واکنش پالی شور به بازیگران «انسینو من» برنده اسکار و تمسخر جیمی کیمل

اینجا شور، در سمت چپ، با فریزر و شان آستین در «انسینو من»، درباره طردشدگان دبیرستانی است که یک غارنشین یخ زده را به زندگی باز می گرداند.

واکنش پالی شور به بازیگران «انسینو من» برنده اسکار و تمسخر جیمی کیمل
شور افزود: “هرگز رویاهای خود را رها نکنید.”

اینجا فریزر، وسط است که با کوان، چپ، میشل یو و جیمی لی کرتیس، برنده اسکار را جشن می گیرد.

واکنش پالی شور به بازیگران «انسینو من» برنده اسکار و تمسخر جیمی کیمل

مربوط…



منبع

فریزر (“نهنگ”) و که هوی کوان (“همه چیز همه جا به یکباره”) به ترتیب برنده اسکار بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در نمایش یکشنبه شدند.

پائولی شور، کمدین، حس شوخ طبعی خود را در توییتر در مواجهه با تمسخر کامل جیمی کیمل مجری اسکار حفظ کرد. (ویدیو و پست زیر را ببینید.)

اما چیزی که من واقعاً دوست داشتم این بود که دوستان قدیمی من در آن زمان، برندان فریزر و که هوی کوان، اسکار را به خانه بردند!

من نمی دانم که آیا شما بچه ها مراسم اسکار را دیشب دیدید یا نه، اما جیمی کیمل در مونولوگ مرا مسخره کرد. شور دوشنبه در توییتر نوشت من آن را دوست داشتم.

کیمل در مورد این کمیک که در این فیلم نیز بازی کرد به شوخی گفت: «این چه شب باورنکردنی باید برای شما دو نفر باشد و چه شب بسیار سختی برای پالی شور». میزبان کرک کرد: «شاید زمان راه‌اندازی مجدد «Bio-Dome» فرا رسیده باشد.

این فیلم در سال 1996 در شور بود که حداقل یکی از رسانه‌ها آن را «یکی از بدترین فیلم‌های ساخته شده» می‌دانست.

اما نه تلخی از شور. او حتی برای هرکسی که پست او را می خواند پیام امیدواری داد.

در ابتدای مراسم اسکار یکشنبه، کیمل خاطرنشان کرد که دو بازیگر کمدی “انسینو من” در سال 1992 – برندان فریزر و که هوی کوان – نامزد اسکار شدند.