هرزه. گالگو برای کرسی سنای آریزونا سینما پیشنهاد داد

سخنگوی سینما، هانا هرلی، بلافاصله در مورد اعلام Gallego اظهار نظر نکرد.

گالیگو گفت که او برای مردم عادی که برای گذران زندگی خود تلاش می کنند و ایمان خود را به سیاستمداران از دست می دهند مبارزه می کند. او گفت که او و سینما هر دو از «متوسط ​​تا ضعیف» آمده‌اند، اما راه‌های متفاوتی را در کنگره در پیش گرفته‌اند.

او کمپین خود را با یک ویدیوی آنلاین اعلام کرد که نشان می دهد او در حال صحبت با کهنه سربازان در یک پست لژیون آمریکایی در گوادالوپ، یک جامعه لاتین و بومی در خارج از فونیکس است.

او در کنگره بر کهنه سربازان و مسائل نظامی تمرکز کرده است.

گالیگو در مصاحبه ای اختصاصی با آسوشیتدپرس گفت: “من برای این شغل بهتر از کیرستن سینما هستم، زیرا فراموش نکرده ام که از کجا آمده ام.” “من فکر می کنم او به وضوح فراموش کرده که از کجا آمده است. او به جای ملاقات با افرادی که به کمک نیاز دارند، با افرادی ملاقات می کند که از قبل قدرتمند هستند.

یک رقابت سه جانبه، همراه با خطر تقسیم آرا و نامزد نهایی دموکرات، نبرد سخت حزب برای حفظ کنترل سنا در سال 2024 را پیچیده خواهد کرد. دموکرات ها مجبور خواهند شد از 23 کرسی، از جمله کرسی های سینما و سینما دفاع کنند. دو نفر دیگر در اختیار مستقل‌ها هستند، در حالی که تنها 10 کرسی برای جمهوری‌خواهان است.

گالگو، یک کهنه سرباز 43 ساله که برای اولین بار در سال 2014 به کنگره انتخاب شد، علاقه خود را برای به چالش کشیدن سینما، یک رقیب دیرینه در سیاست آریزونا که در دوران ریاست جمهوری جو بایدن مانعی برای دموکرات ها و تحریک کننده بود، پنهان نکرده بود. او در ماه دسامبر حزب دمکرات را ترک کرد و به عنوان یک مستقل ثبت نام کرد و گفت که “به خوبی با سیستم حزبی سنتی سازگار نیست.” او نگفته است که آیا قصد دارد برای دور دوم نامزد شود یا خیر.

او در سال 2005 در عراق در یگانی جنگید که تلفات زیادی متحمل شد و پس از بازگشت با اختلال استرس پس از سانحه دست و پنجه نرم کرد. او به آریزونا نقل مکان کرد تا به دوست دخترش در هاروارد بپیوندد که در سیاست دموکرات در این ایالت فعال شده بود. این زوج در سال 2010 ازدواج کردند و در سال 2017، یک ماه قبل از تولد پسرشان، از هم جدا شدند. همسر سابق او، کیت گالگو، اکنون شهردار فینیکس است.

گالیگو، پسر مهاجرانی از مکزیک و کلمبیا، پس از زندانی شدن پدرش به دلیل فروش مواد مخدر، توسط یک مادر مجرد در شیکاگو بزرگ شد. او در حالی که در یک وقفه غیرارادی از دانشگاه هاروارد بود، در نیروهای ذخیره دریایی ایالات متحده ثبت نام کرد. او در سال 2021 در کتابی به نام “آنها ما را خوش شانس می نامیدند” نوشت که از او خواسته شد تا در سال دوم دانشگاه هاروارد را ترک کند، زمانی که او بیش از حد مهمانی کرد، نمراتش پایین آمد و قوانین نامشخصی را زیر پا گذاشت. بعداً به او اجازه بازگشت داده شد.

