ویکتوریا سیکرت پس از 4 سال وقفه و تغییر نام تجاری، نمایش مد مشهور خود را در سال 2023 احیا می کند.

به علاوه، طرفداران و منتقدان به طور یکسان شروع به انتقاد از نمایش مد و بازاریابی شرکت به طور گسترده‌تری کرده بودند – که فقط مدل‌های قد بلند، لاغر و معمولی زیبا را نشان می‌داد – به دلیل اینکه با مشتریان معمولی ارتباط نداشتند. در همین حال، لس وکسنر، بنیانگذار Limited Brands با جفری اپستین مجرم جنسی محکوم شده بود.

ویکتوریا سیکرت قبلاً گفته بود که نمایش در نهایت بازمی‌گردد، اما هرگز تاریخی را تعیین نکرد. جانسون که این اظهارات را در طول یک تماس با درآمد سه ماهه بیان کرد، جزئیات بیشتری در مورد این نمایش ارائه نکرد.

مدیر عامل شرکت مارتین واتر در جریان تماس درآمد روز پنجشنبه گفت: “ما معتقدیم که دو سال در یک سفر پنج ساله در چرخش کسب و کار خود هستیم و ما نقشه راه روشنی برای تبدیل شدن به پیشروترین خرده فروش مد لباس در جهان داریم.”

یکی از سخنگویان ویکتوریا سیکرت به Insider گفت که این شرکت دائماً در حال نوآوری “در تمام زمینه های تجارت” است و متعهد به حمایت از زنان است.

این فروشنده لباس زیر در سال 2019 پس از انتقاد، رسوایی و فروش عقب مانده، نمایشگاه را لغو کرد.

  • نمایش مد ویکتوریا سیکرت در سال 2016.اتحاد Hubert Boesl/تصویر از طریق Getty Images

    • ویکتوریا سیکرت از سال 1995 شروع به پخش یک شوی مد سالانه کرد. در این نمایشگاه مدل های برتر مانند تایرا بنکس، ژیزل بوندشن و جیجی حدید مدل لباس زیر برند و “سوتین فانتزی” که الماس و سنگ های قیمتی واقعی را به نمایش می گذاشتند. در سال‌های اخیر، این نمایش همچنین شامل اجرای موسیقی توسط افرادی مانند لیدی گاگا و سلنا گومز بود.

      خرده‌فروش از آن زمان در تلاش است تا تصویر خود را اصلاح کند. این کار فرشتگان را به نفع یک ترکیب متنوع تر و فراگیرتر از مدل ها و سخنگویان، از جمله ستاره فوتبال مگان راپینو و بازیگر و سرمایه گذار پریانکا چوپرا حذف کرد. تغییرات به افزایش فروش کمک کرده است.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    از آن زمان به بعد، یک چرخش و تغییر نام تجاری را آغاز کرده است تا فراگیرتر شود.

    مدیر مالی این شرکت، تیموتی جانسون، پنجشنبه گفت که ویکتوریا سیکرت قصد دارد در سال 2023 بیشتر برای بازاریابی هزینه کند، هم برای ایجاد آگاهی از برند و هم برای “پشتیبانی از نسخه جدید شوی مد ما، که قرار است اواخر امسال ارائه شود.” Retail Dive اولین بار بود که این خبر را متوجه شد.

    بینندگان در سال 2013 به 9.7 میلیون نفر رسید، اما پنج سال بعد، به 3.3 میلیون نفر کاهش یافت. در همان سال، اد رازک، مدیر ارشد بازاریابی شرکت مادر سابق ویکتوریا سیکرت، زمانی که در مصاحبه با ووگ گفت که فکر نمی‌کند این برنامه شامل مدل‌های سایز بزرگ یا ترنسجندر باشد، غوغا به پا کرد، زیرا «شوی یک فانتزی است.” رازک که مدل هایی را که در این نمایشگاه حضور داشتند انتخاب کرده بود، بعداً به خاطر نظرات خود عذرخواهی کرد و در نهایت استعفا داد.

    گروهی از مدل‌ها با لباس‌های زیر زنانه روی باند فشن شو ویکتوریا سیکرت ژست گرفتند

    ویکتوریا سیکرت امسال پس از چهار سال وقفه، نمایش معروف خود را برمی گرداند.

  • این سخنگو گفت: “این ما را به فضاهای جدیدی هدایت می کند، مانند بازپس گیری یکی از بهترین ویژگی های بازاریابی و سرگرمی خود تا به امروز و تبدیل آن به سمت خود برای بازتاب آنچه امروز هستیم.” “ما هیجان زده هستیم که در اواخر امسال چیزهای بیشتری به اشتراک بگذاریم.”

    رازک تنها مشکل این برند نبود. ذائقه مصرف کنندگان شروع به تغییر کرده بود و از سوتین های پوش آپ و سبک جنسی که توسط ویکتوریا سیکرت تعریف شده بود، به سمت سوتین های برالته و سوتین های ورزشی راحت تر حرکت کردند. خرده فروش به کندی متوجه این تغییر شد و جایگاه خود را در برابر برند لباس زیر American Eagle، Aerie، و رقبای تازه کار مانند ThirdLove و Lively از دست داد. در سال 2018، سهم بازار ویکتوریا سیکرت به 24 درصد کاهش یافت – از 33 درصد فقط دو سال قبل – و مشتریان شکایت داشتند که کیفیت نیز کاهش یافته است.

    ویکتوریا سیکرت پس از چهار سال وقفه و تغییری برای برند لباس زیر، نمایش مد معروف خود را بازمی گرداند.