وکلای شوهر زن گمشده می خواهند DA مجازات شود

وکلای مورفیو در شکایت خود از دادستان‌ها خواستار مجازات تا و از جمله محرومیت هستند. آنها گفتند که تصمیم برای دستگیری مورفیو در سال 2021 گرفته شد، حتی اگر DNA یک مرد ناشناس در SUV سوزان مورفیو پیدا شد. آنها همچنین به حضور استنلی در پادکست های جنایی واقعی مانند “Profiling Evil” برای صحبت در مورد این پرونده اشاره کردند.

ایتان گفت که این جلسه برای بحث در مورد بازگرداندن اموال مورفیو که به عنوان مدرک ضبط شده بود برگزار شد، اما دادستان ها علیه آن استدلال کردند، در صورتی که آن اموال به عنوان بخشی از تحقیقات روزی مورد نیاز باشد.

با این حال، در جلسه دادگاه بعدی، هورلبرت به قاضی گفت که آنها در مورد نزدیک شدن به یافتن جسد اشتباه می کنند، KUSA-TV در اکتبر گزارش داد.

او گفت که نمی تواند فاش کند که نگرانی های چه کسی باعث تحقیقات شده است.

این شکایت ماه گذشته در دفتر مشاور نظارتی کلرادو ثبت شد. جسیکا یتس، مشاور تنظیم مقررات وکیل گفت، این دفتر سال گذشته به دلیل شکایات ناشی از تعقیب قضایی مورفی، تحقیقاتی را درباره استنلی آغاز کرده بود، و شکایت وکلا اکنون بخشی از این تحقیقات خواهد بود.

یکی از وکلای مورفی، آیریس ایتان، در یک کنفرانس خبری که برای اعلام شکایت فراخوانده شده بود، درباره استنلی گفت: «او نباید اجازه داشته باشد که شخص دیگری را تحت تعقیب قرار دهد». او همچنین گفت که در حال راه اندازی یک گروه غیرانتفاعی برای مبارزه با تخلفات دادستانی است.

هورلبرت گفت که مورفیو همچنان مظنون این پرونده محسوب می شود و او افزود که دادستان ها “ذهن باز” خود را با ادامه تحقیقات درباره آنچه اتفاق افتاده حفظ خواهند کرد.

وکلای مردی از کلرادو که زمانی متهم به قتل بود و هنوز به عنوان مظنون مرگ احتمالی همسر گمشده‌اش شناخته می‌شد، از دادستان‌ها می‌خواهند که به خاطر آنچه که آنها از پنهان کردن عمدی مدارک در تلاش برای محکوم کردن او می‌خوانند، تنبیه شوند.

این شکایت ماه گذشته به دفتر مشاور تنظیم مقررات کلرادو، نزدیک به یک سال پس از درخواست دفتر استنلی مبنی بر لغو اتهامات علیه مورفیو، اندکی قبل از محاکمه، ثبت شد. او همچنین به دستکاری در بدن انسان، دستکاری شواهد فیزیکی، داشتن سلاح خطرناک و تلاش برای نفوذ بر یک کارمند دولتی متهم شده بود.

وکلای بری مورفیو در شکایتی که روز سه شنبه علنی شد مدعی شدند که دادستان منطقه لیندا استنلی و شش دادستان در دفترش “یک دستور کار سیاسی برای حبس کردن آقای مورفیو در پاسخ به جنون رسانه ای که خود دادستان ها به ایجاد آن کمک کردند” پس از ناپدید شدن سوزان در سال 2020 را دنبال کردند. مورفیو.

سال گذشته، دفتر استنلی از یک قاضی خواست تا اجازه دهد پرونده علیه مورفیو پس از منع دادستان ها از استفاده از بسیاری از شاهدان کلیدی خود به دلیل عدم رعایت مکرر قوانین برای تحویل مدارک به نفع مرد، از جمله مدارک DNA مرتبط با تجاوز جنسی، لغو شود. مواردی در سایر ایالت‌ها که احتمال دخالت شخص دیگری را افزایش می‌دهد. قاضی اجازه داد که پرونده بدون پیش داوری منتفی شود، که به دادستان این امکان را می دهد که بعداً دوباره علیه مورفیو اتهامات را مطرح کنند.

او گفت: «ما به شدت با آن مبارزه خواهیم کرد زیرا هیچ اشتباهی انجام ندادیم.

به گفته دفتر او، استنلی روز سه‌شنبه در دادگاه حضور داشت و فوراً به تماس تلفنی پاسخ نداد. با این حال، یکی دیگر از دادستان های این دفتر، مارک هرلبرت، که یکی از کسانی است که در این شکایت نام برده شده است، گفت که هنوز آن را ندیده است.

ایتان گفت که او “100% معتقد است” که مورفی بی گناه است.



منبع

سال گذشته، استنلی گفت که حذف شاهدان تنها بخشی از دلیل درخواست او برای رفع اتهام بوده است. او تاکید کرد که بازرسان برای یافتن جسد سوزان مورفیو به زمان بیشتری نیاز دارند و برای اولین بار گفت که بازرسان بر این باورند که بقایای او در منطقه ای پوشیده از برف در نزدیکی خانه سابق این زوج در کوه های جنوبی کلرادو است.