او در مرکز بسیاری از بزرگترین قراردادهای کنگره در دوران ریاست جمهوری بایدن قرار داشته است، از یک بسته زیرساختی بزرگ و دو حزبی گرفته تا لایحه ای برجسته برای حمایت قانونی از ازدواج های همجنس گرایان. اما او همچنین با بسیاری از دموکرات‌ها که او را به دلیل رای دادن به اولویت‌های مترقی مانند افزایش حداقل دستمزد و پایین آوردن دیگران، مانند طرح‌های بزرگ هزینه‌های اجتماعی بایدن، سرزنش می‌کنند، بیگانه شده است.

با رقابت‌های سخت و پرهزینه در افق، هنوز مشخص نیست که تشکیلات دموکرات و کمک‌کنندگان اصلی تا چه اندازه در برابر سینما که به اکثر قوانین دموکرات رأی داده است، حتی در شرایطی که در مقابل اولویت‌های اصلی کاخ سفید، کنگره ایستاده است، صف آرایی خواهند کرد. رهبران و جنبش مترقی

گالگو در سال 2010 به عضویت مجلس قانونگذاری ایالتی انتخاب شد، جایی که سینما نیز یکی از دو دوره خود را در آنجا خدمت کرد. در سال 2014، او در انتخابات مقدماتی تلخ کنگره پیروز شد و یک شخصیت سلسله ای در جامعه لاتین تبار فینیکس را سرنگون کرد. او نماینده یک منطقه عمدتاً دموکرات است که شامل محله‌های سیاه‌پوست و لاتین تبار جنوب و غرب فینیکس است.

Gallego، یک حضور پرشور در رسانه های اجتماعی که به سرعت رقبای هر دو حزب را از بین می برد، سال گذشته ایده به چالش کشیدن سینما برای جمع آوری پول را مطرح کرد و هفته ها است که به طور علنی تیمی از مشاوران را جمع آوری کرده است، کهنه سربازان دموکرات را با تجربه کار بر روی آن استخدام کرده است. مسابقات سخت سنای ایالت نوسانی در آریزونا، جورجیا و پنسیلوانیا.

حمایت او از حفظ فیلیباستر، قانون سنا که برای تصویب اکثر قوانین به 60 رای از 100 رای نیاز دارد، او را به یک منحرف در سمت چپ تبدیل کرده است.



منبع

اگرچه هیچ جمهوری خواه وارد رقابت نشده است، رقبای بالقوه شامل نامزد سابق فرمانداری، کری لیک، نامزد سابق مجلس سنای ایالات متحده، بلیک مسترز و کلانتر منطقه پینال، مارک لمب – که همگی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق همسو هستند، هستند. کارین تیلور رابسون، توسعه‌دهنده مسکن که در انتخابات مقدماتی سال گذشته به لیک باخت، و فرماندار سابق داگ دوسی نیز رقبای احتمالی هستند.

سينما رويكرد سياسي خود را الگوي شيوه‌اي است كه سناتور فقيد جمهوري‌خواه جان مك‌كين از آريزونا دارد، كه با عبور از راهرو براي همكاري با دمكرات‌ها، اقشار مردمي حزب خود را از خود بيگانه كرد. او در دورانی که حزب‌گرایی افراطی کار را بسیار دشوارتر کرده است، به مدافع سرسخت سازش دو حزبی تبدیل شده است.

“من فرض می کنم که آنها با ما خواهند بود زیرا ما کمپین برنده را اجرا می کنیم و در پایان روز، اگر به جایی که آریزوناها قرار است نگاه کنید، آنها با ما خواهند بود نه با ما. گالگو به AP گفت.

فینیکس (AP) – روبن گالیگو، نماینده دموکرات، نماینده لیبرال و قانونگذار برجسته لاتین تبار، روز دوشنبه اعلام کرد که در سال 2024 با سناتور مستقل ایالات متحده، کیرستن سینما به چالش خواهد کشید و اولین نامزدی خواهد بود که وارد رقابت می شود و سه نفر بالقوه را تشکیل می دهد. مسابقه راه