والدین فلوریدا پس از نمایش دیوید میکل آنژ به دانش‌آموزان کلاس ششم، مدیر را برکنار کردند.

او به دلیل تصاویر برهنه هنری رها نشد. ما هر سال آن را به دانش آموزان خود نشان می دهیم. “مشکل مربوط به این موضوع خاص عدم پیگیری فرآیند بود” – این واقعیت که والدین از قبل مطلع نشده بودند.

با این حال، انتقاداتی از سمت راست در مورد دامنه مداخله دولت، دشواری خط کشی در موارد حاشیه ای، و اینکه آیا تشویق افزایش دعوا در بین والدین عاقلانه است یا خیر، مطرح شده است.

بنیاد حقوق فردی و بیان یا FIRE گفت: «استادان باید بتوانند در مورد موضوعاتی مانند نژاد و جنسیت بدون تردید یا ترس از تلافی‌جویی دولت بحث کنند. سیاسی.

هفته گذشته، یازدهمین دادگاه استیناف ایالات متحده درخواست دولت DeSantis و مقامات آموزش عالی را برای لغو حکمی که اجازه اجرای قانون را نمی دهد، رد کرد.

به گفته بیشاپ، دستور کار آموزشی DeSantis چیزی است که به شدت قابل تحسین است. او گفت: “حقوق والدین عالی است.” پست.

برای در نظر گرفتن وسعت بالقوه قانون، تصور کنید که دانش آموز جوانی از معلمی می پرسد که چرا همکلاسی او دو مادر یا دو پدر دارد. اگر معلم با یک پاسخ واقعی و ارزشی خنثی پاسخ دهد، آیا او منطقه مدرسه خود را به دعوی قضایی باز می کند؟» مفسر دیوید فرنچ در این مقاله نوشت اقیانوس اطلس سال گذشته «بالاخره، پاسخ دادن به سؤالات کلاس درس، حتی زمانی که مستقیماً با برنامه درسی مرتبط نباشد، در معنای ساده این واژه می گنجد. آموزش کلاس درس

همچنین به اعتراف فلوریدا اشاره کرد که نظریه آن به این معنی است که اگر دولت فلوریدا دست به دست شود، «می‌تواند . . . دستورالعملی در مورد استثناگرایی آمریکایی به این دلیل که رنگین پوستان و اقلیت ها را از خود بیگانه می کند زیرا پیشنهاد می کند. . . آن آمریکایی طرف تاریک تری ندارد که باید واجد شرایط باشد.»

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

فرماندار فلوریدا همچنین در تلاش است اطمینان حاصل کند که مفاهیم خاصی در مورد نژاد، جنسیت و تمایلات جنسی در کالج ها و دانشگاه های فلوریدا تدریس نمی شود. قانون آزادی فردی، که معمولاً قانون “Stop-WOKE” نامیده می شود، توسط گروه های نگران آزادی بیان و آزادی دانشگاهی مورد انتقاد قرار گرفته است.

DeSantis اکنون می خواهد قانون را از پوشش کودکان تا کلاس سوم به پوشش کودکان و بزرگسالان جوان تا کلاس دوازده گسترش دهد. گسترش دامنه قانون همچنین موقعیت های پیچیده ای را برای معلمان، مدیران، والدین و دانش آموزان افزایش می دهد.

فلوریدا استدلال کرد که ایالت می تواند آموزش در کلاس های دانشگاه ایالتی را تنظیم کند و همچنین می تواند برنامه درسی را تعیین کند.

مدارس کلاسی فلوریدا موضوع بحث های شدید ملی بوده است. فرماندار ران دیسانتیس قانون حقوق والدین در آموزش را امضا کرد که علاوه بر تقویت حقوق والدین، از آموزش جنسیت و جنسیت در کلاس های ابتدایی جلوگیری می کند. بسیاری از جناح چپ از این قانون انتقاد کرده‌اند و اکثر رسانه‌ها از اشاره به آن با نام واقعی آن خودداری می‌کنند و ترجیح می‌دهند آن را قانون «نگو همجنس‌گرایان» بنامند.

«چالش متمم اول شاکیان با شکست مواجه می‌شود زیرا دولت فلوریدا صرفاً تنظیم گفتار خود را انتخاب کرده است – برنامه درسی مورد استفاده در دانشگاه‌های ایالتی و آموزش‌های درون کلاسی که توسط کارمندان ایالتی ارائه می‌شود – و متمم اول به سادگی در این زمینه کاربرد ندارد.» پرونده را از فلوریدا بخوانید.

والدین فلوریدا پس از نمایش دیوید میکل آنژ به دانش‌آموزان کلاس ششم، مدیر را برکنار کردند.

در فلوریدا، ایالتی که برای تقویت حقوق والدین و تنظیم محتوا در سطوح مختلف، از جمله کالج‌ها، سرفصل‌های مرتبط با تحصیلات را به خود اختصاص داده است، والدین پس از دیدن عکس میکل آنژ توسط دانش‌آموزان کلاس ششم، مدیر مدرسه را اخراج کردند. دیوید مجسمه سازی.

«حق راست در حال حاضر در حال فراگیری از آزادی است. پس از دهه‌ها دعوا و قانون‌گذاری، تا حد زیادی به آنچه می‌خواست دست یافت: بازاری بسیار آزادتر از ایده‌ها. فرنچ ادامه داد، اما برای پایبندی به آزادی برای زنده ماندن از دشمنی حزبی دشوار است.

هیچ دلیلی برای آموزش گرایش جنسی یا هویت جنسیتی وجود ندارد تا بخشی از آموزش عمومی K-12 باشد. توقف کامل،” توییت کرد برایان گریفین، سخنگوی DeSantis، بعد از ظهر چهارشنبه، در پاسخ به انتقادات کاخ سفید.

این گروه گفت: “هر قانونی که تبادل آزاد افکار را در کلاس های درس دانشگاه محدود می کند، باید هم در دادگاه قانون و هم در دادگاه افکار عمومی شکست بخورد.”

FIRE پاسخ داده است که این استدلال با هر دادگاه استینافی که این سوال را بررسی کرده است در تضاد است.

قاضی مارک واکر وقتی دستور مقدماتی را صادر کرد، قانون را «دیستوپیایی مثبت» خواند و خاطرنشان کرد که یکی از مفاهیمی که دانش‌آموزان از آموزش در آن منع می‌شوند، عملاً مترادف با اقدام مثبت است.

هوپ کاراسکیلا از مدرسه کلاسیک تالاهاسی در شهرستان لئون این هفته پس از اینکه هیئت مدیره مدرسه به او اولتیماتوم داد استعفا داد: استعفا یا اخراج شود. رئیس هیئت مدیره مدرسه، بارنی اسقف سوم، این را تایید کرد واشنگتن پست سه والدین شکایت کردند که مجسمه و مطالب پیرامون آن «جنجال‌برانگیز» است و برای فرزندانشان مناسب نیست. آنها همچنین شکایت کردند که از قبل به آنها اطلاع داده نشده است. یکی از والدین آن را «هرزه‌نگاری» می‌دانست.