هیوندای سانتافه 2024 با طراحی مجدد رادیکال رونمایی شد


هیوندای تقریباً در تلاش‌های برقی‌سازی خود همه کاره است، اما شاسی‌بلندهای نان و کره‌ای را که آن را تا این حد رسانده‌اند، فراموش نکرده است. به همین دلیل است که شاهد یک سانتافه کاملاً جدید برای سال 2024 هستیم که اولین تغییر کامل این مدل از سال 2018 است که تغییری چشمگیر در ظاهر سانتافه ایجاد می کند.

اولین و تاثیرگذارترین تغییر با به‌روزرسانی، استایل سانتافه است که به یک حمل‌ونقل خانواده‌ای جعبه‌دار و خوش‌رنگ تبدیل شده است. هیوندای گفته است که از شکل سانتافه برای انتقال حس عظمت استفاده کرده است و به آن کاپوت بلند، گلگیرهای تیز و چراغ‌های جلوی منحصربه‌فرد H شکل داده است که از دیگر اشکال H-ish در قسمت جلو پیروی می‌کنند. این SUV دارای چرخ‌های 21 اینچی است و اکنون بخشی از یک آفرود جدی به نظر می‌رسد. این خودروساز همچنین فاصله بین دو محور سانتافه را افزایش داد، و در حالی که اندازه گیری های جدید را نداریم، این تغییر باید کیفیت سواری و فضای داخلی این شاسی بلند محبوب را بهبود بخشد.

هیوندای گفت که سانتافه جدید را با استفاده از سبک زندگی طراحی کرده است. فضای داخلی دارای صندلی‌های تاشو ردیف دوم و سوم است و از همان سبک H-heavy پیروی می‌کند که نمای بیرونی SUV می‌پوشد. هیوندای یک مجموعه گیج دیجیتال 12.3 اینچی را در یک صفحه نمایش پانوراما خمیده تجهیز کرد و گفت که کابین سانتافه رنگ های متضاد روکش ها و مواد سطح بالا را در سراسر آن ارائه می دهد. مواد پایدار سرلوحه طراحی داخلی هستند و بخش‌هایی از سرپوش و پشتی صندلی‌ها از پلاستیک بازیافتی ساخته شده‌اند. با این حال، این SUV دارای لهجه های لوکس سنتی تری مانند تزئینات چوبی و چرم ناپا دوزی شده موجود است.

ما مشخصات یا جزئیاتی در مورد مشخصات و پیکربندی سانتافه جدید نداریم، اما تصاویری که هیوندای به اشتراک گذاشته است به نظر می رسد نشان 2.5T و اسکریپت HTRAC را در قسمت پشتی SUV نشان می دهد. این خودروساز قصد دارد جزئیات بیشتری را در طول عرضه کامل سانتافه در ماه آینده در یوتیوب به اشتراک بگذارد. هیوندای همچنین اخیرا Ioniq 5 N را به نمایش گذاشته است، بنابراین سالی پرکار برای این خودروساز کره ای شکل می گیرد.



منبع