پادکست Masters: 5 Things، پنس از احضاریه برای تحقیقات ترامپ درخواست تجدیدنظر نخواهد کرد

تیلور ویلسون:

تیلور ویلسون:

جسیکا گان، خیلی ممنون.

پس این فقط یک داستان دیوانه کننده بود. منظورم این است که وقتی کاغذ بیرون آمد دیدم که اوه جالب است. مارماهی، وقتی آن را خواندم چیز زیادی در مورد مارماهی نمی دانستم. سپس من با محققان در انگلستان صحبت کردم و گفتم، خدای من، چه کسی می داند؟ رفتن بچه های مارماهی قاچاق غیرقانونی… یعنی من فقط، دیوانه است.

تیلور ویلسون:

تیلور ویلسون:

تیلور ویلسون:

با تشکر از گوش دادن به 5 چیز. هر روز هفته می‌توانید ما را در اینجا، از هر کجا که صدایتان را دریافت کنید، پیدا کنید. من فردا با 5 مورد بیشتر از USA TODAY برمی گردم.

الیزابت وایز:

الیزابت وایز:

هیچ کس نفهمیده است که چگونه مارماهی را در استخرها پرورش دهد. بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که وقتی بچه مارماهی در بالادست شنا می کند، باید به سمت این رودخانه ها بروید، و شما این مارماهی های شیشه ای را که به آنها گفته می شود، شکار می کنید، و سپس آنها عمدتاً به آسیا و در واقع عمدتاً به چین ارسال می شوند. پس این بدان معنی است که کسی به اروپا می رود و تعداد زیادی از این مارماهی های شیشه ای یا بچه مارماهی را برداشت می کند که شما نمی توانید این کار را انجام دهید. پس از کجا می آیند؟ به نظر می رسد که کل گروه های جنایت سازمان یافته در اروپا وجود دارند که این تجارت غیرقانونی گسترده مارماهی شیشه ای اروپایی را سازماندهی می کنند. بنابراین شکارچیان غیرمجاز از تورها برای تهیه آنها از رودخانه ها و نهرهای اروپایی استفاده می کنند. آنها آنها را به واسطه ها می فروشند و این چیزها می تواند هزاران دلار در هر پوند باشد و سپس به قاچاقچیانی که آنها را به آسیا قاچاق می کنند فروخته می شود.

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در تحقیقات درباره تلاش‌های دونالد ترامپ برای براندازی انتخابات 2020، از احضاریه برای شهادت درخواست تجدیدنظر نخواهد کرد. بعلاوه، هزاران دانش‌آموز از کلاس خارج می‌شوند تا خواستار اقدامی برای ایمنی اسلحه شوند، الیزابت وایز، خبرنگار ملی USA TODAY به دنبال مارماهی غیرقانونی در سوشی ایالات متحده است، جسیکا گان، گزارشگر ارشد فناوری و فرصت‌های اقتصادی USA TODAY، می‌گوید فیس‌بوک در حال واگذاری کنترل بیشتر الگوریتم خود است. به کاربران، و Masters در گرجستان به پایان می رسد.

برای شنیدن پادکست روی پخش کننده بالا کلیک کنید و همراه با متن زیر دنبال کنید. تیرونوشت او به طور خودکار تولید شد و سپس برای وضوح به شکل فعلی ویرایش شد. ممکن است بین صدا و متن تفاوت هایی وجود داشته باشد.

بث، مشکل بزرگ اینجا چیست؟ چرا صادرات مارماهی اروپایی به این شکل مشکل ساز است؟

خوب، این یکی از مجموعه‌ای از تنظیماتی است که فیس‌بوک انجام می‌دهد و می‌گوید به کاربران کنترل بیشتری بر آنچه در فید خبری فیسبوک خود می‌بینند، می‌دهد. اساساً، در هفته‌های آتی، گزینه‌ای برای مشاهده محتوای بیشتری که کاربران فیس‌بوک می‌گویند کاربران معمولاً نمی‌خواهند ببینند، مانند طعمه کلیک، هرزنامه یا مقالات خبری غیراصولی را دریافت خواهید کرد. یا می‌توانید کمتر آن را ببینید یا اصلاً می‌توانید از دیدن آن انصراف دهید. شما همچنین کنترل بیشتری روی محتوای حساس خواهید داشت، و منظور آنها از آن مانند پست های گرافیکی یا خشونت آمیز است.

