هری و مگان با بلوف چارلز بر سر پرنسس لیلیبت تماس گرفتند و برنده شدند

این مقاله همچنین غیبت خانواده سلطنتی را مورد توجه قرار داد، به طوری که منبعی گفت: چارلز، کامیلا، کیت و ویلیام همگی به این رابطه دعوت شده بودند، که یک گروه کر ده نفره را تایلر پری آورده بود، اما حاضر نشدند. .

یکی از دوستان چارلز به دیلی بیست گفت: «مگان در مصاحبه‌اش با اپرا گفت که خانواده سلطنتی مانع شاهزاده شدن آرچی شده‌اند، اما این همیشه فقط یک موضوع بود. هنگامی که ملکه زنده بود، آنها از نوه های پادشاه بودند، بنابراین آنها حق القاب را نداشتند. اکنون آنها نوه های پادشاه هستند، بنابراین هستند.»

تفسیری جایگزین از اقدام و واکنش هفته این است که علیرغم آمادگی کاخ برای پذیرش عناوین و شکی نیست که آنها به سرعت برای به روز رسانی وب سایت خود اقدام کرده اند و در این هفته سروصداهای درستی به راه انداخته اند، این واقعیت را مخفی نمی کند. که چارلز نتوانست فرزندان را به زودی پس از مرگ ملکه شاهزاده و پرنسس معرفی کند. آیا برای سخنرانی او که به هری و مگان ادای احترام می کرد، ذکر «شاهزاده و پرنسس آرچی و لیلیبت» خیلی سخت بود؟

دوستان و متحدان شاه چارلز و شاهزاده ویلیام به دیلی بیست گفتند که پادشاه از اینکه هری و مگان تصمیم گرفته اند از عناوین شاهزاده و پرنسس برای فرزندان خود استفاده کنند و این نشان می دهد که آنها بر خلاف قوانین هرگز مورد تبعیض قرار نگرفته اند، “خوشحال خواهد شد”. ادعای مگان در مصاحبه اپرا مبنی بر اینکه آرچی در بدو تولد به طور ناعادلانه ای از لقب “شاهزاده” محروم شده است، که نشان می دهد این به دلیل تعصب نژادی است.

بولتن به مردم تا آنجایی که می‌توانید از یک اعلامیه مشترک هماهنگ دورتر بود و این شک را ایجاد کرد که هری و مگان از امتناع چارلز از اعلام رسمی فرزندانشان به عنوان شاهزاده و پرنسس خسته شده‌اند (کاری که او به راحتی می‌توانست در هر مقطعی از ورودش انجام دهد. آدرس به بعد)، تصمیم گرفت آن را در اختیار خانواده سلطنتی قرار دهد.

حرکت این هفته توسط ساسکس‌ها را نمی‌توان جدا از تاری فعالیت‌های جنون‌آمیز هر دو طرف در ماه‌های اخیر دید. فیلم‌های نتفلیکس ممکن است برای کسانی که داستان سلطنتی را دنبال می‌کنند احساس کنند که در یک عمر اتفاق افتاده‌اند، اما در واقع قسمت دوم آن‌ها تنها در ۱۵ دسامبر (کمتر از سه ماه پیش) منتشر شد.

هری و مگان در بیانیه‌ای گفتند که تصمیم برای استفاده از عنوان شاهزاده لیلیبت “در یک راستا” انجام شده است (توجه داشته باشید: “تأیید نشده است”، نکته ساسکس‌ها این است که فرزندانشان طبق قانون و با اجازه هیچ‌کس حق دریافت این عنوان را دارند. مورد نیاز بود) با کاخ باکینگهام.

