هایدی کلوم فاش می‌کند که پس از اینکه دختر 18 ساله برای دانشگاه رفت، هر دو ساعت یک بار با دخترش تماس می‌گرفت.

هایدی کلوم گفت که اولین آخر هفته پس از اینکه دخترش لنی به دانشگاه رفت، “هر دو ساعت یک بار” تماس گرفت تا اینکه لنی تحویل گرفت.

کلوم گفت که دخترش تلفن را بر نمی‌دارد یا با او تماس نمی‌گیرد، او را نگران کرده است.

  • کلوم ادامه داد: «این آخر هفته مثل هر دو ساعت یک بار دوباره زنگ زدم، و می‌گویم: «چرا فقط با من تماس نمی‌گیری؟» حالا شماره هم اتاقی را می‌خواهم تا اگر هم اتاقی را نگرفت، اشکال کنم.»

    هایدی کلوم و لنی کلوم در 27 آگوست 2021 در ونیز ایتالیا دیده شدند.

    علیرغم نگرانی، کلوم در اوایل ماه اوت به Entertainment Tonight گفت که به دخترش افتخار می کند، دختری که به گفته او “سرش را درست کرده است.” علاوه بر این، او گفت، لنی با شهر نیویورک آشنا بود، زیرا کلوم هر بار که در حال فیلمبرداری «پروژه باند» بود، خانواده را به آنجا منتقل می کرد. به گفته کلوم، دخترش که قبلاً حرفه مدلینگ خود را شروع کرده است، دانشگاه را به کار ترجیح می داد.

    کلوم در اپیزود روز دوشنبه “The Late Late Show with James Corden” گفت که لنی هجده ساله اخیرا برای شروع دانشگاه به شهر نیویورک نقل مکان کرد. کلوم گفت که فاصله جدید نگران کننده بود – به خصوص وقتی لنی تلفن را بر نمی دارد.

    هایدی کلوم و لنی کلوم با هم در ونیز، ایتالیا، در آگوست 2021.hotopix/Getty Images

    هایدی کلوم می‌گوید که دخترش لنی را هر دو ساعت یک بار در تعطیلات آخر هفته که به کالج نقل مکان کرد، صدا می‌کرد.

  • او به Entertainment Tonight گفت: “فکر می کنم او اوقات خوبی را سپری خواهد کرد، اما قلب من غمگین خواهد بود.”

    لنی کلوم و هایدی کلوم در یک رویداد یونیسف در La Certosa di San Giacomo.دانیله ونچرلی/گتی ایماژ

    • کلوم گفت که دخترش اخیراً برای کالج به شهر نیویورک نقل مکان کرده است.

    لنی کلوم و هایدی کلوم

    کلوم لنی را که پدر بیولوژیکی او فلاویو بریاتوره تاجر ایتالیایی است و سه فرزند دیگرش – هنری 16 ساله، یوهان 15 ساله و لو 12 ساله – با سیل سابقش شریک است. کلوم در حال حاضر با گیتاریست تام کائولیتز از هتل توکیو ازدواج کرده است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    کلوم به کوردن گفت: «امروز او اولین روز خود را در کالج گذراند. “این آخر هفته او تازه نقل مکان کرد و من زنگ زدم، و او معمولاً تلفن را برمی‌دارد، و بعد از آن سه، چهار ساعت دیگر چیزی نمی‌شنوم. انجام می دهد، چرا او پاسخ نمی دهد. نگرانی از قبل شروع شده است.”