سلام خیلی ممنون از اینکه من رو دارید

در مورد گلف، گروه اول در ساعت 8:00 صبح به وقت شرقی و آخرین ساعت سه راهی برای ساعت 2 شروع می شود. می‌توانید قبل از تغییر پوشش به CBS در روزهای شنبه و یکشنبه در ESPN و masters.com تماشا کنید. این مسابقات ممکن است مدتی را به دلیل تأخیرهای آب و هوایی از دست بدهد، با پیش بینی بارش باران از فردا.

من شروع کردم به این دلیل که یکی از محققین چند سال پیش در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، جایی که من هستم، کار می کرد، و او شروع به دیدن تعداد زیادی مارماهی در منوی رستوران های رستوران های ژاپنی کرد. بنابراین او آن را دید و فکر کرد، واقعا جالب است. من تعجب می کنم که آن مارماهی از کجا می آید زیرا مارماهی ژاپنی، جایی که سوشی در ابتدا وجود داشت، تهدید شده است.

سلام. چطور هستید؟

خیلی خوش اومدی

تیلور ویلسون:

پس از چند سال، او به دانشگاه کالج لندن می رسد، جایی که او با برخی از محققان دانشگاه اکستر ارتباط برقرار می کند و آنها شروع به جمع آوری نمونه هایی از unagi کردند، که کلمه ژاپنی برای مارماهی از رستوران های سوشی در اروپا است. ، در انگلستان و آمریکا. و سپس آن‌ها رفتند و همه آن‌ها را تجزیه و تحلیل DNA کردند، و واقعاً متعجب شدند که متوجه شدند تقریباً هیچ‌یک از آن‌ها مارماهی ژاپنی نیست. بیشتر آن مارماهی اروپایی است، که واقعاً نباید باشد زیرا شما مجاز به صادرات مارماهی اروپایی نیستید. و سپس یک تکه از آن مارماهی آمریکایی است.

پادکست ها: جنایت واقعی، مصاحبه های عمیق و پادکست های بیشتر USA TODAY درست در اینجا.

صبح بخیر. من تیلور ویلسون هستم و این 5 چیزی است که باید بدانید پنجشنبه، 6 آوریل 2023. امروز، شهادت مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق چه معنایی برای تحقیقات پیرامون تلاش های دونالد ترامپ برای براندازی انتخابات 2020 دارد. به علاوه، دانش‌آموزان از کلاس خارج می‌شوند تا ایمنی اسلحه را بخواهند، و ممکن است در سوشی شما مارماهی غیرقانونی وجود داشته باشد.

تیلور ویلسون:

مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، به عنوان بخشی از تحقیقات درباره تلاش های دونالد ترامپ برای لغو انتخابات 2020، از حکم قاضی برای شهادت هیئت منصفه درخواست تجدید نظر نخواهد کرد. ترامپ همچنان می‌تواند از تصمیم برای محافظت از مکالمات خود با پنس که منجر به حمله 6 ژانویه به کنگره شد، تجدید نظر کند. روایت پنس از آن مذاکرات می‌تواند به طور بالقوه برای ترامپ مضر باشد. او کلید استراتژی ترامپ برای جلوگیری از انتخاب بایدن بود. این استراتژی از پنس در نقش خود به عنوان رئیس مجلس سنا خواسته بود تا انتخاب کنندگان چندین ایالتی که بایدن برنده شده بودند را رد کند، اما پنس از شرکت در آن خودداری کرد. تصمیم پنس یک روز پس از آن اتخاذ شد که ترامپ در یک پرونده جنایی جداگانه در دادگاه منهتن حاضر شد و در 34 مورد جنایت خود را بی گناه خواند.

