هیچ کس برای کاخ سفید خطرناکتر از رون دیسانتیس نیست – از جمله دونالد ترامپ

اکنون ترامپ در سرفصل خبرها قرار دارد که او را متهم به آزار جنسی نویسنده E. Jean Carroll می داند. برخی جمهوری خواهان معتقدند این می تواند شانس او ​​را در سال 2024 کاهش دهد. اما با توجه به اینکه ترامپ با انجام هر کاری غیر از خوردن بچه جلوی دوربین به اوج رسیده است، من هرگز او را به حساب نمی‌آورم. با این حال، دیسانتیس می‌تواند بزرگ‌ترین تهدید او باشد – بسیار عاقل‌تر، تاکتیکی‌تر و حساب شده‌تر از حریفش.

در ماه آوریل، دیسانتیس لایحه‌ای را امضا کرد که به هیئت منصفه فلوریدا اجازه می‌دهد بدون رأی متفق القول، مجازات اعدام را اعمال کنند، و آن را تبدیل به ایالتی با تنها پایین ترین آستانه برای یک مجرم محکوم به مرگ حرکت منطقی برای یک موسسه که از نظر تاریخی مغرضانه نژادی، و در ایالتی که دارای بیشترین تعداد است تبرئه محکومان به اعدام

اگرچه در فلوریدا کلاه های «آمریکا دوباره عالی بسازید» کم نخواهید داشت، اما این ایالت به قدری شیفته دسانتیس است که قانونگذار لایحه ای را تصویب کرد که به او اجازه ماندن می دهد. فرماندار در زمان نامزدی ریاست جمهوری که به نظر من به نظر می رسد که در دوران تحصیل در رشته پزشکی در آزمون وکالت شرکت می کنم.

در همان ماه، DeSantis لایحه ای را امضا کرد که به فلوریدیان اجازه می داد اسلحه های مخفی حمل کنید بدون مجوز و آموزش اگر کاری را که من پیشنهاد کردم را انجام دادید و «مرد فلوریدا» را در گوگل جستجو کردید، می‌دانید که مثل انداختن کبریت روی انبار کاه پر از نفت سفید است.

اساساً باید معلمان و استادان ایالتی در مورد کشف آمریکا توسط کریستف کلمب تدریس کنند، از صدها سال برده داری کلمبی بگذرند و مستقیماً به سراغ رونالد ریگان بروند که همه ما را نجات می دهد. خوشبختانه دادگاه های محلی اینطور نیستند داشتن اون مزخرفات.

مبادا فکر کنید DeSantis یک ایدئولوگ واقعی است، مجهز به کتاب مقدس و نوستالژی برای “روزهای خوب” قبل از وجود مهاجران و جامعه LGBTQ، او در واقع مانند بسیاری از سیاستمداران دیگر است – در حال تکان دادن هر آنچه که دستور کار او را پیش می برد به هنگام. کنایه از اینکه دیسانتیس بزرگترین رقیب ترامپ برای دریافت بلیت جمهوری خواه است این است که او با سوار شدن بر کت های ترامپ در حالتی که رئیس جمهور سابق را می ستاید به موقعیت فعلی خود رسیده است.

هم‌چنین دسانتیس هم‌آگاهی و حرام‌کردن کلمه «بیدار» است که او از آن استفاده می‌کند. به عنوان سوت سگ برای توسل به جمعیت شناسی او او قانون Stop WOKE (اشتباهی به بچه‌ها و کارمندان ما) را امضا کرد که «نظریه نژادی انتقادی» (بخوانید: صحبت در مورد سفیدپوستان واقعی که واقعاً بد عمل می‌کنند) را از کلاس‌های درس فلوریدا ممنوع می‌کند.

فلوریدا قبل از اینکه دسانتیس به آن دست یابد، حفره‌ای از ایمان کم بود (فقط «مرد فلوریدا» را گوگل کنید)، اما در چهار سال گذشته او از این ایالت به‌عنوان یک ظرف پتری برای پیشبرد برنامه فوق‌محافظه‌کار خود استفاده کرده است و بینش ترسناکی از آنچه اگر او به دفتر بیضی شکل برود، ممکن است کشور به نظر برسد.

دونالد ترامپ را تصور کنید، اما با هوش و ذکاوت.

از نظر قانونی، ترامپ این تصور را ایجاد کرد که در حالی که چشم‌بند دارد، دارت را به سمت تخته پرتاب می‌کند تا ببیند چه چیزی ممکن است تکان بخورد. اما DeSantis به نظر می رسد تمرکز بیشتری در جنگ صلیبی یک نفره خود دارد تا کشور را به جادوگران سوزان بازگرداند.

ترامپ را تصور کنید، اما با تعهدی سرسختانه به قانونی که کشور را به سمتی سوق دهد که باید بیشتر انسان های منطقی را وحشت زده کند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا (در بالا) “به نظر می رسد در جنگ صلیبی یک نفره خود برای بازگرداندن کشور به جادوگران سوزان متمرکزتر شده است.”

