هیأت سی‌ان‌ان از حضور «دردناک» رسانه‌ای پیشکار هیئت منصفه ترامپ

هونیگ، دادستان سابق ایالتی و فدرال، گفت که این مصاحبه ها «ایده وحشتناکی» بود و احتمالاً دادستان ها از تماشای آن ها گیج می شدند و افزود که دیدن اشاره های کوهرس «دردناک» بود.

رابرت مک‌برنی، قاضی دادگاه عالی شهرستان فولتون، هفته گذشته اجازه داد بخش‌هایی از گزارش هیئت منصفه علنی شود، اما اسامی افرادی را که ممکن است برای کیفرخواست توصیه کرده باشد، با استناد به نگرانی‌های مربوط به روند قانونی، فاش نکرد. هیئت 23 هیئت منصفه شواهد را به مدت هفت ماه از ماه مه گذشته بررسی کردند. اکنون این بر عهده دادستان منطقه فولتون، فانی ویلیس است که تصمیم می گیرد که آیا پیگرد قانونی داشته باشد یا خیر.

مربوط…



منبع

اندرسون کوپر مجری شبکه سی‌ان‌ان و الی هونیگ، تحلیلگر حقوقی، روز سه‌شنبه نگرانی‌های خود را در مورد موجی از حضور در رسانه‌ها توسط رئیس هیئت منصفه بزرگ که تلاش‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای لغو انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در جورجیا را بررسی می‌کرد، مطرح کردند.

هونیگ، دستیار سابق وکیل ایالات متحده، پیشنهاد کرد که اظهارات کوهرس می‌تواند راه را برای تیم ترامپ هموار کند تا در صورت متهم شدن وی، درخواستی را برای رد کیفرخواست بر اساس نادرستی هیئت منصفه ارائه کنند.

او اوایل سه‌شنبه در سی‌ان‌ان با خندیدن از فهرست کیفرخواست‌های توصیه‌شده گفت: «این فهرست کوتاهی نیست». او در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ در میان آنها حضور دارد یا خیر، گفت: «من واقعاً نمی‌خواهم چیزی را که قاضی تصمیم آگاهانه گرفته بود به اشتراک نگذارد، به اشتراک بگذارم، اما «این فرآیندی بود که نام او را زیاد شنیدیم.»

پیشگو، امیلی کوهرس، توسط چندین رسانه خبری، از جمله CNN، در مورد مذاکرات هیئت منصفه مصاحبه شده است، و نکاتی مبهم و مرموز در مورد اینکه چه کسی ممکن است متهم شود، ارائه کرده است.

بر اساس یک کلیپ ضبط شده توسط Mediaite، کوپر گفت: “چرا این شخص در تلویزیون صحبت می کند، من نمی فهمم.” او به وضوح از خودش لذت می برد. آیا این مسئول است؟ او پیشرو این هیئت منصفه بزرگ بود.»

او با توصیف کوهرس به عنوان «کابوس دادستانی» گفت: «او واقعاً قرار نیست در مورد چیزی صحبت کند، اما واقعاً قرار نیست در مورد مذاکرات صحبت کند».

او گفت: «این یک چشم انداز بسیار جدی در اینجا است. با متهم کردن هر شخصی، شما در مورد سلب بالقوه آزادی آن شخص صحبت می کنید. ما در مورد بالقوه صحبت می کنیم [indicting] رئیس جمهور سابق برای اولین بار در تاریخ این کشور. به نظر نمی رسد که او این موضوع را چندان جدی نمی گیرد.»