هوپ هیکس، ایوانکا آید از توییت های کارلی کلوس در 6 ژانویه عصبانی شد

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

گتی

این بر اساس پیام های متنی منتشر شده توسط کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان است – که همچنین نشان می دهد که دستیار، جولی رادفورد، و هیکس نگران بودند که شورش شهرت آنها را از بین ببرد.

گتی

رادفورد نوشت که او “یک ساعت گریه می کرد.”

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

او نوشت: “خدایا، من خیلی دیوانه هستم.”

پس از شورش، کلوس در توییتر نوشت: «پذیرفتن نتایج یک انتخابات دموکراتیک مشروع، میهن پرستانه است. امتناع از انجام این کار و تحریک خشونت ضد آمریکایی است.» او همچنین به یکی از کاربران توییتر پاسخ داد که او را تشویق کرده بود «به خواهر شوهر و برادرت بگو:[in]قانون» با پاسخ دادن، «سعی کردم».

رادفورد و یک ایجنت کلوس یکشنبه شب برای اظهار نظر در تماس نبودند.

متن‌های تازه منتشر شده نشان می‌دهد که هیکس توییت‌های کلوس را برای رادفورد علامت‌گذاری کرده است، او پاسخ داد: «غیر واقعی. او فقط در این مورد با من تماس گرفت.»

هیکس، ظاهراً با اشاره به رئیس جمهور اردک ترامپ، نوشت: «در یک روز، او به هر فرصت آتی که شامل سخنرانی در بخش پسران مغرور محلی نمی شد پایان داد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هیکس و رادفورد همچنین نگران بودند که با عواقب شورش‌های مرگبار کاپیتول مواجه شوند.

هیکس پاسخ داد: «دراماتیک نیستیم، اما همه ما لعنتی هستیم.

پیام های متنی بین هیکس و رادفورد تنها بخش کوچکی از مجموعه اسنادی است که توسط کمیته مجلس نمایندگان به دست آمده است که اخیراً بسیاری از اسناد را علنی کرده است.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

ترحم به خود به همین جا ختم نشد و هیکس ناله کرد که او و سایر مقامات کاخ سفید ترامپ پس از خشونتی که با هدف براندازی انتخاب جو بایدن “بیکار” و “غیر قابل لمس” خواهند بود.

پس از هجوم اوباش به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021، یکی از دستیاران ارشد ایوانکا ترامپ و مشاور رئیس جمهور، هوپ هیکس، از توئیت های ارسال شده توسط سوپرمدل کارلی کلوس، همسر برادر جرد کوشنر، عصبانی شدند.

سپس هیکس به او پیامک داد: “من خیلی کارم تمام شد” و اضافه کرد: “آیا او اکنون متوجه می‌شود که همه آنها چقدر لعنتی شده‌اند؟”

او ادامه داد: «و همه ما که شغلی در ردیف شغلی نداشتیم، برای همیشه بیکار خواهیم بود». “من خیلی عصبانی و ناراحت هستم. همه ما اکنون شبیه تروریست های داخلی هستیم.»

رادفورد که رئیس ستاد ایوانکا بود، گفت که واکنش‌ها در جریان است. ویزا همچنین امروز برای من ایمیلی ارسال کرد. قبلاً، “او گفت.