ویلیامز ماشین Xfinity را در خط شروع-پایان پارک می‌کند، از آنجا دور می‌شود

اولین احتیاط در مسابقه Xfinity تنها در دور دوم پس از برخورد سزار واکارلا و جوو گس انجام شد. احتیاط دوم تنها 10 دور بعد دنبال شد.

همپتون، گا. (AP) – جاش ویلیامز ناامید در اولین مرحله مسابقه نسکار سری Xfinity در آتلانتا موتور سواری در روز شنبه یک خروج غیرمعمول انجام داد و ماشین خود را برای تأثیر دراماتیک در خط شروع پایان پارک کرد.

چهار احتیاط 26 دور از 40 دور را در مرحله اول پوشش دادند، از جمله زردی نهایی پس از خروج زباله از شورولت شماره 92 ویلیامز و به او دستور داده شد تا وسیله نقلیه خود را پارک کند.

این یک شروع شوم برای یک روز پر از احتیاط در مسابقات اتومبیلرانی دوسر آتلانتا و Xfinity بود. 11 اخطار در دومین پیروزی در سری کامیون‌های حرفه‌ای کریستین اکز در اوایل روز شنبه ثبت شد.

ویلیامز به مرکز مراقبت های داخل زمین منتقل شد و سپس بدون صحبت با خبرنگاران به سمت حمل کننده تیم خود اسکورت شد.

قبل از خروج از ماشین، ویلیامز با عصبانیت از خدمه‌اش در رادیو خود شکایت کرد که «ظاهراً» مقررات نسکار است که خودروی شما را پس از «هر نوع خراب» پارک کنید. ویلیامز اضافه کرد: “این یک گاو نر است که می دانید چیست. من هرگز در زندگی ام در مورد این چیزی نشنیده ام.»

___

مسابقات اتومبیل رانی AP: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

ویلیامز ناامید دستورالعمل ها را دنبال کرد، اما طبق شرایط او. او ماشینش را روی خط شروع-پایان شطرنجی پارک کرد، از آن خارج شد و با دست تکان دادن برای هواداران به سمت خدمه پیت خود رفت، ظاهراً با کنایه به آن ها پرداخت.