قوه مقننه لایحه ای تصویب کرد در آوریل، اجراکنندگان درگ را از انجام هر کاری در اطراف کودکان محدود می کند (آنها را «اجرای زنده بزرگسالان» می نامد). انتظار می رود دیسانتیس لایحه ای را امضا کند ممنوعیت مراقبت های تایید کننده جنسیت برای خردسالان، حتی پزشکان یا والدین نمی توانند تصمیماتی بگیرند که می تواند جان جوانان را نجات دهد.

او موفق شد به یک جانور یک فرماندار، توسط یک مجلس قانونگذاری جمهوری خواه فلوریدا که همانطور که جلسه قانونگذاری اخیراً بسته شده به ما نشان داده است، مانند برخی از دارث ویدر که از نیرو استفاده می کند، به هوس های خود خم می شود.

من مطمئن نیستم که چگونه وانمود کردن مانند فلوریدا در پشت نیروی کار مهاجر غیرقانونی عمل نمی کند، قرار است به نفع قانونگذار باشد، اما شاید راه سختی را یاد بگیرد.

او در ماه آوریل قانونی را امضا کرد جرم انگاری سقط جنین بعد از شش هفتهفلوریدا – زمانی بهشتی برای افرادی بود که به دنبال سقط جنین از ایالت های قرمز مجاور بودند – در میان محدودترین ایالت برای سقط جنین در این کشور. با در نظر گرفتن غیر وجدان بودن دادگاه عالی ایالات متحده واژگونی Roe v. Wade با دانستن خطری که زنانی که نمی توانند به طور قانونی سقط جنین انجام دهند، با خطر مواجه هستند، این کاملاً ترسناک است که چندین بخش از دولت نگران کارهای زنان با بدن خود باشند.

این یک موج سلطنتی از سیاست های اجتماعی واپس گرایانه است که مستقیماً به DeSantis گره خورده است. و من حتی به ادامه کار او نپرداخته ام گوشت گاو با میکی موس.

سپس لایحه قانون حقوق والدین در آموزش است که منتقدان از آن با عنوان «نگو همجنسگرا» یاد می کنند. این لایحه که دیسانتیس در ماه مارس امضا کرد، معلمان را از تدریس یا بحث درباره هویت جنسی و جهت گیری جنسیتی به کودکان منع می کند. تا کلاس سوم; چند هفته بعد، شورای آموزش ایالتی موافقت کرد که این ممنوعیت را به تمام مقاطع تحصیلی گسترش دهد.

بسیار خوب … اکثر مردم آن را دارند.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا (بالا)

ریاست‌جمهوری ترامپ، تروگلودیت‌های این کشور را برای انجام اقدامات مذموم مانند سازمان‌دهی اجتماعات نژادپرستانه با مشعل تیکی و یورش به ساختمان کنگره آمریکا جرأت داد. مثل احمق ها لباس پوشیده. اما او شیطانی است که من قبلاً در کاخ سفید تجربه کرده‌ام، و او فقط یک دوره باقی مانده است. هشت سال DeSantis من را بسیار بیشتر می ترساند.



منبع

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا وارد شوید.

دیسانتیس به طور رسمی کمپینی را برای نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 راه اندازی نکرده است، اما احتمال اینکه او این کار را نکند دقیقاً صفر است: او قبلاً در ماه های اخیر در ایالت های اولیه مقدماتی آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی توقف کرده است، و یک سوپر PAC از آن حمایت کرده است. او است در یک ولگردی و قانونی استخدام در چندین ایالت

من معتقدم اعتیاد به قدرت ریاست جمهوری است فقط دلیل اینکه ترامپ دوباره به ریاست جمهوری می‌دهد – او هیچ علاقه واقعی به جنبش قانونگذاری که جیب او را نمی‌بندد، ندارد. با این حال، DeSantis یک تهدید متفاوت است.

در نهایت، DeSantis هفته گذشته امضا شد SB 1718، شاید شدیدترین لایحه مهاجرت ثبت شده. در میان مفاد آن، ورود یک مهاجر غیرقانونی به ایالت برای هر کسی غیرقانونی می‌شود، گواهینامه رانندگی مهاجران سایر ایالت‌ها باطل می‌شود و استخدام آنها برای کارفرما بسیار دشوارتر می‌شود.

از نظر من، ترامپ همیشه در هسته‌اش، یک شمایل‌باز و فرصت‌طلب متشخص بوده است که احتمالاً تصمیم گرفته بود برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده نامزد شود و توانسته رقبای خود را بر روی یک پلت فرم ضد تشکیلات جارو کند. مانند مردی که تمساح کاملاً رشد یافته را صید می کند، به نظر می رسید هرگز نمی دانست که با کسب مقام ریاست جمهوری چه کند.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا (بالا)

ترامپ غرور و غرور مردی را داشت که هیچ قصدی برای پایبندی به کنوانسیون های کاخ سفید نداشت و از حمایت بی دریغ گروهی از افرادی که از هشت سال سیاه پوست سرخورده بودند (و هنوز هم دارد) بهره مند بود. مرد در دفتر این مردم بی هدف بودند و به دنبال کسی بودند که از لبه زمین صاف پیروی کند. ترامپ مرد آنها بود.