پزشکان سیاه پوست سیستم “شکسته” را برای متخصصان مراقبت های بهداشتی صدا می کنند

بر اساس گزارش انجمن کالج های پزشکی آمریکا (AAMC)، تا سال 2034 حدود 124000 پزشک کمبود پزشک وجود خواهد داشت. انتظار می رود تقاضا برای پزشکان به دلیل پیری جمعیت ایالات متحده بیشتر از پزشکان باشد.

سندرز پیشنهاد لغو 1.6 تریلیون دلار بدهی وام دانشجویی را داده است که به گفته او “شکاف ثروت نژادی جوانان آمریکایی را به نصف کاهش می دهد” و “پزشکان و پرستاران را برای کار در جوامعی که به مراقبت بیشتری نیاز دارند آزاد می کند.”

دکتری روی زمین بیمارستان خمیده است. (گتی ایماژ)

ساموئل کوک، یکی از پزشکان مقیم دانشکده پزشکی مورهاوس طی میزگردی که به رهبری آن برگزار شد، گفت: «سیستم ما خراب است و ما به عنوان پزشکان مقیم، نسبت به زمانی که صرف نجات جان و قربانی کردن رفاه خود می کنیم، به طور منصفانه جبران نمی کنیم. توسط سناتور برنی سندرز، I-Vt. در مدرسه مستقر در آتلانتا

دکتر والری مونتگومری رایس، رئیس دانشکده پزشکی مورهاوس، با توجه به تعهد دیرینه ما به آموزش متخصصان مراقبت های بهداشتی با پیشینه های مختلف که وقف خدمت در این مناطق محروم هستند، دانشکده های پزشکی HBCU به طور منحصر به فردی برای رفع این کمبود قرار دارند. ، به CNN گفت.

راه حل چیست؟

برنی سندرز

در حال حاضر، پزشکان سیاه پوست تنها 5.7 درصد از پزشکان را در ایالات متحده تشکیل می دهند

AAMC می‌گوید یکی از دلایل کمبود پزشکان سیاه‌پوست را می‌توان در گزارش فلکسنر در سال 1910 جستجو کرد که توسط انجمن پزشکی آمریکا و بنیاد کارنگی برای ایجاد استاندارد طلایی آموزش پزشکی سفارش داده شد. این گزارش باعث شد بیش از نیمی از دانشکده های پزشکی آمریکا در اوایل دهه 1900 تعطیل شوند. این شامل پنج مدرسه از هفت دانشکده پزشکی تاریخی سیاهپوستان بود.

متخصصان مراقبت های بهداشتی همچنین از تلاش ها برای کاهش فرسودگی شغلی حمایت می کنند، موضوعی که کنگره به دنبال آن با قانون 2022 با هدف بهبود سلامت روانی و رفتاری بود.



منبع

علاوه بر این، طرح پیشنهادی کنگره و برنامه‌های بورسیه قانون نیروی پزشکی ملی، درخواست‌های HBCU، مؤسسات خدمات اقلیت (MSI) و جوامع محروم را در اولویت قرار می‌دهد.

متخصصان پزشکی سیاه پوست توسط سنا برای کمک به پر کردن شکاف های ناشی از کمبود کارکنان مراقبت های بهداشتی که پیش بینی می شود ایالات متحده را با بیش از 100000 پزشک کمتر در دهه آینده ترک کند، مورد محاکمه قرار می گیرند.

متخصصان پزشکی می‌گویند فرسودگی ذهنی، جسمی و عاطفی ناشی از همه‌گیری COVID-19 باعث شد تا کارگران این حرفه را ترک کنند تا از خطرات ناشناخته یک بحران پزشکی بی‌سابقه اجتناب کنند.

رایس تاکید کرد: «اما بیش از 150 دانشکده پزشکی دیگر، فراتر از چهار دانشکده پزشکی سیاه‌پوست ما، مدیون کشور هستند که تنوع دانشجویانی را که آموزش می‌دهند افزایش دهد،» که به کاهش نابرابری در جوامع آسیب‌دیده کمک می‌کند.

“مدیران بیمارستان با RN ها و سایر پرسنل بیمارستان در طول همه گیری همه گیر رفتار می کردند، به زنده بودن یا مردن ما اهمیت نمی دادند، تا زمانی که مجبور به انجام این کار نشدند از ارائه تجهیزات حفاظت شخصی امتناع می کردند و اکنون آنها متعجبند که چرا پرستاران از کنار تخت فرار کرده اند.” دبورا برگر، یک پرستار ثبت‌نام شده و رئیس Nurses United در بیانیه‌ای به Yahoo News گفت.

نظرسنجی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که حدود 47 درصد از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی تا سال 2025 شغل خود را ترک خواهند کرد. سندرز به دنبال این است که این نگرانی را برطرف کند که ایالات متحده ممکن است به دلیل کمبود این بیماری برای همه‌گیری دیگر آماده نباشد.

ما زیرساخت های بهداشت عمومی را نداریم که ایالت به ایالت به آن نیاز داریم. ما مطمئناً پزشکان و پرستاران مورد نیاز خود را نداریم.» سندرز در طول میزگرد گفت. بنابراین آنچه که ما اکنون در تلاشیم انجام دهیم این است که قوانینی را وضع کنیم که پزشکان و پرستاران و دندانپزشکان بیشتری را ایجاد کند.

تفاوت بین پزشکان سیاه پوست چیست؟

بیمار در طی قرار ملاقات با پزشک واکسینه می شود.

بیمار در طی قرار ملاقات با پزشک واکسینه می شود. (گتی ایماژ)

سناتور برنی سندرز، I-Vt.، در یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه صحبت می کند. (درو انگرر/گتی ایماژ)

بسیاری از مدارس از یک پیشنهاد دو حزبی کنگره، قانون کاهش کمبود پزشک مقیم سال 2023، حمایت کرده اند، که در طول هفت سال، 14000 مورد به تعداد اسلات های اقامتی که توسط مدیکر تأمین مالی می شود، اضافه می کند. رهبران مدارس از این طرح حمایت می کنند.

دکتری که دست پسری را روی تخت بیمارستان گرفته است.

کالج پزشکی مهری یکی از تنها چهار دانشکده پزشکی سیاه پوست است. بر اساس گزارش AAMC، HBCU کمتر از 3 درصد از تمام مؤسسات اعطای مدرک MD را تشکیل می دهد، اما بیش از نیمی از فارغ التحصیلان سیاه پوست در رشته پزشکی را خارج کرده اند.