«هشدار» ترامپ درباره خشونت را به عنوان یک تهدید در نظر بگیرید

اگر رفتاری در گذشته وجود داشت، می توانستیم برای تصمیم گیری مناسب از آن استفاده کنیم.

شما می‌توانید گوگل را با تلاش برای جستجوی اساسی در تمام مواقعی که ترامپ حامیانش را تشویق به اعمال خشونت‌آمیز کرده است، شکست دهید – چه شرکت‌کنندگان در گردهمایی MAGA که معترضان را مشت می‌کنند، پلیس‌هایی که از افراد بازداشت شده سوء استفاده می‌کنند یا سربازان پیاده مشتاق در تلاش برای کودتا.

به نظر می رسد که ترامپ قصد خود را روشن کرده است، زمانی که اضافه کرد: “کاری باید انجام شود!” و تصمیم دیوان عالی کشور را “خطرناک” خواند. او افزود: «و منظورم از نظر فیزیکی خطرناک است، مبادا این معنا برای کسی گم شود که هنوز آنقدر متراکم باشد که فکر کند ترامپ فقط حرف مفت زده است و نباید به معنای واقعی کلمه آن را درک کرد.»

پس از هفت سالی که این مرد به خشونت دامن می‌زند و موقعیت‌هایی را ایجاد می‌کند که قبلاً غیرقابل تصور بود (آغوش آشکار جنبش‌های توطئه‌ای راست افراطی و سازمان‌های شبه‌نظامی، هجوم به کاپیتول، تخریب سنت انتقال مسالمت‌آمیز قدرت – می‌توانم ادامه دهم) شما به سادگی احمق هستید که فکر نکنید خشونت سیاسی تحریک شده توسط ترامپ دوباره تکرار نخواهد شد.

چند ماه بعد، در کنگره آمریکا در 6 ژانویه، یک بار برای همیشه فهمیدیم که ترامپ را باید جدی و به معنای واقعی کلمه گرفت. هنگامی که او در مورد خشونت “هشدار” می کند، به طور ضمنی آن بخش از پایگاه MAGA را فعال می کند، و آنها او را به معنای واقعی کلمه می گیرند.

این یک هشدار بود؟ یا تهدید بود؟

به همین دلیل است که تعداد زیادی از نامزدهای حزب جمهوری خواه برای سنا، فرمانداری ها و دفاتر انتخابات ایالتی ایالات متحده از پذیرش مشروعیت انتخابات 2020 خودداری می کنند و نشان می دهند که از هیچ نتیجه نامطلوبی در انتخابات 2022 تبعیت نمی کنند، ترامپ و متحدانش ” هشدارها» را نمی توان (دوباره) به عنوان ترولینگ بی ضرر نشان داد.

ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی، در توییتی نوشت که تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده برای اجازه دادن به پنسیلوانیا برای دریافت برگه‌های رای غایب به مدت سه روز پس از روز انتخابات (رویه رایج در بسیاری از ایالت‌ها) – باعث ایجاد خشونت در خیابان‌ها می‌شود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مردی که در طول مبارزات انتخاباتی سال 2016 میلیون ها شعار «قفلش کن» را گل کرد (به دلیل استفاده هیلاری کلینتون از سرور ایمیل خصوصی، که برخی از مطالب طبقه بندی شده را با آن به اشتراک گذاشت) اکنون می گوید که مجری قانون که او را برای جنایات سنگین مسئول می داند چیزی کمتر از این نخواهد بود. بیش از یک پیگرد قانونی رئیس جمهور سابق به سبک جمهوری موز با انگیزه سیاسی.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

به همین دلیل است که جمهوری‌خواهان و مفسران راست‌گرا با ذره‌ای صداقت باید قاطعانه و قاطعانه به این «هشدارها» پاسخ دهند که طرف باج‌گیری فاشیستی نباشند. در بعضی مواقع نمی توانید (با وجدان خوب) روی دستان خود بنشینید و لیب ها را سرزنش کنید که شما را ضد ترامپ کرده اند. اشکالی ندارد که یک محافظه کار طرفدار دموکراسی باشید.

