هیئت مدیره دیزنی یک متحد DeSantis را به عنوان مدیر جدید انتخاب کرد. او 400000 دلار حقوق خواهد گرفت تا بر دستور کار فرمانداری برای منطقه نظارت کند.

گارسیا گفت، کلاسه هر کاری که از او خواسته شد در هیئت مدیره قبلی انجام داد و “کار خوبی” انجام داد.

منطقه مالیاتی ویژه دیزنی یک مدیر جدید دارد که 400000 دلار حقوق می گیرد.

  • والت دیزنی ورلد و هیئت مدیره منصوب شده توسط فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، که منطقه را کنترل می‌کند، در حال دعوای قضایی هستند.چارلز سایکس / اینویژن / AP و پل هنسی / SOPA Images / LightRocket از طریق Getty Images

    • دیزنی اساساً اعضای هیئت مدیره قدیمی را انتخاب کرد، اما این قدرت را بر اساس لایحه‌ای که توسط دیسانتیس تصویب شد، از دست داد، لایحه‌ای که به فرماندار این اختیار را می‌دهد تا اعضای هیئت مدیره را منصوب کند. در حالی که هیئت مدیره مالیات های جدید، حمل و نقل عمومی و سایر پروژه ها را در نظر می گیرد، مدیر بر دولت دیزنی نظارت خواهد کرد.

      گیلزان رئیس و مدیرعامل اتحادیه شهری مرکزی فلوریدا است، سازمانی که آموزش های شغلی و سواد مالی ارائه می دهد. دیسانتیس گیلزین را در هفت زمان مختلف به هیئت مدیره منصوب کرد، از جمله به عنوان بخشی از یک گروه کاری که وظیفه بازگشایی فلوریدا در طول همه‌گیری COVID-19 و کمیسیون اخلاق فلوریدا را بر عهده داشت.

      همچنین احتمالاً Gilzean به عنوان متهم در دعوای حقوقی دیزنی علیه DeSantis و هیئت مدیره جدید که به طور رسمی به عنوان منطقه نظارت بر گردشگری فلوریدا مرکزی شناخته می شود، اضافه خواهد شد. در این شکایت، دیزنی فرماندار را متهم می کند که «مجازات سخنرانی محافظت شده دیزنی» را پس از مخالفت با قانون محدودکننده برنامه درسی در مورد موضوعات دگرباشان جنسی در مدارس دولتی انجام داده است.

      مدیر جدید، گلن گیلزان، 400000 دلار حقوق برای این کار دریافت خواهد کرد. غرامت 45000 دلار بیشتر از مبلغی است که مدیر قبلی، جان کلاس دریافت کرده بود.

      کمیسیون اخلاق اخیراً شکایت MAGA، Inc.، رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ را رد کرد که دیسانتیس را به نقض قوانین مالی مبارزات انتخاباتی با کمپین «سایه‌ای» برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در سال 2024 متهم کرد.

      والت دیزنی ورلد و هیئت مدیره منصوب شده توسط فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، که منطقه را کنترل می‌کند، در حال دعوای قضایی هستند.

      پنج عضو هیئت مدیره DeSantis که در ماه مارس برای نظارت بر ناحیه مالیاتی ویژه دیزنی منصوب شدند، حقوقی ندارند. کلاس، مدیر سابق که از سال 2016 شروع می‌شود، تحت منطقه‌ای که قبلاً به عنوان منطقه Reedy Creek شناخته می‌شد، به عنوان مشاور ویژه برای کمک به تغییر رهبری باقی خواهد ماند. او در این شغل 355000 دلار دستمزد خواهد گرفت.

      مدیر، Glen Gilzean، متحد DeSantis و رهبر غیرانتفاعی است.

    • هیئت ناظر والت دیزنی ورلد یک رهبر غیرانتفاعی و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا را برای اجرای عملیات روزانه منطقه مالیاتی ویژه استراحتگاه انتخاب کرد.

      گیلزان در جلسه روز چهارشنبه هیأت مدیره لحن خوشبینانه و مشارکتی داشت و گفت وظیفه او این است که منطقه را به «مکانی بسیار بهتر» تبدیل کند. او گفت که یکی از وظایفی که بیشترین انرژی را در سمت جدیدش به او داد، چشم انداز ساخت مسکن ارزان قیمت برای کارگران دیزنی بود.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    گارسیا درباره نقش مدیر فعلی توضیح داد: «این یک شرح شغلی بسیار متفاوت است. شهرستان اوسیولا گارسیا گفت که مدیر سابق در مورد این دعاوی بی طرف مانده است.

    او عملیات روزانه منطقه را که هیئت مدیره تحت حمایت DeSantis در حال بازسازی است، اجرا خواهد کرد.

    گارسیا می‌گوید: «زمانی که به دنبال مدیر جدید بودیم، باید با او صادق می‌بودیم و نمی‌توانستیم روز اولی که او ظاهر شد به او بگوییم که کلید درب ورودی به او داده می‌شود.» ما مجبور شدیم به او بگوییم که او نه تنها مدیر خواهد شد، بلکه احتمالاً در یک پرونده قضایی متهم نیز خواهد شد.»