هشدار فدرال ‘ترانک’ به دنبال تشدید نگرانی ها در توده ی توده ها منتشر شد.

Boston 25 News را در فیس بوک دنبال کنید و توییتر. | هم اکنون اخبار بوستون 25 را تماشا کنید





منبع

یک زن گفت: “من چند دوست دارم که اکنون به دلیل این مشکل شش فوت پایین تر هستند.” “فکر کردن به آن ترسناک است. نزدیک است گریه کنم… یک مسکن اسب نباید در خیابان باشد. مثل مسمومیت موش است.»

همین ماه گذشته، FDA اعلام کرد که برای جلوگیری از ورود زایلازین به بازار ایالات متحده برای مقاصد غیرقانونی اقدام کرده است.

این به این دلیل است که برخی از افراد گزارش می دهند که اثرات سرخوشی فنتانیل را طولانی تر می کند.

سیستم آزمایشگاهی DEA گزارش می دهد که – در سال 2022 – تقریباً 23٪ از پودر فنتانیل و 7٪ از قرص های فنتانیل کشف شده توسط DEA حاوی زایلازین است.

ویل ریویس، از بوستون، گفت: «همه مثل مگس می‌ریزند. من افراد زیادی را می شناسم که به احتمال زیاد به دلیل این چیزهای جدید فوت کرده اند. فقط داره بدتر میشه افراد بیشتری خواهند مرد.»

بوستون 25 نیوز با چندین نفر صحبت کرد که معتقدند مصرف بیش از حد اخیر مربوط به افرادی است که می‌دانند با مسکن حیوانات مرتبط است.

ماده بیهوشی که برای استفاده دامپزشکی با حیوانات بزرگ تأیید شده است، یک ماده افیونی نیست.

پاتریشیا مک گراث از بوستون گفت: «این زندگی من را در خطر قرار داده است. «وقتی از خواب بیدار شدم، مثل یک شوک بود. حس چیزی که نمی توانم توضیح دهم.»

اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده روز دوشنبه هشداری درباره “افزایش شدید قاچاق فنتانیل مخلوط با زایلازین” صادر کرد.

کارشناسان بهداشت عمومی بر این باورند که مردم زایلازین را هم ناآگاهانه و هم عمدا مصرف می کنند.

این بدان معناست که Narcan، ابزاری حیاتی برای نجات جان افراد در اپیدمی مواد افیونی، نمی تواند اثرات آن را معکوس کند.

Boston 25 News برای اولین بار در ماه سپتامبر در مورد زایلازین، که با نام‌های ترانک و داروی زامبی نیز شناخته می‌شود، به شما گفت.

هشدار جدید DEA در مورد “مرگبارترین تهدید دارویی که کشور ما تاکنون با آن روبرو بوده است” به دنبال تشدید نگرانی ها در ماساچوست در مورد مسکن خطرناک حیوانات است.

دانلود کنید برنامه رایگان Boston 25 News برای هشدارهای خبری فوری

آخرین داده‌های یک برنامه ردیابی مشترک با بودجه دولتی در ماساچوست نشان می‌دهد که حدود یک سوم مواد مخدر غیرقانونی نیوانگلند حاوی زایلازین است.

استفاده مکرر زایلازین با زخم های پوستی و زخم های شدید از جمله پوسیدگی بافت انسانی همراه است که می تواند منجر به قطع عضو شود.