“هیچکس” به “شکایت” شما اهمیت نمی دهد

اسکات آیزن

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

فردریک در کلیپی که اولین بار توسط RawStory منتشر شد، اعلام کرد: “رئیس جمهور ترامپ آنچه را که می خواهد انجام می دهد.” فکر می‌کنم او باید کاملاً از این موضوع کنار می‌آمد، حتی جانشین‌هایی را نفرستاد. فقط بگذارید تراشه ها در جایی که ممکن است بریزند. همینطور [House Speaker Kevin] مک کارتی.”

جان فردریکز، مجری رادیویی که ماگا را تقویت می کند، به دونالد ترامپ واکنش نشان داده و در روز سه شنبه به رئیس جمهور سابق گفته است که “دیگر هیچ کس به دشمنی ها و “گلایه های” رسانه ای کوچک او اهمیت نمی دهد.

این کارشناس محافظه‌کار سپس به ترامپ بازگشت و از رقیب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 به دلیل اولویت دادن به دشمنی‌هایش با مطبوعات بر هر چیز دیگری انتقاد کرد. به طور خاص، او شکایت 49 میلیون دلاری اخیر ترامپ علیه باب وودوارد، روزنامه‌نگار کهنه‌کار را به دلیل مصاحبه‌های نواری آنها مطرح کرد.

او در پایان گفت: «منظورم این است که شما همه تبلیغاتی را دارید که همیشه نیاز دارید. و شما فکر می کنید که 100 ساعت با باب وودوارد با یک ضبط صوت می نشینید و فکر می کنید که در پایان روز، صادقانه بگویم که اگر دونالد ترامپ باشید، به نفع شما خواهد بود. . مثلاً به نوعی می‌خواست وودوارد را متقاعد کند که چه رئیس‌جمهور بزرگی است.»

مجری راست‌گرای رادیویی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها بیشتر به «قیمت تخم‌مرغ» و تورم اهمیت می‌دهند، گفت: «مردم آسیب می‌بینند» و «فقط اهمیتی نمی‌دهند» به پست‌های Truth Social رئیس‌جمهور سابق و نارضایتی‌ها درباره CNN.

فردریک، یکی از حامیان قدیمی رئیس جمهور پیشین که دو بار استیضاح شده بود، تا حد زیادی با ترامپ مخالفت کرد و ظاهراً مسائل سیاسی را نادیده گرفت و در عین حال توجه خود را بر شکایات و شکایات دور از ذهن در مورد “اخبار جعلی” متمرکز کرد. علاوه بر این، فردریک درباره حمایت خصوصی ترامپ از رونا مک دانیل در رقابت موفقیت آمیز او برای انتخاب مجدد برای ریاست کمیته ملی جمهوری خواهان گلایه کرد.

در همان زمان، فردریک همچنین به ترامپ اشاره کرد که او هیچ کس دیگری را به جز خودش در ده ها ساعت مصاحبه ضبط شده با وودوارد مقصر ندارد.

اسکات آیزن

جناح راست افراطی حزب جمهوری‌خواه اخیراً پس از نتایج ناامیدکننده انتخابات میان‌دوره‌ای حزب، با تجمع پیرامون هارمیت دیلون، فعال محافظه‌کار، برای برکناری مک دانیل از رهبری RNC تلاش کرد. تاکر کارلسون، ستاره فاکس نیوز، پیش از انتخابات RNC، که او با اختلاف نسبتاً زیادی شکست خورد، به دیلون گفت: «ما برای تو ریشه‌یابی می‌کنیم».

فردریک آهی کشید: «او دیروز یک چیز بزرگ درباره، نمی‌دانم، «اخبار جعلی» فرستاد یا از کسی شکایت می‌کند. “من به شما می گویم، مردم، من فقط به شما می گویم. هیچکس اهمیت نمیدهد. منظورم این است که آنها اهمیتی نمی دهند!»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

فردریکز با تکرار دیگر اینفلوئنسرهای MAGA که از پیروزی مک دانیل تضعیف شده بودند، گفت: «همه ما گفته‌ایم که از دادن پول به RNC خودداری کنید.» این کارشناس محافظه کار یک مناظره عمومی بین نامزدهای ریاست در طول جلسات RNC برنامه ریزی کرده بود که مک دانیل از آن کنار کشید. در واقع، مایک لیندل، نجیب بالش پرست ترامپ، تنها نامزدی بود که در آن شرکت کرد، که باعث شد فردریک به شدت از رئیس جمهوری خواه انتقاد کند.

او فریاد زد: “من به شما می گویم، همه اینها نارضایتی است.” “هیچ کس اهمیت نمی دهد. آنها فقط اهمیتی نمی دهند! من فقط اهمیتی نمی دهم.»