اخیراً با محققانی صحبت کرده‌ام که کنترل، کنترل بر آنچه در فیدهایمان می‌بینیم، کنترل بر داده‌هایمان و نحوه استفاده از آن را به عنوان موضوعی که مردم واقعاً به آن اهمیت می‌دهند، شناسایی کرده‌اند. و این قابل ارتباط است، درست است؟ و احساس می کنم آنجا بوده ام. شما آنجا بوده اید. من بیش از چند بار زیر لب سوگند خورده ام، چه در فید خبری فیس بوکم باشد یا در برخی موارد تصحیح خودکار که نمی توانم آن را تغییر دهم. بنابراین من فکر می کنم که شرکت ها درک می کنند که مردم ناامید هستند.

تیلور ویلسون:

تیلور ویلسون:

پس چرا فیس بوک اکنون این کار را انجام می دهد؟

الیزابت وایز:

جسیکا گان:

این بخشی از تلاش صنعت برای دادن کنترل بیشتر به کاربران است، یا حداقل به نظر می رسد که آنها کنترل بیشتری به کاربران می دهند، زیرا شرکت هایی مانند فیس بوک و سایر شرکت های رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قانون گذاران، قانون گذاران، والدین و همه ما قرار می گیرند. و مشکلی که در میان سایرین با آن‌ها مواجه شده‌اند این است که، همانطور که با افشاگر فیس‌بوک در مقالات فیس‌بوک مستند کردیم، فیس‌بوک برای مدت طولانی می‌دانست که این الگوریتم‌های واقعا قدرتمند که تصمیم می‌گیرند چه چیزی را در فیدهای خبری خود می‌بینیم، عملکرد بسیار خوبی دارند. محتوای تفرقه انگیز و مضر بنابراین اکنون فقط سعی می کند نشان دهد که به همه گوش می دهد و راضی می کند، اما همچنین سعی دارد تبلیغ کنندگان را راضی کند. بنابراین این یک اقدام متعادل کننده بسیار سخت است.

الیزابت وایز:

مقدار تکان دهنده مارماهی غیرقانونی را می توان در سوشی آمریکایی یافت. خب پس مشکل اصلی چیه؟ من با الیزابت وایس، خبرنگار ملی USA TODAY صحبت کردم تا بفهمم. سلام بث

الیزابت وایز:

جسیکا گان:

این سنتی است که شبیه به سنت های دیگر، استادان نیست. بزرگترین تورنمنت گلف سال امروز در آگوستای جورجیا آغاز می شود. برنده سال گذشته، اسکاتی شفلر آمریکایی، در تلاش است تا اولین قهرمان متوالی بعد از تایگر وودز در سال های 2001 و 2002 شود. صحبت از تایگر، این مرد 47 ساله امسال شرکت خواهد کرد. آخرین باری که او در مسابقات مسترز در سال 2019 برنده شد. مسابقات امسال خالی از بحث نیست. 18 گلف باز LIV دعوت به بازی را پذیرفته اند. این تصمیم توسط افرادی مورد انتقاد قرار گرفته است که می‌گویند آگوستا نشنال به تور گلف LIV مشروعیت می‌دهد، که توسط صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی، دولتی با سابقه نقض حقوق بشر، تامین مالی می‌شود. اما گرگ نورمن، مدیرعامل و کمیسر LIV Golf برای شرکت در این مراسم دعوت نشد.

خوب متشکرم. ممنون که دوباره به برنامه آمدید. بنابراین، این مطالعه در مورد مارماهی که در آمریکای شمالی و همچنین در سراسر جهان فروخته می شود، چه چیزی پیدا کرد؟

تیلور ویلسون:

در قسمت امروز پادکست 5 چیز: پنس از احضاریه برای شهادت در تحقیقات ترامپ درخواست تجدیدنظر نخواهد کرد

اگر از آنچه در فید فیسبوک خود می بینید خسته شده اید، نگران نباشید. این شرکت می گوید که کنترل بیشتر الگوریتم خود را به کاربران واگذار می کند. جسیکا گان گزارشگر ارشد فناوری و فرصت های اقتصادی USA TODAY اطلاعات بیشتری دارد. سلام، جسیکا، به 5 چیز خوش آمدید.

