وکلای هانتر بایدن خواستار تحقیقات درباره متحدان ترامپ هستند و از تاکر کارلسون می‌خواهند گزارش‌های خود را پس بگیرد

وکیل برایان سالیوان در نامه ای جداگانه به فاکس نیوز و شخصیت تاکر کارلسون، از شبکه درخواست کرد که گزارش های مربوط به پخش ماه گذشته را پس بگیرد وگرنه با شکایت احتمالی برای افترا مواجه خواهد شد.

«در حال حاضر، من به سادگی به این نامه‌ها اشاره می‌کنم که به نظر می‌رسد… راهی برای تغییر توجه از فعالیت‌های خود و… تلاش بایدن برای ارعاب شهروندان عادی و صادق از طریق استفاده از یک وکیل گران قیمت. دلا روکا در پاسخ کتبی گفت. خوشبختانه، من مطمئن هستم که مقامات فدرال و ایالتی به اندازه کافی باهوش هستند که این را ببینند.”

رودی جولیانی وارد دادگاه شهرستان فولتون در جورجیا می شود تا در برابر هیئت منصفه ویژه شهادت دهد. جولیانی هدف تحقیقات جنایی جاری در مورد انتخابات 2020 گرجستان است.

وزارت دادگستری از اظهار نظر خودداری کرد. فاکس نیوز بلافاصله به سوالات پاسخ نداد.

سالیوان به اظهارات “کاذب و افتراآمیز” در مورد پرداخت اجاره بها به پدرش توسط هانتر بایدن اشاره کرد که “در آنچه آقای کارلسون اشاره کرد اساساً یک طرح پولشویی بوده است” و پیشنهادهای جداگانه مبنی بر اینکه بایدن در زمان اقامت در اقامتگاه رئیس جمهور به اسناد طبقه بندی شده دسترسی غیرمجاز داشته است.

لاول به متیو اولسن، دستیار دادستان کل آمریکا نوشت: «این ترفند کثیف سیاسی ناموفق مستقیماً منجر به افشای، بهره‌برداری و دستکاری اطلاعات خصوصی و شخصی آقای بایدن شد و خواستار تحقیق درباره «دستکاری» داده‌های بایدن شد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: وکلای هانتر بایدن خواستار تحقیقات درباره متحدان دونالد ترامپ در مورد لپ‌تاپ شدند.



منبع

در نامه به وزارت دادگستری تاکید شده است که جان پل مک آیزاک، یک تعمیرکار کامپیوتر دلاور، با جولیانی و دیگر متحدان ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 “برای استفاده از اطلاعات رایانه شخصی آقای بایدن علیه پدرش” کار می کرد.

اقدام وکلای بایدن در نامه‌هایی به وزارت دادگستری، خدمات درآمد داخلی و دفتر دادستان کل دلاور نشان‌دهنده یک حمله تهاجمی است زیرا جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده‌سازی تحقیقات درباره خانواده بایدن هستند.

درخواست وکلا در حالی است که تحقیقات فدرال در مورد مالیات هانتر بایدن در دلاور ادامه دارد.

لاول گفت که این نامه‌ها برای «تأیید نسخه‌های به اصطلاح لپ‌تاپ مک آیزاک یا دیگران» نیست.

وکلای نماینده هانتر بایدن به تحقیقات فدرال و ایالتی درباره چندین متحد رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، از جمله رودی جولیانی، تاکید می کنند که ادعا می کنند آنها به طور غیرقانونی اطلاعات شخصی مورد استفاده برای حمله به پدرش، رئیس جمهور جو بایدن را منتشر کرده اند.

مخالفان جمهوریخواه بایدن: سرسخت ترین مخالفان جمهوریخواه بایدن از حاشیه بیرون می آیند – با قدرت احضاریه

رودی جولیانی وارد دادگاه شهرستان فولتون در جورجیا می شود تا در برابر هیئت منصفه ویژه شهادت دهد.  جولیانی هدف تحقیقات جنایی جاری در مورد انتخابات 2020 گرجستان است.

مک آیزاک گفته بود که هانتر بایدن در سال 2019 یک لپ‌تاپ را برای تعمیر در مغازه‌اش در ویلمینگتون رها کرد.

تاکر کارلسون در یک استودیوی کانال فاکس نیوز در 2 مارس 2017، در نیویورک.

آبه لاول، وکیل بایدن، نوشت که اقدامات مک آیزاک در نهایت به انتقال اطلاعات شخصی بایدن به نیویورک پست کمک کرد، که هفته‌ها قبل از انتخابات 2020 محتوای لپ‌تاپ را گزارش می‌داد.

او گفت: «آنها به رفتار خود در جست‌وجوی، دستکاری و انتشار آنچه که ادعا می‌کنند داده‌های شخصی آقای بایدن است، از هر کجا که ادعا می‌کنند به آن دست یافته‌اند، می‌پردازند.

وکیل مک آیزاک، برایان دلا روکا، گفت که او “در حال ارزیابی ادعاهای نادرست در نامه است و در زمان بعدی بیشتر اظهار نظر خواهد کرد.”

دریافت به‌روزرسانی‌های زنده در مورد آنچه در سیاست اتفاق می‌افتد: آخرین اخبار کاخ سفید، کنگره و سایر اخبار سیاسی

تاکر کارلسون در یک استودیوی کانال فاکس نیوز در 2 مارس 2017، در نیویورک.

از دفتر تا خانه ساحلی: جدول زمانی کامل تحقیقات درباره اسناد طبقه بندی شده جو بایدن

تمرکز جمهوری خواهان مجلس بر هانتر بایدن: جلسات استماع خانواده بایدن در 8 فوریه آغاز می شود، زیرا مجلس نمایندگان مجلس نمایندگان توییتر و لپ تاپ هانتر بایدن را بررسی می کنند