پدر میشیگانی می گوید که کودک شش ساله اش نزدیک به 1000 دلار برای زایمان Grubhub خرج کرده است.

وقتی کیت استون هاوس به پسرش میسون اجازه داد قبل از خواب با تلفنش بازی کند، انتظار نداشت که این امر منجر به تحویل چند وعده غذایی از رستوران های محلی شود. Stonehouse ولگردی و ولگردی تقریباً 1000 دلاری برای خرید غذا در فیس بوک را ثبت کرد.

به گزارش میشیگان لایو، او گفت: “احتمالاً در حالی که این اتفاق رخ می داد، خشم 9.5 از 10 بودم. روز بعد، من در هشت سالگی بودم و اکنون در حدود سه هستم.”

استون هاوس به میشیگان لایو گفت: “غذا را گرفتم و بعد به من خورد. با پیام های مکرر به تلفنم نگاه کردم که غذای من در حال آماده شدن است، غذای من در حال تحویل است.”

برگه تقریباً 1000 دلاری شامل 25 درصد انعام پیش‌فرض بود که توسط Grubhub دریافت می‌شد، بنابراین رانندگان تحویل نیز از هزینه‌های ولگردی میسون پول دریافت کردند. اگرچه نظر دهندگان پست او خندیدند و داستان های مشابه خود را به اشتراک گذاشتند، استون هاوس گفت که او هنوز کاملاً آماده نیست همه چیز را بخندد.

بر اساس این گزارش، او قادر به لغو سفارشات از طریق رستوران ها یا Grubhub نبود، بنابراین غذا در نهایت به یخچال همسایه ها و سایر خانواده ها رفت. خوشبختانه، سفارش پیتزا پپرونی 439 دلاری میسون رد شد و توسط چیس به عنوان مشکوک اعلام شد، اما نه قبل از اینکه این جوان غذاخوری بتواند بیش از 300 دلار را در جای دیگری خرج کند.

استون هاوس به میشیگان لایو به یاد می آورد: “من سعی می کردم به او توضیح دهم که این خوب نیست و او دستش را بالا می گیرد و من را متوقف می کند و می گوید: “بابا، آیا هنوز پیتزاهای پپرونی آمده اند؟” “من مجبور شدم از اتاق بیرون بروم. نمی دانستم باید عصبانی شوم یا بخندم. نمی دانستم چه کار کنم.”

مردی از میشیگان می گوید که پسر شش ساله اش نزدیک به 1000 دلار برای تحویل در Grubhub در روز شنبه خرج کرده است.

  • خانه سنگی کیت و میسون با متنی از بانک چیس

    یک کودک شش ساله در منطقه دیترویت شنبه شب را صرف سفارش غذای کافی در Grubhub کرد تا با استفاده از تلفن همراه پدرش به مهمانی غذا بدهد.

    این سفارش ها شامل شاورما مرغ، سیب زمینی سرخ شده با پنیر چیلی و پیتزای پپرونی به ارزش نزدیک به 500 دلار بود.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    از آنجایی که نمی‌توان سفارش‌ها را لغو کرد، خانواده غذا را با همسایه‌ها تقسیم کردند و باقیمانده‌ها را ذخیره کردند.

    وی افزود: نگاهی به حساب بانکی ام انداختم که داشت تخلیه می شد.

    این در حالی رخ داد که همسرش کریستین در حال خروج از استون هاوس در خانه با میسون در سینما بود. او به خبرگزاری محلی میشیگان لایو گفت که چند بار تحویل داده شد تا متوجه شود پسرش پشت همه سفارش‌ها بوده است. شاورما مرغ، سیب زمینی سرخ شده با پنیر چیلی، بستنی و غیره شروع به ورود به اقامتگاه استون هاوس کردند.

    کیت استون هاوس می گوید که چیس سفارش پیتزای 500 دلاری پسرش را به دلیل سوء ظن به کلاهبرداری رد کرد، اما تحویل های دیگر همچنان درب منزل آنها رسید.کیت استون هاوس

    • وی ادامه داد: واقعاً هنوز آن را خنده دار نمی دانم، اما می توانم کمی با مردم بخندم، پول زیادی است و یک جورهایی از بیراهه بیرون آمده است.

      استون هاوس نوشت: «تصور کنید که شوکه شدم وقتی راننده تحویل پس از تحویل دیشب ظاهر شد و غذا را در آستان من گذاشت.