ویوک راماسوامی به آستانه اهداکنندگان برای اولین مناظره ریاست جمهوری جمهوری خواه رسید


ویوک راماسوامی، کارآفرین و کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه می گوید که الزامات کمک مالی حزب جمهوری خواه را برآورده کرده است و مطمئن است که به اندازه کافی در نظرسنجی بالا خواهد رفت تا برای اولین مناظره حزب در ماه آینده روی صحنه باشد.

برای واجد شرایط شدن برای مرحله مناظره در میلواکی در 23 اوت، نامزدها باید حداقل 1 درصد از حمایت را در سه نظرسنجی ملی، یا 1 درصد در دو نظرسنجی ملی و در دو نظرسنجی اولیه ایالتی از ایالت های جداگانه ثبت کنند. نظرسنجی ها باید توسط کمیته ملی جمهوری خواه به رسمیت شناخته شود. هنوز مشخص نیست که آیا نظرسنجی‌های کافی توسط این حزب به رسمیت شناخته شده است یا خیر، اما راماسوامی در نظرسنجی‌های اخیر همواره از حمایت تک رقمی متوسط ​​تا دو رقمی پایین برخوردار بوده است.

RNC همچنین برای واجد شرایط بودن به “حداقل 40000 اهداکننده منحصر به فرد به کمیته اصلی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری نامزد (یا کمیته اکتشافی) با حداقل 200 اهداکننده منحصر به فرد در هر ایالت یا منطقه در بیش از 20 ایالت و/یا منطقه” نیاز دارد.

نامزدها همچنین باید یک تعهد وفاداری را امضا کنند که در آن با حمایت از نامزد نهایی حزب در انتخابات عمومی موافقت کنند.

راماسوامی به 65000 اهداکننده منحصربه‌فرد رسید که طبق گزارش‌ها، 40 درصد آن‌ها “برای اولین بار به حزب جمهوری‌خواه یا هر حزب سیاسی کمک مالی کرده‌اند.”

این کارآفرین یک تاکتیک غیرمعمول برای جذب اهداکنندگان داشت و تلاش‌هایی را آغاز کرد تا به همراهانی که برای کمپین او پول جمع‌آوری می‌کنند، 10 درصد از آنچه را که از سایر اهداکنندگان دریافت می‌کنند، بدهد.

راماسوامی پس از آغاز رقابت های ریاست جمهوری خود در اواخر فوریه، ایالت های رای گیری اولیه مانند آیووا و نیوهمپشایر را شکست داد و در چندین نظرسنجی ملی به رتبه سوم رسید. آخرین CBS News/ نظرسنجی YouGov نظرسنجی راماسوامی در میان رای دهندگان احتمالی انتخابات ریاست جمهوری جمهوری خواه 13 درصد است.

آخرین نظرسنجی از Kaplan Strategies نشان می دهد که او با ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا با 12 درصد در رتبه دوم قرار دارد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در نظرسنجی‌های اولیه با اختلاف قابل توجهی پیشتاز بوده است.

راماسوامی ششمین نامزدی است که آستانه اهداکننده را برای اولین مناظره که توسط فاکس نیوز برگزار می شود، کسب کرده است.

دیسانتیس، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی، تیم اسکات سناتور کارولینای جنوبی و نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل و فرماندار کارولینای جنوبی، همگی از حمایت مالی کافی برای رسیدن به مرحله مناظره برخوردار شده اند.

ترامپ همچنین معیارهای جمع آوری کمک های مالی را برای مشارکت رعایت کرده است، اما اشاره کرده است که قصد دارد از این مناظره صرف نظر کند.

ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز ساندی گفت: “وقتی شما یک پیشرو بزرگ دارید، آن را انجام نمی دهید.”

رونا مک دانیل، رئیس RNC اوایل این هفته به فاکس نیوز گفت که غیبت ترامپ در این مناظره ها “اشتباهی” است. او گفت که از او خواسته است تا با رقبای خود روی صحنه تعامل کند.

او گفت: “شما می خواهید نامزدی را به دست آورید، باید در مقابل آن رای دهندگان اولیه قرار بگیرید.”

فناوری پرداخت نخل به تمام غذاهای کل ایالات متحده می رسد

مدارس فلوریدا برای آموزش “منافع شخصی” برده داری تحت برنامه درسی جدید تاریخ سیاه پوستان

دولت بایدن تعهدات غول های فناوری را برای ایجاد پادمان های هوش مصنوعی تضمین می کند



منبع