“هیچ کس فراتر از قانون نخواهد بود”

ویدئوی سال 2016 از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نشان می دهد که او متعهد شده است که “کلیه قوانین مربوط به حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده را اجرا کند.”ماریو تاما/گتی ایماژ

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

ترامپ می‌گوید: «درباره فساد سیاسی – ما عزت را به دولت خود باز می‌گردانیم».

ترامپ اکنون موضوع تحقیقات وزارت دادگستری است که آیا او اسناد فوق محرمانه را نادرست مدیریت کرده است یا خیر.

او قول داد: “در دولت خود، تمام قوانین مربوط به حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده را اجرا خواهم کرد.”

حدود شش سال پس از ضبط این فیلم، ترامپ اکنون با تحقیقات وزارت دادگستری در مورد سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده ای که در اقامتگاهش در مار-آ-لاگو در فلوریدا نگهداری می کرد، مواجه است.

ویدئویی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2016 – زمانی که او هنوز در مسیر مبارزات انتخاباتی بود – منتشر شده است و به خوبی پیر نشده است.

در ماه فوریه، اداره بایگانی و اسناد ملی 15 جعبه سند را از این ملک حذف کرد.

اف‌بی‌آی در حالی که دوشنبه گذشته حکم بازرسی در این ملک را اجرا می‌کرد، 11 مجموعه اسناد طبقه‌بندی شده را حذف کرد که برخی از آنها کاملاً محرمانه و مربوط به سلاح‌های هسته‌ای بودند. بر اساس این حکم، وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ سه قانون فدرال از جمله قانون جاسوسی را نقض کرده است یا خیر.

کلیپ اوت 2016 این هفته توسط اندرو کاچینسکی، خبرنگار CNN در توییتر پست شد. در این ویدئو، کاندیدای وقت ریاست جمهوری قول می دهد برای محافظت از اطلاعات طبقه بندی شده موضع سختی اتخاذ کند.

او می افزاید: «هیچ کس فراتر از قانون نخواهد بود.

ترامپ به نوبه خود تخلفات را رد کرده و بدون دلیل ادعا کرده است که تمام اسنادی را که در خانه خود در فلوریدا نگهداری می کرده است را از حالت طبقه بندی خارج کرده است. اگر ترامپ به دلیل نقض قانون جاسوسی مجرم شناخته شود، با 10 سال زندان مواجه خواهد شد.

دونالد ترامپ در حالی که کلاه MAGA بر سر دارد در مقابل پرچم آمریکا فریاد می زند.

ترامپ که در آن زمان کاندیدای ریاست جمهوری بود، گفت: «هیچکس فراتر از قانون نیست.

  • در سال 2016، ترامپ قول داد که دولت او قوانین مربوط به اسناد طبقه بندی شده را “اجرا خواهد کرد”.