واریرز، کلیپرز در پلی آف هستند

اگر تیمبرولوز در آن بازی شکست می خورد، آنها شماره 9 تیم غرب بودند. 16 راه ممکن وجود داشت که دانه های 5-6-7-8-9 در براکت غربی در روز یکشنبه می توانستند بروند – و پلیکانز یک شوت داشت تا تا شماره 5 به پایان برسد. در عوض، آنها به شماره 9 رضایت دادند.

کلیپرز فینیکس را شکست داد و به رتبه پنجم رسید – و یک مسابقه دور اول با فونیکس. گلدن استیت در راه شکست دادن پورتلند 157-101 و رسیدن به رتبه ششم، بالاترین امتیاز خود را در 33 سال گذشته انجام داد و به واریرز یک موقعیت خودکار در پلی آف و یک بازی دور اول با ساکرامنتو داد.

مسابقات پس از فصل کنفرانس شرق همگی قبل از یکشنبه تنظیم شده بودند. میامی روز سه شنبه با شماره 8 آتلانتا و شماره 9 تورنتو با شماره 10 شیکاگو در روز چهارشنبه بازی می کند. برنده هیت هاکس برای بازی با شماره 2 بوستون در راند 1 صعود می کند. برنده رپتورز-بولز روز جمعه با بازنده هیت هاکس بازی خواهد کرد تا شانس بازی با شماره 1 میلواکی در دور افتتاحیه را داشته باشد.

شماره 3 فیلادلفیا با شماره 6 بروکلین بازی خواهد کرد و شماره 4 کلیولند با شماره 5 نیویورک دیدار خواهد کرد.

___

AP NBA: https://apnews.com/hub/NBA و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

جیمز پس از اینکه لیکرز فصل عادی خود را با پیروزی خانگی مقابل یوتا به پایان رساند، گفت: “برای ما، این خیلی خوب است که مجبور نیستیم سفر کنیم.” «ما اخیراً زیاد سفر کرده‌ایم. خوب است که اینجا بمانیم، اما نباید راحت باشیم. ما باید در حاشیه بمانیم.»

مینه سوتا با شکست دادن نیواورلئان 113-108، رتبه 8 (و دو شانس در پلی آف) را به دست آورد.

تیم کانلی، رئیس تیمبرولوز، در بیانیه‌ای پس از بازی گفت: «ما تصمیم گرفتیم رودی گوبرت را پس از حادثه در کوارتر دوم به خانه بفرستیم. رفتار او روی نیمکت غیرقابل قبول بود و ما به مدیریت اوضاع در داخل ادامه خواهیم داد.»

برنده لیکرز-تیمبرولوز شماره 2 ممفیس را در دور اول بدست آورد. برنده بازی روز جمعه غرب بازی های پلی آف را یکشنبه آینده در شماره 1 دنور آغاز خواهد کرد.

سریال بروکلین-فیلادلفیا شنبه از ساعت 1 بعد از ظهر شرقی شروع می شود. در ادامه برنامه روز شنبه، برنده هیت هاکس از بوستون، سپس نیویورک در کلیولند و در نهایت گلدن استیت از ساکرامنتو دیدن می کند.

گلدن استیت با 59 گل در آن بازی رهبری شد که بزرگترین برتری هر تیمی در تمام فصل بود.

جیمز و شماره 7 – در حال حاضر – لس آنجلس لیکرز دو فرصت برای حضور در پلی آف خواهد داشت که از بازی روز سه شنبه مقابل شماره 8 مینه سوتا شروع می شود. اگر لیکرز در آن بازی شکست بخورد، روز جمعه شانس دیگری در برابر برنده بازی روز چهارشنبه بین شماره 9 نیواورلئان و شماره 10 اوکلاهاما سیتی خواهد داشت.

گلدن استیت در مرحله پلی آف است. لبرون جیمز در حال رفتن به مسابقات پلی این است. و تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز رودی گوبرت را در مبارزه با یکی از هم تیمی‌های خود شکست داد، سپس در نبردی پیروز شد تا امیدهای خود در پلی‌آف را بهبود بخشد.

به نظر می رسید که پیشرفت سریعی در آن جبهه وجود داشته باشد، مایک کانلی، کهنه سرباز وولوز، پیشنهاد کرد که تیم آماده حرکت به جلو است.

طول کشید تا ۱۲۳۰مین و آخرین بازی سال به فینال رسید، اما بازی پلی آف کنفرانس غرب و براکت بازی در نهایت مشخص شد که لس آنجلس کلیپرز و مدافع عنوان قهرمانی گلدن استیت وریرز چند روز مرخصی گرفتند و می دانستند که آنها. به طور رسمی در فصل بعد

کانلی گفت: “ما به همه ما نیاز خواهیم داشت.”

مجموعه Clippers-Suns از یکشنبه آینده آغاز می شود، همانطور که مسابقات با دنور، میلواکی و ممفیس آغاز می شود.

هیچ تیمی در غرب از زمان استراحت آل استار رکورد بهتری نسبت به لیکرز نداشته است که 16 بر 7 در امتداد بازی پیش رفتند – حتی در شرایطی که جیمز تقریباً نیمی از این دوره را به دلیل مصدومیت از میادین دور کرد.

واضح است که ما در حال بازی با ساکرامنتو هستیم. آنها تیم بزرگی هستند، آنها یک فصل شگفت‌انگیز را پشت سر گذاشتند و برای شکست دادن آن‌ها چهار بار به همه چیز نیاز است – مخصوصاً در شروع بازی، استفن کری، گارد وریرز گفت. “اما ما فرصتی را که پیش روی خود داریم دوست داریم.”

بازکننده های دور اول

روز پایانی فصل NBA به طور قابل پیش بینی وحشیانه ای بود – با هزاران عنصر غیرقابل پیش بینی نیز.

این آخرین بازی ای بود که در این فصل در لیگ به پایان رسید، اگرچه برای گوبرت، زود به پایان رسید. او در تایم اوت نیمه اول به کایل اندرسون – هم تیمی اش – مشت زد، به بازی برنگشت و مینه سوتا نیز جیدن مک دانیلز را به دلیل آسیب دیدگی دست راست پس از اینکه به نظر می رسید در حال مشت زدن به دیوار بود، از دست داد.