همسر کلیان کانوی طلاق خود را پس از دعوا با ترامپ تایید کرد

رئیس جمهور سابق از جمله اولین کسانی بود که اواخر روز جمعه به این وضعیت اشاره کرد و در سایت Truth Social نوشت: «به کلین کانوی به خاطر طلاقش از همسرش، آقای کلیان کانوی، تبریک می گویم. بالاخره آزاد شد، بالاخره از شر آلباتروس نفرت انگیز دور گردنش خلاص شد.»

پس از انتشار گزارش‌های اولیه از این جدایی، در شبکه‌های اجتماعی بین جورج و دونالد ترامپ درگیری آغاز شد.

این زوج گفتند: «ما بیش از دو دهه پیش ازدواج کردیم، سال‌های خوشبختی (و چهار کورگی) را که به اشتراک گذاشته‌ایم، و مهم‌تر از همه، چهار فرزند باورنکردنی‌مان را گرامی می‌داریم که ضربان قلب خانواده و اولویت اصلی ما هستند. در بیانیه‌ای اواخر روز شنبه، قبل از درخواست از عموم مردم «به حریم خصوصی ما احترام بگذارند».

خود کلیان در خاطرات خود در سال 2022 به برخی اصطکاک در ازدواج به دلیل سیاست آنها اشاره کرد و اشاره کرد که ایوانکا ترامپ حتی یک بار زوج درمانی را پیشنهاد کرده بود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

این زوج که از سال 2001 متاهل بودند، در دوران حضور کلیان در کاخ سفید، روابط این زوج مکرراً به تیتر خبرها تبدیل شد، زمانی که شوهرش به طور معمول ترامپ را حتی در زمانی که با او صحبت می کرد، علناً مورد انتقاد قرار می داد.

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

رویترز

کلیان کانوی مشاور سابق ترامپ و همسرش جورج تایید کردند که “در مراحل پایانی طلاق دوستانه” هستند.

گزارش های طلاق در ابتدا از آنجا بود صفحه ششم، که اواخر روز جمعه به نقل از منابع ناشناس ادعا کرد که این زوج تلاش کردند مشکلات ازدواج خود را حل کنند، اما اکنون در حال آماده شدن برای طلاق هستند.

اشاره کانوی به اتهامات تجاوز جنسی ای ژان کارول علیه رئیس جمهور سابق است که در ماه آوریل به دادگاه می رود.

بنا به گفته‌ها، هر دو اکنون وکیل استخدام کرده‌اند صفحه ششم.

رویترز

جورج کانوی صبح شنبه پاسخ داد و در پاسخ به پست ترامپ: «منتظر دیدار ماه آینده شما در نیویورک در دادگاه ای. جین هستم! بغل و بوس 💕💕.”

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.