پرنسس شارلوت «مینی من» کیت در لباس همسان است

این یکی از برجسته ترین لحظات مد “مومیایی و من” در حافظه سلطنتی مدرن است.

این لباس و شنل برای نشان دادن چهار کشور بریتانیا گلدوزی شده است

این یک لحظه بزرگ برای شاهزاده و شاهزاده خانم جوان است، و نه فقط به این دلیل که آنها شاهد تاجگذاری پدربزرگ خود هستند. اولین بار است که آنها را با هر نوع لباس تشریفاتی می بینیم تفاوتی متمایز از لباس‌های دودی، پیراهن‌ها و شورت‌های مرتبی که تا به حال در انظار عمومی پوشیده‌اند.

این لباس و شنل برای نشان دادن چهار کشور بریتانیا گلدوزی شده است

لباس و شنل همسان از کرپ ابریشمی عاج، با دوخت ساتن عاج با نقوش گل رز، خار، نرگس و شبدر ساخته شده بود که نشان دهنده چهار کشور بریتانیا است.

از نظر تاریخی مهم: شاید در آینده ای نه چندان دور، این قطعات در نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند، نمادی از زندگی در آغاز عصر کارولین - گتی

از نظر تاریخی مهم: شاید در آینده ای نه چندان دور، این قطعات در نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند، نمادی از زندگی در آغاز عصر کارولین – گتی

پرنسس شارلوت مینی من کیت است.  در لباس الکساندر مک کوئین - گتی

گروه تاج گذاری شنبه این ارتباط را محکم می کند نه فقط به عنوان مادر و دختر، بلکه به عنوان آینده پر افتخار خانواده سلطنتی.

پیوند بین شاهزاده خانم ولز و دخترش به خصوص قوی به نظر می رسد. در مراسم تشییع جنازه ملکه فقید، کلاه و کت لبه پهن شاهزاده خانم جوان آینه مادرش بود. او حتی سنت پوشیدن سنجاق بزرگ را پذیرفته بود در آن نمونه، نعل اسبی که توسط ملکه فقید به او داده شده بود، نشان دهنده عشق مشترک آنها به اسب بود.

این قطعات نه تنها با در نظر گرفتن تاجگذاری، بلکه با چشم انداز اهمیت تاریخی طراحی شده اند. شاید در آینده ای نه چندان دور، آنها در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شوند و به بازدیدکنندگان نشان دهند که زندگی سلطنتی در سال 2023 در آغاز عصر کارولین چگونه بوده است.

از زمان مرگ ملکه فقید، و جنجال پیرامون افشاگری های دوک و دوشس ساسکس در مورد زندگی به عنوان خانواده سلطنتی شاغل، شاهزاده و پرنسس ولز از لباس های هماهنگ مانند این به عنوان وسیله ای برای ارائه تصویری از یک خانواده متحد استفاده می کنند. این امر به‌ویژه در عید پاک زمانی که ولزی‌ها، همراه با پادشاه و ملکه، همگی در سایه‌های آبی پررنگ وارد شدند، مشهود بود.

با روزنامه نگاری بریتانیایی برنده جوایز، افق دید خود را گسترش دهید. تلگراف را به مدت ۱ ماه رایگان امتحان کنید، سپس با پیشنهاد منحصر به فرد ایالات متحده ما از ۱ سال فقط با ۹ دلار لذت ببرید.



منبع

سر سر این دختر هشت ساله، که با همکاری جس کولت و الکساندر مک کوئین ساخته شده بود، طرح مادرش را با شمش نقره، کریستال و نخ نقره منعکس می کرد.

این اولین بار است که شاهزاده و پرنسس جوان را با هر نوع لباس تشریفاتی می بینیم