وال استریت ژورنال با حقیقت تلخ درباره دونالد ترامپ، جمهوری‌خواهان را مورد انتقاد قرار داد

بار هفته گذشته اولین دوره ریاست جمهوری ترامپ را یک نمایش ترسناک توصیف کرد. او پیش‌بینی کرد که ترامپ در اجرای سیاست‌های محافظه‌کارانه شکست خواهد خورد، حتی اگر در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز شود.

در این نامه نوشته شده است: «تکذیب تشکیلات ترامپ، استناد به اولین دوره ریاست جمهوری او خواهد بود، اما این سابقه از نظر آقای بار حمایت می کند. ما همچنین با بسیاری از سیاست‌های آقای ترامپ موافقیم و در دوران ریاست‌جمهوری او از آنها حمایت کردیم. اما مهم‌ترین پیروزی‌های او در سیاست، اولویت‌های متعارف GOP بود که توسط افرادی که او اکنون آنها را «RINO» می‌خواند، ارائه می‌کرد.

هیئت تحریریه روزنامه محافظه کار وال استریت ژورنال متعلق به روپرت مرداک از خوانندگان خود خواسته است که به هشدار اخیر ویلیام بار در مورد دونالد ترامپ و هشدار دادستان کل سابق آمریکا در مورد اینکه در صورت پیروزی رئیس جمهور سابق برای دور دوم ریاست جمهوری چه اتفاقی می افتد توجه کنند. کاخ سفید.

مجله با تمام وجود موافقت کرد.

سرمقاله کامل را اینجا بخوانید.

مربوط…



منبع

در ادامه می‌افزاید: «یک گزارش کامل‌تر از ریاست‌جمهوری آقای ترامپ می‌تواند منتظر روزهای دیگر باشد، اما هشدار آقای بار هشداری است که رای‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه شایسته شنیدن آن هستند». جمهوری‌خواهان «باید تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به دموکرات‌ها اجازه دهند انتخاب نامزدی خود را برای آنها انجام دهند، در حالی که هشدار آقای بار در مورد خطرات سیاسی دوره دوم ترامپ را نادیده می‌گیرند».