«هیچ کس نمی تواند من را متقاعد کند» 6 ژانویه شورشیان آنتیفا نبودند

گرین افزود که فعالان حامی زندگی که اخیراً برای راهپیمایی در خارج از خانه برت کاوانا قاضی دیوان عالی مریلند خبرساز شده اند، باید در زندان باشند.

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، که در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در تگزاس شرکت می‌کرد، گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند او را متقاعد کند که شورش‌گران پشت حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا، چپ‌گرایان ضد فاشیست نبودند.  (عکس: پاسیفیک پرس از طریق گتی ایماژ)

در پیامک وی آمده است: «لطفا به رئیس جمهور بگویید مردم را آرام کند. “این راهی برای حل چیزی نیست.”

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، که در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در تگزاس شرکت می‌کرد، گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند او را متقاعد کند که شورش‌گران پشت حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا، چپ‌گرایان ضد فاشیست نبودند. (عکس: پاسیفیک پرس از طریق گتی ایماژ)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، که در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در تگزاس شرکت می‌کرد، گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند او را متقاعد کند که شورش‌گران پشت حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا، چپ‌گرایان ضد فاشیست نبودند. (عکس: پاسیفیک پرس از طریق گتی ایماژ)

من فکر نمی کنم که رئیس جمهور ترامپ باعث حمله به ساختمان کنگره شده باشد. تقصیر او نیست. آنتیفا در میان جمعیت مخلوط شد و آن را تحریک کرد و متأسفانه مردم به دنبال آن رفتند. اما وقتی مردم همه چیز را امتحان می کنند و هیچ کس گوش نمی دهد و هیچ چیز کار نمی کند، حدس می زنم آنها فکر می کنند که چاره دیگری ندارند.

“باشه، آنها برای کارهایی که نباید انجام می‌دادند متهم شدند، خوب، این اتفاق افتاد، آنها مستحق حضور در دادگاه هستند، آنها مستحق حقوق قضایی خود هستند، اما صادقانه بگویم، خدای من، آنچه که برای این افراد اتفاق می‌افتد بسیار دلخراش است.” او گفت. من در آن زندان بودم، آنها را دیدم، خیلی ناراحت کننده است. حمام نکرده بودند، موها را کوتاه نکرده بودند، نمی توانستند اصلاح کنند چون واکسن نزده بودند. اگر واکسینه نمی‌شدند با آنها بدتر رفتار می‌شد، اما ما چه کشوری هستیم؟»

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه گفت “هیچ کس نمی تواند او را متقاعد کند که شورشیان پشت حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده، معترضان ضد فاشیست نبوده اند و او “نمی تواند منتظر تحقیقات واقعی باشد.” این اتفاق در یک بی توجهی آشکار به تحقیقات یکساله کمیته تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا رخ خواهد داد.

یک روز بعد، او مجدداً به میدوز پیام داد و گفت که حامیان ترامپ واقعاً در آن نقش داشته‌اند، اما آنها ناامید شده‌اند و توسط آنتیفا «تحریک» شده‌اند.

“من خیلی ناراحت شدم. هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم. و وقتی این اتفاق افتاد، فکر کردم، این ضد فاجعه است، و هیچ‌کس نمی‌تواند من را متقاعد کند که به اصطلاح حامیان ترامپ هستند، و ما می‌دانیم که اشتباهات زیادی در آنجا وجود دارد، و من نمی‌توانم منتظر یک تحقیق واقعی باشم.» انگشت به معترضان ضد فاشیست

تحقیقات در حال انجام مجلس در مورد این حمله حاوی شهادت سوگند حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا است که در آن توضیح داده شده است که چگونه لفاظی های ترامپ و شکست وی در انتخابات باعث افزایش تصمیم آنها برای حمله به کنگره شد. یکی از دستیاران سابق کاخ سفید شهادت داد که ترامپ می‌دانست حامیانش مسلح هستند و تهدید به خشونت می‌کردند، وقتی از آنها خواست به سمت کنگره راهپیمایی کنند.

با وجود این و سایر شواهد فزاینده که خلاف آن را نشان می‌دهد، گرین واکنش دولت فدرال به شورش را – که منجر به بیش از 800 دستگیری و بیش از 200 محکومیت جنایی توسط دادستانی ایالات متحده شده است – “آزار و شکنجه سیاسی” خواند. در عین حال، او گفت با کسانی که کارهایی انجام می‌دهند که «نباید می‌کردند» باید در پشت میله‌های زندان با آنها رفتار بهتری شود.

گرین پس از شرکت در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در تگزاس، با مایک لیندل، نظریه‌پرداز توطئه توطئه انتخابات 2020، که با نام پسر بالشی من نیز شناخته می‌شود، صحبت می‌کرد که ادعاهای بدون پشتوانه‌اش را مطرح کرد و شوک خود را از خشونت آن روز به اشتراک گذاشت.

گرین در مورد اینکه آیا معتقد است حامیان ترامپ در تخریب و خشونتی که منجر به کشته شدن پنج نفر شد، دست داشته اند یا خیر، به این موضوع پرداخته است.

در ماه آوریل، برخی از پیام‌های متنی او به مارک میدوز، رئیس وقت کاخ سفید در جریان حمله 2021 منتشر شد که نشان می‌داد او فکر می‌کرد معترضان اعضای آنتی‌فا هستند که «مانند حامیان ترامپ لباس می‌پوشند». اما او همچنین از میدوز خواست تا از ترامپ بخواهد که آشوبگران را آرام کند، کاری که ترامپ احتمالاً اگر آنها اعضای ضد فاجعه بودند نمی توانست انجام دهد، با توجه به اینکه بسیاری از اعضای این جنبش از چپ های افراطی و مخالف ترامپ هستند.