ویدئو نشان می دهد که درگیری در پرواز جنوب غربی به سمت هاوایی رخ می دهد

دو مسافر در یک پرواز جنوب غربی که در 12 فوریه عازم هاوایی بود شروع به درگیری با مشت کردند.

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، این حادثه در هواپیمای در حال خروج از اوکلند کالیفرنیا رخ داد. ویدیو مردی را با کلاه بیسبال نشان می‌دهد که در راهروی هواپیما ایستاده و با مردی که در ردیف صندلی‌ها ایستاده است، به میدان می‌رود. به نظر می رسد که مرد دوم اولی را به بازوی خود می زند قبل از اینکه مرد اول با پرتاب مشتی با بازوی راست به صورت او و سپس چندین مشت دیگر پاسخ دهد.

مسافران اطراف سعی می کنند مداخله کنند و یکی فریاد می زند: “به هیچ وجه، به هیچ وجه!” در پایان این کلیپ، به نظر می رسد که یک مسافر مرد دیگر توانسته بود با بردن مردی که کلاه بیسبال به پشت هواپیما داشت، بین دو مسافر درگیر قرار بگیرد.

Southwest Airlines در بیانیه ای که توسط NBC News به دست آمد، گفت: “گزارش های ما نشان می دهد که دو مشتری در پرواز 1288 از اوکلند به لیهو اختلال ایجاد کرده اند.” ایمنی و رفاه مشتریان و کارمندان ما. پرواز به سلامت در مقصد برنامه ریزی شده خود فرود آمد و مقامات محلی هنگام ورود هواپیما را ملاقات کردند.

کاربران با افکاری در مورد رفتار دو مسافر به سرعت وارد نظرات شدند.

“چطور ممکن است کسی در پرواز به هاوایی عصبانی شود؟!؟” یکی از کاربران در بخش نظرات پست پرسید.

یکی دیگر پاسخ داد: «سریع ترین راه برای اطمینان از اینکه دیگر هرگز پا در یک پرواز تجاری نگذارید.

در آوریل 2023، مسافری لحظه‌ای را ثبت کرد که مردی در پرواز خطوط هوایی جنوب غربی به فلوریدا خونسردی خود را از دست داد. در این کلیپ، مسافر ناشناس دیده می شود که نزدیک به 3 دقیقه بر سر یک نوزاد در حال گریه بر سر مهمانداران هواپیما فریاد می زند.

در ویدیو شنیده می شود که مهماندار هواپیما به مسافر آشفته می گوید: «داری فریاد می زنی».

“بچه هم همینطور!” مرد پاسخ داد.

در پرواز خطوط هوایی یونایتد در مارس 2023، مسافری از یک مسافر در هواپیما فیلم گرفت که تلاش می‌کرد با قاشقی به مهماندار هواپیما ضربه بزند.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است

منبع