ویدئویی نشان می‌دهد که دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر، پس از اینکه معترضان هو کردند و به او گفتند به نویسندگانت پول بده، در دانشگاه بوستون سخنرانی کرد.

نمایندگان برادران وارنر و دانشگاه بوستون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

گوردون در بیانیه‌ای در ۵ می به بوستون گلوب گفت: «دانشگاه بوستون نباید صدای کسی را که می‌خواهد توانایی دانش‌آموزان خود را برای ایجاد شغل در صنعت سینما و تلویزیون از بین ببرد، بدهد.»

استیون سن / AP

  • ویدئوها و عکس‌های منتشر شده آنلاین از فیلد نیکرسون دانشگاه نشان می‌دهد که زاسلاو در لحظه‌ای که روی صحنه می‌آید قطع می‌شود. در حالی که او صحبت می کرد، او با تمسخرهای جمعیت مواجه شد و معترضان شعار “نویسندگان خود را پرداخت کنید” و ایستادگی کردند. تابلوهایی که روی آن نوشته شده است “WGA STRONG.” یک هواپیما نیز بر فراز استارت پرواز کرد با خواندن بنر “دیوید زاسلاو – به نویسندگان خود پرداخت کنید.”

    مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری در مراسم آغاز به کار دانشگاه بوستون در روز یکشنبه مورد انتقاد قرار گرفت.

  • به گزارش هالیوود ریپورتر، دانش‌آموزان، از جمله آن‌هایی که برنامه فیلم و تلویزیون مدرسه را برعهده داشتند، و همچنین اعضای شعبه مدرسه سوسیالیست‌های دموکرات جوان آمریکا، نیز با در دست داشتن تابلوها و ایجاد اختلال در آدرس زاسلاو شرکت کردند.

    پیام دانشجویان، نویسندگان، اعضای اتحادیه‌های دیگر و جامعه بسیار واضح است: زاسلاو و همه روسای شرکت باید درباره توافق‌نامه‌ای مذاکره کنند که چالش‌های بسیار واقعی اعضای WGA را که این امکان را برای نویسندگان ممکن می‌سازد، بپردازد. جیسون گوردون، مدیر ارتباطات انجمن نویسندگان آمریکا در شرق، در بیانیه ای به اینسایدر گفت: نویسندگان مشتاق – ایجاد و حفظ مشاغلی که محتوایی را ایجاد می کنند که شرکت ها برای درآمد و سود به آن تکیه می کنند.

    دیوید زاسلاو لباس شروع قرمز رنگ در سمت چپ می‌پوشد و معترض با لباسی مشابه تابلویی را در دست دارد که روی آن نوشته شده بود
  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

تصمیم به اعتصاب این رویداد از قبل برنامه ریزی شده بودطبق پست‌هایی از WGA، شرق، پس از اینکه دانشگاه در 4 می اعلام کرد که Zaslav، مولتی‌میلیونر 63 ساله سرپرست عملیات غول رسانه‌ای Warner Bros Discovery، سخنران آغازین آنها خواهد بود.

سخنرانی دیوید زاسلاو، مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری در دانشگاه بوستون توسط معترضان انجمن نویسندگان آمریکا در روز یکشنبه در حالی که او در مراسم آغاز به کار کالج در سال 2023 سخنرانی می کرد، خفه شد.

در این ویدیو، زاسلاو می‌تواند تلاش کند تا با موفقیت کمی از سر و صداها عبور کند و مجبور است چندین بار در طول سخنرانی مکث کند.

پس از این سخنرانی، زاسلاو به هالیوود ریپورتر گفت که “بی اندازه از نویسندگان حمایت می کند و امیدوار است که اعتصاب به زودی حل شود و آنها احساس کنند ارزش آنها را می دانند.”

حدود 10000 نویسنده در انجمن نویسندگان آمریکا از اول ماه مه اعتصاب خود را برای درخواست دستمزدهای بهتر آغاز کردند زیرا پرداخت های حق امتیاز به لطف پخش جریانی تقریباً ناپدید شده است.

هزاران نویسنده تلویزیونی و سینمایی به دستمزد در صنعت سرگرمی اعتراض کرده اند.