پاری سن ژرمن جی کی جی کی جیانلوئیجی دوناروما و شریکش در خانه دزدیده شدند


جانلوئیجی دوناروما در سال 2021 به پاری سن ژرمن پیوست. (AP Photo/Christophe Ena)

بر اساس گزارش های متعدد، جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان پاری سن ژرمن و همسرش، مدل آلسیا الفانته، قربانیان حمله به خانه در اوایل صبح جمعه در پاریس شدند.

گزارش شده است که این زوج را بسته و سپس در خانه خود سرقت کردند. به گزارش ESPN، حدود 556,430 دلار جواهرات، کیف های لوکس و ساعت به سرقت رفته است. بنا به گزارش ها، دوناروما و الفانت حدود ساعت 3:30 صبح به وقت محلی به هتلی در مجاورت فرار کردند که در آنجا با پلیس تماس گرفته شد. این زوج به بیمارستان منتقل شدند و دوناروما کمتر آسیب دید، در حالی که الفانت آسیبی ندید.

دفتر دادستانی پاریس به ESPN گفت: «تحقیقات پلیس برای سرقت مسلحانه در یک باند سازمان یافته و خشونت تشدید شده در پی حوادثی که شبانه در آپارتمان آقای دوناروما رخ داد، آغاز شده است.

نماینده دوناروما در بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی گفت که دوناروما و الفانت “از اتفاقی که رخ داده در شوک هستند اما در شرایط وحشتناک به خوبی کار می‌کنند. هر دو در تحقیقات خود به پلیس کمک می‌کنند.”

این دروازه بان 24 ساله در سال 2021 پس از شروع حرفه ای خود در آث میلان در سال 2015 به پی اس جی پیوست. دوناروما که در تیم ملی ایتالیا نیز بازی می کند، 165 سیو در 55 بازی با 18 کلین شیت در دو فصل برای پاری سن ژرمن داشته است. 120 سیو او در فصل 2022-23 در بین تمام دروازه بانان پنج لیگ معتبر اروپایی رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داد و 13 کلین شیت دوناروما در رده دوازدهم قرار گرفت.

سایر بازیکنان پاری سن ژرمن در گذشته مورد سرقت قرار گرفته بودند

دوناروما اولین ستاره پاری سن ژرمن نیست که قربانی سرقت از خانه می شود.

اخیراً، خانه‌های آنخل دی ماریا، وینگر راست و والدین مارکینیوس، مدافع، هر دو مورد سرقت قرار گرفتند، زمانی که تیم مقابل اف سی نانت در سال 2021 بازی می‌کرد. همسر و دو دختر دی ماریا در هنگام سرقت در خانه بودند، در حالی که پدر و دو دختر مارکینیوس در حمله به خانه‌شان حضور داشتند. در نهایت مظنونان برای هر دو حادثه دستگیر شدند. دو مرد به دلیل نقش داشتن در سرقت دی ماریا و سه مرد در سرقت مارکینیوس زندانی شدند.

مائورو ایکاردی، تیاگو سیلوا، سرخیو ریکو، دنی آلوز، لایوین کورزاوا، اریک ماکسیم چوپو موتینگ نیز هدف سرقت‌های بین سال‌های 2018-2021 بوده‌اند.



منبع