هیئت پنسیلوانیا برای رای دادن به پیشنهاد تعریف جنسیت، نژاد

در سال 2018، کمیسیون روابط انسانی اعلام کرد که چنین شکایت هایی را به عنوان تبعیض جنسیتی می پذیرد و بررسی می کند.

اتاق بازرگانی و صنعت پنسیلوانیا گفت که از “قصد” پیشنهاد کمیسیون حمایت می کند و به درخواست این گروه تغییراتی از جمله تاخیر دو ماهه در اجرا ایجاد شده است.

“به طور کلی، پیشبرد سیاست عمومی از طریق مقررات اداری، به جای تدوین آن در قانون از طریق فرآیند قانونگذاری، می تواند چالش هایی را ایجاد کند – از جمله نوسانات بالقوه شدید سیاست از یک دولت به دولت بعدی و فقدان ورودی از ائتلاف گسترده ای از سهامداران.” الکس هارپر، معاون امور دولت اتاق.

راشل ونت ورث، مدیر اجرایی مرکز برابری مسکن در پنسیلوانیا مستقر در فورت واشنگتن، گفت: «مسائلی وجود دارد که کاملاً واضح است که تبعیض در کجا اتفاق افتاده یا رخ نداده است. “اما مناطق خاکستری زیادی وجود دارد، مناطقی که قوانین به شیوه ای گسترده تر بیان شده اند. بنابراین ما واقعاً از هر نوع مقررات یا راهنمایی که برخی از موارد تحت پوشش آن قوانین را روشن می‌کند، استقبال می‌کنیم.»

بولشتاین گفت: «ما فکر می کنیم که شفاف سازی ضروری و مفید است و به نفع عمومی است.



منبع

گرو گفت: «انتخاب سیاست در مورد اینکه آیا پنسیلوانیا باید تعریف «تبعیض جنسی» را به این شکل بسط دهد یا نه، همچنان باقی می ماند: یک انتخاب سیاست. به این ترتیب، پیگیری آن کاملاً و منحصراً در اختیار مجمع عمومی است.»

نماینده دن فرانکل، دی آلگنی، یکی از طرفداران قدیمی لایحه های عدم تبعیض LGBTQ+، گفت که مخالفان جمهوری خواه «هر تلاشی را که ما در مجلس برای انجام این کار داشته ایم، مسدود کرده اند. بنابراین، دلایل زیادی برای ادامه بر مبنای نظارتی فراهم می‌کند.»

هریسبورگ، پنسیلوانیا (AP) – مقررات دولت پنسیلوانیا با تعاریف گسترده ای از جنسیت، اعتقادات مذهبی و نژاد تحت پیشنهادی که برای رای گیری در روز پنجشنبه تنظیم شده است، تجدید نظر خواهد شد – تغییری که برخی از قانونگذاران جمهوری خواه آن را به عنوان دستیابی به موضوعی بیش از حد می دانند که فکر می کنند نباید آن را انجام دهند. بدون قانون رسیدگی شود.

به گفته بولشتاین، اگرچه این تغییر در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد و عمدتاً شکایات مبتنی بر اشتغال را ایجاد کرده است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که بسیاری از مردم از تغییر سیاست 2018 آگاه نبودند.

گروهی متشکل از 11 سناتور ایالتی جمهوری خواه نیز با این تغییر مقررات مخالفت کردند و گفتند که “بر خلاف قصد قانونگذار عمل می کند، فاقد اختیارات قانونی مقرر شده است و در نهایت باعث عدم تایید ما می شود.”

این پیشنهاد «سکس» را شامل بارداری، زایمان، شیردهی، جنسیت تعیین شده در بدو تولد، هویت یا بیان جنسیتی، گرایش عاطفی یا جنسی و تفاوت در رشد جنسی تعریف می‌کند.

در نامه ای در ماه مه به کمیسیون بازنگری نظارتی مستقل، نماینده ایالت ست گروو، آر-یورک، استدلال کرد که تعاریف جدید در واقع یک اجرا نهایی در اطراف قانونگذاری است.

اگرچه بسیاری از شهرداری‌ها در این ایالت دارای احکام عدم تبعیض هستند که به گرایش جنسی، هویت جنسیتی و بیان می‌پردازد، اما در سراسر ایالت اینطور نیست.

کنفرانس کاتولیک پنسیلوانیا، بازوی امور عمومی اسقف های این ایالت، گفت که پیشنهاد تبعیض جنسی به مشاغل کوچک و نهادهای مذهبی آسیب می رساند و از آزادی مذهبی محافظت نمی کند. قانون ایالتی به سازمان‌های مذهبی اجازه می‌دهد که بر اساس دلایل جنسیتی استخدام یا استخدام کنند، در صورتی که این بخشی از کار است.

پیشنهاد ارائه شده به کمیسیون مستقل بازنگری تنظیم مقررات، شامل نوشتن مجموعه‌ای از تعاریف در مورد شکایات تبعیض‌آمیز اشتغال، مسکن، تحصیل و مسکن عمومی است که می‌تواند در کمیسیون روابط انسانی ایالتی مطرح شود.

جوئل بولشتاین، رئیس کمیسیون این هفته در مصاحبه ای گفت که این پیشنهاد سازمان های مذهبی را که کشیش ها باید مرد باشند مجبور به استخدام زنان نمی کند و قانون حفاظت از آزادی مذهبی ایالت نیز برخی از حمایت های قانونی را ارائه می کند.

تبعیض «نژاد» شامل اصل و نسب، منشاء ملی، ویژگی‌های قومی، ازدواج‌ها و معاشرت‌های بین نژادی، ویژگی‌هایی مانند مدل مو که از نظر تاریخی با نژاد مرتبط است، و منشاء یا اصل و نسب ملی است.

و «مذهب دینی» همه جنبه های اعمال مذهبی، عمل و اعتقاد را در بر می گیرد.

بت رمنتر، دبیر مطبوعاتی فرماندار دموکرات تام وولف، گفت که او طرفدار ایجاد تغییرات از طریق قوانین ایالتی است. رمنتر گفت: «متاسفانه، با توجه به تلاش‌های رهبری جمهوری‌خواهان برای اعمال قوانینی که فقط به دنبال تبعیض و قلدری افراد است و امتناع آنها از پذیرش لوایح عقلانی، این اقدام از طریق مقررات یکی دیگر از راه‌هایی است که دولت می‌تواند از اهالی پنسیلوانیا محافظت کند.»

او گفت که مقررات پیشنهادی، “شفافیت را برای جهان افرادی که می توانند در پرونده های پیش از PHRC شاکی و پاسخگو باشند، ارائه می دهد.”

گروه های مدافع می گویند که شفافیت بیشتر در مورد عبارات جنسیت، عقیده مذهبی و نژاد گام مهمی به جلو خواهد بود، که بر اساس تصمیم کمیسیون در سال 2018 برای شروع پذیرش شکایات در مورد تبعیض ضد دگرباش جنسی+.