اما برای ذکر تنها یک مثال – به‌ویژه به دلیل اینکه در شرایطی است که ترامپ یک «اخطار» صادر کرده است، که ظاهراً به منظور آماده‌سازی افکار عمومی برای عواقب انجام کاری که او دوست ندارد- اجازه دهید به ۲ نوامبر ۲۰۲۰ برگردیم: یک روز قبل از انتخابات

این یک “فریب” نیست – “افراد بسیار خوب” ترامپ در شارلوتزویل وجود نداشتند

نوه های شما به جلسات 6 ژانویه اهمیت می دهند، حتی اگر شما این کار را نکنید

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

رئیس‌جمهور سابق – هنوز هم نمی‌خواهد بپذیرد که در انتخاباتی که حداقل به اندازه انتخاباتی که چهار سال پیش از آن برنده شد، شکست خورده است – ممکن است با اولین پیامدهای حقوقی معنادار دهه‌ها فعالیت خود در فساد برهنه روبرو شود. من همچنان شرط می‌بندم که او دوباره از مسئولیت‌پذیری خارج شود، اما این امکان وجود دارد که سرقت غیرمستقیم اسناد بسیار طبقه‌بندی شده او به عنوان یک شهروند خصوصی، و سپس امتناع از بازگرداندن آنها به دولت فدرال پس از ماه‌ها قول دادن به او، می‌تواند باشد. واترلو ترامپ.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

اما، اینها صرفاً «هشدار» هستند – پیش‌بینی‌هایی درباره آنچه ممکن است اتفاق بیفتد – آنها تحریک به خشونت نیستند، درست است؟

این کاری است که دونالد ترامپ و شبه نظامیان MAGA او در حال حاضر انجام می دهند.

و اگر او به دلیل دزدی اسرار دولتی محاکمه شود، ترامپ پیش‌بینی کرد که «مشکلاتی در این کشور خواهیم دید که شاید قبلاً هرگز ندیده‌ایم» و افزود: «فکر نمی‌کنم مردم ایالات متحده کشورها از آن حمایت خواهند کرد.» (سناتور لیندسی گراهام، یکی از برجسته‌ترین طرفداران ترامپ، همچنین هشدار داد که کیفرخواست ترامپ می‌تواند منجر به «شورش در خیابان‌ها» شود.)

این فرصتی عالی برای جناح راست غیرفاشیست است تا در نهایت نور روز معنی‌داری را بین خود و بازنده‌ای قرار دهد که زودتر زمین را بسوزاند تا شکست را بپذیرد. این لحظه ای است که با صدایی واضح، همه خشونت های سیاسی را از نظر اخلاقی غیرقابل قبول اعلام کنیم – نه فقط زمانی که BLM یا antifa باشد. و این فرصتی است برای سرپیچی از جنبشی که چیزی جز دفاع از کیش شخصیت خود را نشان نمی دهد، و طرح های تحت اللفظی برای چگونگی اعمال خشونت خیابانی در خدمت رهبر عزیز دارد.

محافظه کاران، آزادی خواهان و مستقل های راست گرای غیر MAGA: اگر میهن پرست هستید – جهنمی، اگر به سادگی به حاکمیت قانون اعتقاد دارید – کار درست را انجام دهید. برای سرشماری بایستید. چون دوباره این کار را می کنند.

جیمز لیندسی که ممنوع التصویر «OK Groomer» است، شهید آزادی بیان نیست

اگر مردی به شما گفت که قرار است به صورت شما مشت بزند، و به دوستانش گفت که به صورت افراد دیگر مشت بزنند، و سپس به دیگران هشدار داد که آنها شروع به مشت زدن به صورت افراد خواهند کرد، و در نهایت آنها مشت کردند. بسیاری از مردم در مواجهه با آنها – احتمالاً اگر آنها تهدید به انجام دوباره آن کنند، حرف آنها را قبول خواهید کرد، درست است؟

در طول به قدرت رسیدن ترامپ در سال‌های 2015 و 2016، سردبیرم در یک خبرگزاری راست‌گرا به صراحت به من گفت که خشونت در گردهمایی‌های ترامپ را پوشش ندهم – با این منطق وخیم که چنین حوادثی فقط یک «نمایش فرعی» تبلیغاتی رسانه‌های لیبرال است که باعث حواس پرتی می‌شود. ما از “مسائل واقعی” وقایع بعدی حماقت بی‌معنای چنین ساده لوحی را ثابت کرد و ما را که این مرد را جدی و تحت اللفظی می‌گرفتیم، و نیز شور و شوق خشن بسیاری از حامیان او را به خاطر آنچه بود، به اثبات رساند.