وزیر دولت مدعی شد آنجلا راینر برای پرت کردن حواس بوریس جانسون، پاهایش را در عوام «باز کرد»

در عوض او آنها را به سمت وزارت ارتقا داد. آنها واقعاً برای حکومت کردن مناسب نیستند.»



منبع

لیا نیچی، وزیر افزایش سطح، این ادعا را تکرار کرد، علی‌رغم اینکه نخست‌وزیر قبلاً آن را «تشخیص جنسیتی و زن‌ستیزانه» رد کرده بود.

جسیکا تیلور/ خبرگزاری فرانسه، وزیر جدید دولت این ادعا را تکرار کرده است که آنجلا راینر «پاهایش را در مجلس عوام باز کرد» تا حواس بوریس جانسون را پرت کند.

«معاون رهبر در سایه تصمیم گرفت که سرگرم کننده باشد که پاهایش را در اتاق باز کند و سپس به همه لاف بزند که در واقع این افراد مرد طرف مقابل بودند که به او نگاه می کردند و او در تراس می نوشید و درباره آن می خندید. “

لیا نیچی، وزیر افزایش سطح، اتهامات علیه آنجلا راینر را تکرار کرد - پارلمان/PA

خانم راینر دیروز در توییتی نوشت: «بوریس جانسون قول داد که «وحشت زمین» را بر سر نمایندگان محافظه‌کار که این لکه‌ها را منتشر می‌کنند، آزاد کند.

خانم شاه گفت: «نمی‌دانم ناامیدکننده‌تر چیست، لیا».

در ماه آوریل، نمایندگان پارلمان در هر دو طرف عوام این ادعا را محکوم کردند که خانم راینر در تلاش برای پرت کردن حواس آقای جانسون، پاهای خود را روی نیمکت حزب کارگر روی نیمکت حزب کارگر روی هم زده و باز کرده است.

لیا نیچی، وزیر افزایش سطح، اتهامات علیه آنجلا راینر را تکرار کرد – پارلمان/PA

خانم نیکی، نماینده گریت گریمسبی، دیروز در برنامه شمال سیاست بی‌بی‌سی گفت: «بیایید اینجا صادق باشیم. ما در مورد صداقت و درستکاری صحبت می‌کنیم.

«گوش دادن به صحبت یک زن در مورد زن دیگری که پاهای خود را در پارلمان با استفاده از آن نوع زبان زن ستیز باز کرده است، یا اینکه واقعاً تلاش می کند تا آن را از شکست این دولت دور کند نه فقط در حال حاضر، بلکه در 12 سال اخیر ریاضت اقتصادی. “

جسیکا تیلور/ خبرگزاری فرانسه، وزیر جدید دولت این ادعا را تکرار کرده است که آنجلا راینر «پاهایش را در مجلس عوام باز کرد» تا حواس بوریس جانسون را پرت کند.

ناز شاه، نماینده حزب کارگر برادفورد غرب، که در این برنامه نیز حضور داشت، اظهارات وزیر را “کاملا شرم آور” توصیف کرد.

یک وزیر جدید دولت این ادعای بحث برانگیز را تکرار کرده است که آنجلا راینر “پاهایش را در عوام باز کرد” تا حواس بوریس جانسون را پرت کند.