند و گفتند که پسر سفیدپوست و دختر 9 ساله آنها، جردن، اوایل آن روز با هم درگیر شده بودند.