زمان‌بندی مطمئناً عالی بود: پادشاه به سختی می‌توانست چیزی جز پذیرش آن داشته باشد، در حالی که به طور گسترده تصور می‌شود که او قصد دارد حضور این زوج را در مراسم تاجگذاری تضمین کند. این ایمیل روزانه پنج‌شنبه گزارش داد که مقاماتی که وظیفه برنامه‌ریزی این رویداد را بر عهده دارند، فعالانه برنامه‌ریزی‌هایی را برای حضور هری و مگان انجام می‌دهند، یکی از منابع گفت: «هری و مگان در همه برنامه‌ریزی‌ها نقش دارند… ماشین‌ها، برنامه‌های صندلی، ترتیب غذاخوری‌ها ، همه چيز.”

در صورت عدم انجام این کار، و با معلق گذاشتن سوال، برخی می گویند چارلز یک دروازه باز گذاشت و این هفته، ساسکس ها گل زدند.



<div class="inline-image__caption">
<p>مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید.  اکنون مشترک شوید.</p>
</div>
<p><br />
<br /><a href=منبع

از دست دادن کنترل روایت برای خانواده سلطنتی بی‌خطر است. کشتی بزرگ دولتی قرار است با وجود آب و هوا با آرامش حرکت کند، نه اینکه روی امواج اقیانوس پرتاب شود.

او گفت که از “این ایده که اولین عضو رنگین‌پوست در این خانواده مانند سایر نوه‌ها لقب نداشته باشد، متعجب است.”

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون / دیلی بیست / رویترز / میسان هریمن / دوک و دوشس ساسکس

این دوست تلاش کرد تا در مورد رویدادهای این هفته موضعی طرفدار چارلز داشته باشد و آن را پیروزی برای ارزش‌های سنت‌گرایان معرفی کند و گفت: «البته چارلز خوشحال خواهد شد که [Harry and Meghan] واضح است که می‌خواهند فرزندان القاب سلطنتی خود را به ارث ببرند.»

از آن زمان تا کنون ما بمب طنین‌انداز کتاب هری و درام پیرامون اخراج ساسکس‌ها از کلبه‌ی فراگمور را داشته‌ایم، بدون در نظر گرفتن ادامه‌ی دعوت‌ها-آنها-نخواهند-آنها در اطراف دعوت‌های تاجگذاری‌شان.

هری و مگان به طور یکجانبه دخترشان لیلیبت را یک شاهزاده خانم اعلام کردند

اما اگر کسی نیاز به مدرکی دال بر فروپاشی فاجعه بار روابط بین دو طرف داشت، مطمئناً از این واقعیت مشهود است که خبر شاهزاده بودن کودکان ساسکس نه در یک بیانیه مشترک، همراه با یک تماس عکس با پدربزرگ و یک یادآوری باوقار این است که این کنه های شایان ستایش ششمین و هفتمین در صف تاج و تخت هستند، اما در داستانی منفی، سرشار از توضیحات ناشناس برای مردم مجله

پس از یک ساعت دو ساعت سکوت مبهوت کننده، خرگوش سلطنتی خود را از چراغ های جلوی هری و مگان خارج کرد و به روزنامه نگاران اطلاع داده شد که کاخ مشکلی با این حرکت ندارد و در واقع تمام مدت منتظر آن بوده است و به زودی وب سایت خود را به روز خواهند کرد. برای انعکاس عناوین جدید، و اینکه معطل ماندن فقط به این دلیل بود که هری و مگان آن را اعلام کردند. (این وب سایت سلطنتی اکنون شاهزاده آرچی ساسکس و پرنسس لیلیبت ساسکس را به عنوان ششمین و هفتمین در صف تاج و تخت نشان می دهد.)

اما زمان و نحوه افشای بزرگ آن را بیشتر شبیه به کاخ کرد و بسیاری از درباریان، اگر نادیده گرفته نشده بودند، مطمئناً غافلگیر شده بودند.

خوب شاید.

اوون هامفریس از طریق رویترز

همانطور که مشروطه خواهان در آن زمان در تلاش بودند تا به آن اشاره کنند، قوانین (معروف به ثبت اختراع نامه)، که توسط جورج پنجم در سال 1917 صادر شد، روشن می کرد که فرزندان آنها تا زمانی که پدربزرگشان پادشاه نشود، شاهزاده یا شاهزاده نخواهند بود.