جسیکا، آیا این بخشی از یک تغییر به طور کلی است که در آن کاربران فناوری می خواهند کنترل بیشتری بر تجربه خود داشته باشند؟

تیلور ویلسون:

جسیکا گان:

مارماهی اروپایی به شدت در معرض خطر انقراض است. به قدری بیش از حد صید شده است و تغییراتی هم در آب و هوا و هم در سیستم های رودخانه ای در اروپا به وجود آمده است، به طوری که آنها بر این باورند که اکنون احتمالاً پنج تا 10 درصد از آنچه در گذشته بوده است، است. و بنابراین در سال 2010، اتحادیه اروپا قانونی را تصویب کرد که دیگر نمی توانید مارماهی را از اروپا صادر کنید. پس نباید مارماهی اروپایی در هیچ جایی به جز اروپا وجود داشته باشد. اما معلوم شد که در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد، و اینجاست که قسمت عجیب آن وارد می‌شود. مارماهی‌ها این سبک زندگی پیچیده دیوانه‌وار را دارند که در اقیانوس آزاد تخم‌ریزی می‌کنند، بچه مارماهی‌هایی که به آنها مارماهی شیشه‌ای می‌گویند. شفاف، رودخانه ها را به سمت آب شیرین شنا کنید. آنجا رشد می کنند. و پس از آن زمانی که آنها آماده تخم ریزی هستند، پس از گاهی اوقات تا 10 سال، آنها به اقیانوس باز می گردند.

هزاران دانش آموز در سراسر کشور دیروز کلاس را ترک کردند تا از قانونگذاران درخواست کنند که در مورد ایمنی اسلحه اقدام کنند. تظاهرات گسترده در پی تیراندازی مرگبار هفته گذشته در مدرسه ابتدایی نشویل صورت گرفت. گروه حمایتی، Everytown for Gun Safety، پیاده‌روی‌ها را از طریق Students Demand Action هماهنگ کرد و گفت که بیش از 300 تظاهرات در 41 ایالت و DC برای شروع یک هفته اقدام توسط مدافعان و بازماندگان خشونت با سلاح گرم برگزار شد. این شامل Uvalde، تگزاس است. ده ها دانش آموز دبیرستانی دیروز کلاس را ترک کردند، یک سال پس از تیراندازی که 19 کودک و دو معلم در آنجا کشته شدند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، از کنگره می خواهد که اقدام کند و می گوید که اقدامات اجرایی را به پایان رسانده است.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پنس برای احضاریه ترامپ تجدید نظر نخواهد کرد، Masters شروع می‌شود: پادکست 5 چیز



منبع

بنابراین این سوال بزرگ، بث، برای همه دوستداران سوشی ما وجود دارد. آیا آنها باید از نظر اخلاقی به خوردن اوناگی یا مارماهی در سوشی ادامه دهند؟

بنابراین فیس بوک می گوید که در مورد الگوریتم قدرت بیشتری در دست کاربران قرار می دهد. این چگونه کار می کند؟

مشکل این است که شما نمی توانید به یک تکه آنگی روی یک تکه سوشی نگاه کنید و هیچ تصوری از این نوع مارماهی – اروپایی، ژاپنی یا آمریکایی – داشته باشید. بنابراین اگر نمی خواهید در صید بیش از حد یک گونه بسیار در خطر انقراض در اروپا مشارکت کنید، احتمالا باید از unagi اجتناب کنید. وقتی با مردم دنیای غذاهای دریایی صحبت می کنید، آنها می گویند که همیشه باید بدانید که غذاهای دریایی شما از کجا می آیند، و گاهی اوقات این بدان معناست که در واقع باید ماهی را ببینید. با این حال، آنقدرها هم آسان نیست.

جسیکا گان:

جسیکا گان:

الیزابت وایز، بسیار متشکرم.

از اینکه من را دارید متشکرم