در حالی که برخی ناظران ممکن است تذکر دادن به فرزندان خود را در عناوینی که توسط مؤسسه ای که مدعی هستید شما را از ترس جانتان از بریتانیا بیرون راند، ریاکارانه بدانند، آخرین اقدام ساسکس ها به طور قطع به این سؤال پاسخ می دهد که آیا هری و مگان این کار را انجام خواهند داد یا خیر. همیشه عناوین خود را رها می کنند. آنها نمی خواهند. همچنین کاخ هرگز سعی نخواهد کرد آنها را از بدن خارج کند.

مگان مارکل و شاهزاده هری بریتانیا از یک کافه و تجارت اجتماعی به نام Social Bite در ادینبورگ، بریتانیا، 13 فوریه 2018 بازدید می کنند.

طرفدار سلطنت خبرنامه Daily Beast برای همه چیزهای سلطنتی و خانواده سلطنتی است. اشتراک در اینجا تا آن را هر یکشنبه در صندوق پستی خود دریافت کنید.

هری و مگان این را خوب می دانند. و بنابراین، بدون شک، آنها دقیقا می دانستند که وقتی روز چهارشنبه به طور یکجانبه اعلام کردند دخترشان لیلیبت یک شاهزاده خانم است، چقدر برای خانواده سلطنتی مخرب خواهد بود. آنها عنوان جدید او را در یک اعلامیه جشن تعمید که به آن تحویل داده شده بود، قرار دادند مردم مجله – برخلاف سه پایه سنتی خارج از کاخ باکینگهام.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون / دیلی بیست / رویترز / میسان هریمن / دوک و دوشس ساسکس

هری و مگان به زور دست قصر را فشار دادند. هری و مگان به جای اینکه منتظر بمانند تا ببینند آیا شاه چارلز خم می‌شود و در نهایت آنها را به بچه‌های ساسکس می‌دهد یا نه، هری و مگان گاو را از شاخ‌ها گرفتند و خودشان این کار را کردند. باید جسارت آنها را تحسین کرد. این واقعاً آمریکایی است.

یکی از دوستان ویلیام، در مورد تحولات سوال کرد، همچنین به مصاحبه اپرا اشاره کرد و به دیلی بیست گفت: «مگان متوجه شد که توطئه‌ای افتضاح برای حمایت از بچه‌های ویلیام به جای هری وجود دارد. این واقعا به ویلیام آسیب رساند. اکنون همه می توانند ببینند که هرگز اینطور نبوده است.»

مگان مارکل و شاهزاده هری بریتانیا از یک کافه و تجارت اجتماعی به نام Social Bite در ادینبورگ، بریتانیا، 13 فوریه 2018 بازدید می کنند.

اوون هامفریس از طریق رویترز

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/04Iv1lOxH4RhdNN1F_Em2g–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTg1Mw–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/55bbe77939820f93e4c383760199b7dc” class=”caas-img”/>

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کریستوفر اندرسن، نیویورک تایمز نویسنده پرفروش بیوگرافی جدید چارلز، پادشاه، به دیلی بیست گفت: «از زمان مرگ ملکه الیزابت، سکوت چارلز در این مورد کر کننده بوده است. مواقع زیادی وجود داشت که پادشاه، در تلاش برای التیام شکاف بین ساسکس‌ها و بقیه خانواده سلطنتی، می‌توانست این حرکت بزرگ را انجام دهد و به آرچی و لیلیبت القاب اعطا کند، اما چارلز به وضوح این کار را نکرد.

مگان مارکل و شاهزاده هری بریتانیا از یک کافه و تجارت اجتماعی به نام Social Bite در ادینبورگ، بریتانیا، 13 فوریه 2018 بازدید می کنند.

اوون هامفریس از طریق رویترز

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/04Iv1lOxH4RhdNN1F_Em2g–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTg1Mw–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/55bbe77939820f93e4c383760199b7dc”/>